herkennen jullie dit ?
woensdag 6 oktober 2010 om 14:06
Hoi,
Ik ben helemaal in de war en moet het even van me afpraten, in de hoop dat hier herkenning wordt gevonden.
Ik ben al een behoorlijk aantal jaar getrouwd, heb hele lieve kindjes, alles wat ik me kan wensen.
Maar opeens..........
Bij de sportles van 1 van mijn kinderen zie ik de meester elke week bijna bloot (ik ben in de jongenskleedkamer en hij kleedt zich daar ook om), en wat een lijf heeft die man !!!
Ik kan er niet van slapen, kan alleen maar aan hem denken.
Hij is verder totaal mijn type niet, andere leefstijl, 14 jaar jonger, maar ik kan alleen nog maar 1 ding denken: IK WIL HEM !!!
Ik ga elke week zenuwachtig naar de sportles, kleed me mooi aan, net een verliefde puber.
Of hij ook op die manier naar mij kijkt weet ik niet, maar ik durf er niet aan te denken als dat wel het geval is.
Ik ben in de war, weet even met mijn gevoelens geen raad, maar het voelt ook wel weer heel fijn aan de andere kant.
Iemand herkenning hierin ?
En heb je er wel/niet iets mee gedaan ?
Alvast bedankt voor het luisteren/lezen en de evt reacties.
Ik ben helemaal in de war en moet het even van me afpraten, in de hoop dat hier herkenning wordt gevonden.
Ik ben al een behoorlijk aantal jaar getrouwd, heb hele lieve kindjes, alles wat ik me kan wensen.
Maar opeens..........
Bij de sportles van 1 van mijn kinderen zie ik de meester elke week bijna bloot (ik ben in de jongenskleedkamer en hij kleedt zich daar ook om), en wat een lijf heeft die man !!!
Ik kan er niet van slapen, kan alleen maar aan hem denken.
Hij is verder totaal mijn type niet, andere leefstijl, 14 jaar jonger, maar ik kan alleen nog maar 1 ding denken: IK WIL HEM !!!
Ik ga elke week zenuwachtig naar de sportles, kleed me mooi aan, net een verliefde puber.
Of hij ook op die manier naar mij kijkt weet ik niet, maar ik durf er niet aan te denken als dat wel het geval is.
Ik ben in de war, weet even met mijn gevoelens geen raad, maar het voelt ook wel weer heel fijn aan de andere kant.
Iemand herkenning hierin ?
En heb je er wel/niet iets mee gedaan ?
Alvast bedankt voor het luisteren/lezen en de evt reacties.
woensdag 6 oktober 2010 om 14:13
Het zijn dezelfde gevoelens die je partner heeft voor dat meisje van 23 op zijn werk. Die prachtige meid met stevige tietjes, strak buikje en eindeloos lange benen die ook nog eens dezelfde interesses deelt. Hij denkt ook, Ik WIL HAAR, ze is zo vreselijk geil en ongetwijfeld veel lekkerder. En dat mag ook, die gevoelens.
De gymleraar zal het waarschijnlijk heel erg eens zijn met je man.
De gymleraar zal het waarschijnlijk heel erg eens zijn met je man.
woensdag 6 oktober 2010 om 14:16
quote:Schattekop schreef op 06 oktober 2010 @ 14:13:
Het zijn dezelfde gevoelens die je partner heeft voor dat meisje van 23 op zijn werk. Die prachtige meid met stevige tietjes, strak buikje en eindeloos lange benen die ook nog eens dezelfde interesses deelt. Hij denkt ook, Ik WIL HAAR, ze is zo vreselijk geil en ongetwijfeld veel lekkerder. .
Waaaaat?!! Wat een LUL zeg!!!
Het zijn dezelfde gevoelens die je partner heeft voor dat meisje van 23 op zijn werk. Die prachtige meid met stevige tietjes, strak buikje en eindeloos lange benen die ook nog eens dezelfde interesses deelt. Hij denkt ook, Ik WIL HAAR, ze is zo vreselijk geil en ongetwijfeld veel lekkerder. .
Waaaaat?!! Wat een LUL zeg!!!
woensdag 6 oktober 2010 om 14:23
ha ha, ik was dan wel vrijgezel maar liep een tijd stage en dan kregen de kinderen zwemles van een erg leuke badmeester die dan aan het einde van de les er zelf ook even in dook, en dat was, vonden ik en mijn mentor, een heel fijn momentje van de week
Oftewel: heel normaal hoor, fantaseer er gerust op los maar doe er liever niets mee, zonde van je relatie/gezin
Oftewel: heel normaal hoor, fantaseer er gerust op los maar doe er liever niets mee, zonde van je relatie/gezin