Cheers, mate...
donderdag 16 september 2010 om 20:59
De bar is gepoetst, de glazen glimmen, en de barkrukken staan klaar. De deur staat open.
Voor de stamgasten en de meelezers.
Voor een mooi verhaal of een luisterend oor.
Voor een kop thee, koffie, glas bier of een karafje wijn. Of iets sterkers.
Voor het hapje bij het drankje.
Voor lief en voor leed.
Voor dansen en stomen.
Voor huilen en heulen.
Voor woede, voor wensen.
Voor grappen en grollen.
Voor de vriendschap.
Voor het delen, het geven en het nemen.
Voor elkaar.
Cheers!
Wat wilde ik nou toch typen?
woensdag 6 oktober 2010 om 11:22
Alleen praten over piemels.. hmm of dat zo'n wakeupcall is?
Kan me voorstellen dat paar dagen vrij na cursus lekker is, in elk geval! Al die afspraken gaan ook niet in je kouwe kleren zitten, natuurlijk.
Ik beloof geen elf uur. Zou LD geloof ik naar training brengen (vroeg ja) en dan Milo naar hondenpension, om vervolgens LD weer op te halen. Maar die is nog steeds wat wankel en heeft 's middags een wedstrijd (waar ze wegens afwezigheid van mij én Elvis op de fiets heen moet) Misschien is trainen dan niet slim en hoeven we dus niet vroeg en dan... sjaa...
Maar 12 uur zou moeten lukken.
Mrs Regelmaat heeft verder nogwat moeite met regelmaat. Of ze hééft wel regelmaat, maar die is op de verkeerde tijden, qua bedtijd, dus da's geen handige regelmaat.
Afijn
bankhangen nu
toedels
Later is nu
woensdag 6 oktober 2010 om 12:01
12 uur red ik vermoedelijk dan weer niet me alle voetbalverplichtingen naarbroerbrengen etc, maar ik bel als ik in de trein stap heb ik met Toet afgesproken inmiddels dan kan de wijn vast open kunnen we even kijken of er nog geboodschapt moet worden of dat ik bij de Slemplocatie aansluit.
Mado studeert Piemelkunde .
Mado studeert Piemelkunde .
woensdag 6 oktober 2010 om 13:52
woensdag 6 oktober 2010 om 14:17
Hahahaha, een technische storing vanwege een aanvaring met een vogel. Zit je soms in een airplane ipv in een trein, Toet? Jemig.... het moet niet gekker .
Wat ga je voor leuks doen in het zuiden des lands, samen met je kids?
Hier weinig nieuws. Op dat het regent na, dan. Blerk.
Goede nieuws is dat Lieke met vriendinnetje naar voetbal gaat en ook weer thuisgebracht wordt. Ik hoef dus niet in de regen langs de lijn. Joehoe.
Wat ga je voor leuks doen in het zuiden des lands, samen met je kids?
Hier weinig nieuws. Op dat het regent na, dan. Blerk.
Goede nieuws is dat Lieke met vriendinnetje naar voetbal gaat en ook weer thuisgebracht wordt. Ik hoef dus niet in de regen langs de lijn. Joehoe.
woensdag 6 oktober 2010 om 15:16
Ooievaars, vermoedelijk. Die zie je immers ook wel eens in woonwijken zo half door de ruit geboord.
Overigens zag ik net een nieuwsbericht over een auto die stil was gevallen precies óp een spoorwegovergang en vlak voordat van de ene kant een intercity en van de andere kant een goederentrein kwam aangedenderd. Dat leverde ook en, eh, pittige technische storing op. Met name voor die auto, kan je wel zeggen. De bestuurder was er op de nipper uit gesprongen, gelukkig.
Overigens zag ik net een nieuwsbericht over een auto die stil was gevallen precies óp een spoorwegovergang en vlak voordat van de ene kant een intercity en van de andere kant een goederentrein kwam aangedenderd. Dat leverde ook en, eh, pittige technische storing op. Met name voor die auto, kan je wel zeggen. De bestuurder was er op de nipper uit gesprongen, gelukkig.
woensdag 6 oktober 2010 om 16:14
donderdag 7 oktober 2010 om 08:30
Is prima Toet. Ik zorg dat ik rond 12 uur bij jou ben.
Dat moet inderdaad een beste vogel zijn geweest dan. En wat een verhaal van die auto op de spoorwegovergang. Dan heb je wel een engeltje op je schouder als je net op tijd uit de auto bent. Beetje jammer dat dat engeltje daarvoor heeft liggen slapen ipv je met auto en al veilig over de spoorwegovergang te loodsen.
Hebben jullie het nieuws gisteren gehoord over de schoolbus met kinderen die gisteren in Limburg tegen een auto aanbotste? Toen de politie de chauffeur later vroeg de bus wat te verplaatsen reed hij vervolgens een jongen van 12 dood die net langsfietste. Als het niet zo dieptriest was zou het bijna lachwekkend zijn.
Dat moet inderdaad een beste vogel zijn geweest dan. En wat een verhaal van die auto op de spoorwegovergang. Dan heb je wel een engeltje op je schouder als je net op tijd uit de auto bent. Beetje jammer dat dat engeltje daarvoor heeft liggen slapen ipv je met auto en al veilig over de spoorwegovergang te loodsen.
Hebben jullie het nieuws gisteren gehoord over de schoolbus met kinderen die gisteren in Limburg tegen een auto aanbotste? Toen de politie de chauffeur later vroeg de bus wat te verplaatsen reed hij vervolgens een jongen van 12 dood die net langsfietste. Als het niet zo dieptriest was zou het bijna lachwekkend zijn.
donderdag 7 oktober 2010 om 12:52
Nou, indeed. Ik zit me net af te vragen waarom het me deze keer nou zoveel meer raakt dan anders. Ik bedoel; als er een bekende nederlander overlijdt, vind ik dat sneu voor zijn/haar naasten, maar omdat ik diegene niet persoonlijk ken enzo, ben ik het altijd zo weer kwijt. Sta er even oppervlakkig bij stil, zeg maar.
Maar deze keer blijft het maar door mijn hoofd heen spoken.
Zo'n mooie vent, zo jong nog, leek altijd zo het ideale stel met Isa, leek een zo leuk leven te hebben.... Zo zie je maar weer.
Maar deze keer blijft het maar door mijn hoofd heen spoken.
Zo'n mooie vent, zo jong nog, leek altijd zo het ideale stel met Isa, leek een zo leuk leven te hebben.... Zo zie je maar weer.
donderdag 7 oktober 2010 om 17:12
Ik heb net het interview van Anthonie Kamerling in de Esta nog eens doorgelezen. Is 2 maanden oud en klinkt zó positief. Hij wilde oud worden met Isa, hij was er weer... en dan dit..
Even van andere orde: LD bleef vandaag thuis met hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en verhoging. Hmm.. weer iets erbij. Vanmiddag was haar verhoging nog hoger. Als dit doorzet naar het weekend, weet ik niet of ik er zaterdag bij kan/wil zijn. Ik kan haar natuurlijk niet ziek bij een vriendinnetje laten slapen
Even van andere orde: LD bleef vandaag thuis met hoofdpijn, duizeligheid, misselijkheid en verhoging. Hmm.. weer iets erbij. Vanmiddag was haar verhoging nog hoger. Als dit doorzet naar het weekend, weet ik niet of ik er zaterdag bij kan/wil zijn. Ik kan haar natuurlijk niet ziek bij een vriendinnetje laten slapen
Later is nu