Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Sorry Zes, dan begreep ik je ook verkeerd, ik dacht ook dat je hier bedoelde.
@ Bianca2612: leuk je nu volledig in actie te zien! Keep it coming .
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2010 @ 15:20:

Ja een IP-check van:

- Danwelsuus,

- Vivakris

- Teiltje

- RadijsViva

- e.d.

lijkt me hier meer dan op zijn plek en uiteraard met de passende maatregelen.Idem dito voor Redbloom graag zes.
quote:VivaAngel6 schreef op 04 oktober 2010 @ 13:08:

@Pantalaimon, als het topic de 3000 berichten heeft bereikt gaat het off-line en daarna ga ik op mijn gemak alles uitzoeken.

U vraagt, wij draaien. De 3000 is bereikt.

Kun je trouwens niet de boel uitzoeken terwijl het topic alleen maar op slot staat? Weet niet hoe dat technisch werkt, maar het lijkt me dat dat mogelijk moet zijn?

Succes ermee.
Er kan nog meer bij, deel 14 is vol.. kan dus een slotje op.
Winterpret: Mijn koude handen onder jouw warme trui
@Dana, als je een pijler aanklikt, dan krijg je de lijst met onderwerpen. Dat geldt voor ons ook. Alleen staat er bij ons bij een toverstafje voor het topic waar gestaft is. Als het gaat om een oud topic dan kan het zijn dat het zo ver naar beneden is dat wij zover niet eens scrollen. Je kunt beter in het mod-topic van de betreffende pijler je berichtje plaatsen, of de verantwoordelijke Angel even mailen.

@Pantalaimon, het eerste angelstopic is klaar, met het tweede ben ik nu bezig. Maar aangezien het deels om dezelfde mensen gaat, gaat alles in 1x. Het is úren leeswerk & uitzoekwerk, ik wil ook nog aan de gewone modereerverzoekjes voldoen, mijn mailbox puilt uit, ik moet werken en het huishouden draaiend houden en ik wil niet alléén maar de angelstopics lezen want die zijn voor mij niet om vrolijk van te worden. En uiteindelijk zit ik hier tóch voor mijn plezier....

@Niekes, ik gooi er een slotje op.
Kun je de hulp van andere Angels niet vragen Zes?

Want het lijkt me inderdaad geen doen zo..
Tja zes, wij hadden ook niet bedacht dat dit de meest handige manier zou zijn. Misschien moet jij eens bij Sanoma klagen.
I only get one shot at life - so I shoot to kill
Oke, bedankt voor de tip. En succes met alle drukte. Ik vond het lange tijd wat overdreven als mensen beweerden dat dit forum te groot was geworden voor vrijwillige angels. Maar ben de afgelopen dagen overtuigd geraakt. Vóór uitbreiding van de betaalde mod-uren, en vrijwilligers niet meer onbeperkt toegang geven tot gegevens als ip-adressen. Dat zou mijn voorkeur hebben.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Tja, de tijd heeft jullie duidelijk ingehaald en ik ging lekker in de zon zitten als ik jou was .
Beste moderators, angels,

Vrijdag j.l. kreeg ik bij het inloggen de melding dat ik permanent geband was. Een reden hiervoor vond ik niet in mijn mailbox noch in het topic over bans etc.

Kan iemand mij hier (of via de mail) de reden geven voor deze ban? En een nog veel intrigerender vraag: Waarom is de permanente ban nu opgeheven?

gr. J.
@ Johanna, als ik het goed begrepen heb van één van mijn collega´s, was die ban bedoeld voor iemand met een vergelijkbare naam.

@ Anderen, dit is mijn pijler, dus mijn pech . Is niet erg verder hoor, ik ben redelijk forumverslaafd.

@ Iris, dat heb ik zaterdag en zondag gedaan.
yeah, and pigs can fly...
Zes,

Wil jij floorhier een permaban geven? Die loopt te dubbelnicken!
quote:JOHANNA1 schreef op 05 oktober 2010 @ 19:50:

yeah, and pigs can fly...Hahaha, ik dacht ongeveer hetzelfde .
quote:FlorisFlorijn schreef op 05 oktober 2010 @ 20:15:

Zes,

Wil jij floorhier een permaban geven? Die loopt te dubbelnicken!

Ben je stout geweest Floor?? Heb jij even mazzel dat ik dat niet gezien heb!!
Floor en stout?

Da's net als water en vuur.

Toch?

Floor is nooooit stout!
quote:iris1969 schreef op 04 oktober 2010 @ 22:18:

@ Bianca2612: leuk je nu volledig in actie te zien! Keep it coming .Ik zal mijn best doen
@Naomi,

Wanneer kunnen we een inhoudelijke reactie verwachten?
Ow, en kun je ook navraag doen bij Sanoma of ze uberhaupt hun mail wel nakijken? Ik heb een week geleden een klacht neergelegd en tot op heden nul antwoord, niet eens een ontvangstbevestiging
nu jullie toch al zolang vergaderen,kunnen jullie dan ook eens bekijken of je mensen die de OP weghalen niet kunt bannen?

word er mega beroerd van dat mensen hun OP weg halen!!!!

en anders eens een oproep er neerzetten dat mensen de OP bij het 1e bericht moeten kopiëren zodat iedereen het kan blijven lezen
quote:lady1982 schreef op 06 oktober 2010 @ 15:22:

nu jullie toch al zolang vergaderen,kunnen jullie dan ook eens bekijken of je mensen die de OP weghalen niet kunt bannen?

word er mega beroerd van dat mensen hun OP weg halen!!!!

en anders eens een oproep er neerzetten dat mensen de OP bij het 1e bericht moeten kopiëren zodat iedereen het kan blijven lezen Gekkie! Daar kun je een ws/ban voor krijgen, wist je dat niet? Staat in het onzichtbare regeltjesboek, hoor!
oh,is dat zo?ach ja,ik vind eerder dat ze mensen die de OP verwijderen een ban moeten geven!
@ Lady1982, het leeghalen van je eigen berichten is toegestaan. Een topic met een lege OP kun je melden, dan wordt het gesloten.

@ Charlotte69, dat staat in het zichtbare regeltjesboek hoor .

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven