Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
quote:juliaana schreef op 04 oktober 2010 @ 20:31:

Ik ben mobiel niet zo snel *blozendesmilie

Ik las niet dat zes mijn toon bedoelde, maar de toon op het angelstopic.

Of begreep ik dat verkeerd zes?Volgens mij had zes het specifiek over mijn toon. Ze sprak mij er op aan.
quote:juliaana schreef op 04 oktober 2010 @ 20:31:

Ik ben mobiel niet zo snel *blozendesmilie

Ik las niet dat zes mijn toon bedoelde, maar de toon op het angelstopic.

Of begreep ik dat verkeerd zes?Zo lees ik het ook Julianaa
Dag zes, ik heb nu al meerdere malen gevraagd om mijn oude account op non-actief te zetten. Ik zou het fijn vinden als dit nu snel gebeurt.
quote:pantalaimon schreef op 04 oktober 2010 @ 20:34:

[...]

Volgens mij had zes het specifiek over mijn toon. Ze sprak mij er op aan.Jij vroeg iets en daar gaf ze antwoord op. Volgens mij doelde A6 op de toon in dit topic. En ze heeft gelijk. Of er wel of niet gemodereerd wordt, zou geen verschil in je postings moeten maken. Dat sommigen forummers dan meteen doorschieten zal dan ook achteraf bestraft worden volgens het bansysteem.
quote:Bianca2612 schreef op 04 oktober 2010 @ 20:39:

[...]

Jij vroeg iets en daar gaf ze antwoord op. Volgens mij doelde A6 op de toon in dit topic. En ze heeft gelijk. Of er wel of niet gemodereerd wordt, zou geen verschil in je postings moeten maken. Dat sommigen forummers dan meteen doorschieten zal dan ook achteraf bestraft worden volgens het bansysteem.

Dus jij snapt niet dat mensen geirriteerd raken als bepaalde posts eindeloos blijven staan? Waarin mensen van fascisme beschuldigd worden? Of waarin anoniem mensen met een ip-ban (dus geen weerwoord) beschuldigd worden?

Jij snapt niet dat elke dag dat die posts blijven staan de irritatie groeit?
quote:pantalaimon schreef op 04 oktober 2010 @ 20:34:

[...]

Volgens mij had zes het specifiek over mijn toon. Ze sprak mij er op aan.

Door de smilie vulde ik in dat het niet op mij persoonlijk gericht was.

Maar deze verwarring geeft maar weer aan hoe onhandig het op dit moment allemaal gaat.
Ik denk dat ze jullie beiden bedoelde Juliaana en Panta en dan jullie laatste reacties hier op dit topic.

Persoonlijk denk ik dat Zes er wellicht wat meer in las dan bedoeld werd. Irritatie ja, maar onfatsoenlijk nee.
quote:Bianca2612 schreef op 04 oktober 2010 @ 20:39:

[...]

Jij vroeg iets en daar gaf ze antwoord op. Volgens mij doelde A6 op de toon in dit topic. En ze heeft gelijk. Of er wel of niet gemodereerd wordt, zou geen verschil in je postings moeten maken. Dat sommigen forummers dan meteen doorschieten zal dan ook achteraf bestraft worden volgens het bansysteem.

Het merendeel heeft zichzelf al opgelost, daar hoeft niet meer op gemodereerd te worden.

Enkele kwetsende dingen, die Panta bedoeld, ja die zou ik ook graag gemodereerd willen zien.

Maar misschien gaat Zes dat ook doen, alleen die zaken modereren.....
Zeg ik dat dan? Nee, die posts bedoelde ik dus ook.

Natuurlijk snap ik dat de irritatie groeit maar dat betekent niet dat je je vervolgens ook maar moet laten gaan. Dan nog kan je je irritatie op een fatsoenlijke manier uiten.
Ik ben niet onfatsoenlijk geweest, Bianca. Dus gebetweter is niet nodig.
quote:juliaana schreef op 04 oktober 2010 @ 20:45:

[...]

Het merendeel heeft zichzelf al opgelost, daar hoeft niet meer op gemodereerd te worden.

Enkele kwetsende dingen, die Panta bedoeld, ja die zou ik ook graag gemodereerd willen zien.

Maar misschien gaat Zes dat ook doen, alleen die zaken modereren.....Die posts bedoelde ik ook Juliaana. Dat is absoluut not done en verdient wat mij betreft een permaban.
quote:pantalaimon schreef op 04 oktober 2010 @ 20:49:

Ik ben niet onfatsoenlijk geweest, Bianca. Dus gebetweter is niet nodig.Ook dat zeg ik niet. " Je" was algemeen bedoeld.
* is haar snotjesschieter aan het opwarmen*
quote:tuttjemeteenrietje schreef op 04 oktober 2010 @ 20:55:

* is haar snotjesschieter aan het opwarmen** trekt haar ooglid vast omlaag *
Liever je broek maar dat is teveel gevraagd zeker
Ik had het over de toon in het angels-topic. Dat er gemopperd wordt omdat er geen reactie van ons komt, is één ding. Dat mensen elkaar voor xxx gaan uitmaken is iets heel anders.
Okee, ik had het anders opgevat.

Dank voor de uitleg.
Psssst... Panta!.... TmeR (Tuttjemeteenrietje)!... De sexpijler is 'n paar deuren verderop hoor!!! Of prik 'n datum en neem 'n hotelkamer...
Oww sorry, ik had het ook anders opgevat.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
6, als je tijd hebt om hier te reageren op zoiets, waarom reageer je dan niet op mijn vraag?
Sorry Tomatensoep, als je een account op non-actief wilt hebben moet je even een mail sturen. Dat heb ik al eens vermeld maar dat zal inmiddels wel 2 pagina´s verderop staan.

vivaengel6@googlemail.com
Maar dat héb ik al gedaan! Al twee keer.. daarom spreek ik je er nu maar hier op aan want niemand reageert. En het gaat niet om deze nick maar om mijn oude..
Raar. Ik heb ook even in mijn spambox gekeken, maar daar staat ook niks. Maar ik stuur jou wel even een mail.
Oke, ik kijk even
Hoi Zes, ga jij nu tijdelijk over alle pijlers? Aan wie kan ik vragen om wat oude topics te verwijderen? Ik heb ze al getoverstafd, maar ik weet niet of dat de handigste manier is.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven