Wat eten we vandaag?
woensdag 6 oktober 2010 om 11:26
Hiltje, ik zie je al helemaal staan kokkerellen (nee, geen echte rellen ). Je zou een goede stand-in voor Sophia zijn.
Weet nog niet wat we vanaaf gaan eten. Had rode kool met appeltjes in gedachten maar ik heb lief aangestoken en hij is nu heeeeeeeel zielig. Misschien maar een pan kippesoep brouwen.
Weet nog niet wat we vanaaf gaan eten. Had rode kool met appeltjes in gedachten maar ik heb lief aangestoken en hij is nu heeeeeeeel zielig. Misschien maar een pan kippesoep brouwen.
woensdag 6 oktober 2010 om 11:34
Update: heb al 2 dagen niet gegeten. Gister was ik jarig en precies om 12 uur snachts (van 4 okt naar 5 okt) hebben ze bij mijn vriend ingebroken toen hij 15 min weg was. Alles is weg: dure tv en nieuwste playstation (beide 10 dagen oud), laptop, geld, mijn sieraden en de huissleutels.
Heb maar 1 boterham op, de afwas is grooooot en het stinkt al zo erg. Pff nu maar afwassen en dan de papieren voor de politie regelen.
Heb maar 1 boterham op, de afwas is grooooot en het stinkt al zo erg. Pff nu maar afwassen en dan de papieren voor de politie regelen.
woensdag 6 oktober 2010 om 13:46
Gisteren een chinese-champignonssoepje gemaakt.
Heel veel werk en het was gewoon niet te nassen.
Snoeteman zei heel lief dat hij eigenlijk niet zoveel honger had......dat is zijn manier om te zeggen dat het niet te eten is. Gelukkig heeft hij meestal wel honger.
Vanavond bio-tartaartjes met sperciebonen/ui/spekjes en rozemarijnaardappeltjes uit de oven, erbij een salade.
Toe vanillevla met zwarte pruimen,mmmm
Heel veel werk en het was gewoon niet te nassen.
Snoeteman zei heel lief dat hij eigenlijk niet zoveel honger had......dat is zijn manier om te zeggen dat het niet te eten is. Gelukkig heeft hij meestal wel honger.
Vanavond bio-tartaartjes met sperciebonen/ui/spekjes en rozemarijnaardappeltjes uit de oven, erbij een salade.
Toe vanillevla met zwarte pruimen,mmmm
woensdag 6 oktober 2010 om 14:01
quote:kusunum schreef op 06 oktober 2010 @ 13:48:
Ik heb nog zuurkool liggen.
Het gaat dus zuurkool met......... worden.
Ik hoop dat mijn inspiratie komt voordat ik bij de kassa sta straksIk heb voor deze week een ovenschotel met zuurkool op het menu staan...met gehakt, aardappelpuree en (optioneel) rozijntjes en een banaan in plakjes. lekker!
Ik heb nog zuurkool liggen.
Het gaat dus zuurkool met......... worden.
Ik hoop dat mijn inspiratie komt voordat ik bij de kassa sta straksIk heb voor deze week een ovenschotel met zuurkool op het menu staan...met gehakt, aardappelpuree en (optioneel) rozijntjes en een banaan in plakjes. lekker!
woensdag 6 oktober 2010 om 15:21
Aaaah wat ontzettend kut Sabbb
Veel sterkte met het geregel.
Naar idee zeg, dat iemand gewoon in zijn huis heeft lopen graaien. Bah wat een walgelijke mensen zijn er toch.
Vanavond eten wij;
Tomatensoep met vermiccelli en geraspte kaas.
Man krijgt kluifkip met rijst
Ik kipsateschnitzel met aardappelwedges
Gemengde groente erbij en klaar.
Veel sterkte met het geregel.
Naar idee zeg, dat iemand gewoon in zijn huis heeft lopen graaien. Bah wat een walgelijke mensen zijn er toch.
Vanavond eten wij;
Tomatensoep met vermiccelli en geraspte kaas.
Man krijgt kluifkip met rijst
Ik kipsateschnitzel met aardappelwedges
Gemengde groente erbij en klaar.
woensdag 6 oktober 2010 om 19:41
woensdag 6 oktober 2010 om 19:58
@sabbb: wat ontzettend naar! Jeetje, kan me voorstellen dat je helemaal van slag bent. Mensen realiseren zich helemaal niet wat ze een ander aandoen door in te breken. Zij houden zich bezig met de materiele winst, terwijl degene die het slachtoffer wordt er een flinke knauw van krijgt. Je gevoel van veiligheid vermindert vaak behoorlijk. Juist thuis, waar je je veilig en geborgen hoort te voelen. Sterkte! Bedenk dat er ook zoiets is als Slachtofferhulp he, al is het maar om je te helpen bij de verzekeringszaken enzo. Het is niet alleen praten, maar ook praktische hulp.
Vanavond eet ik in mijn eentje, heb net een bordje spaghetti op met een zalm-zongedroogde tomaten-pestosausje, met gekookte broccoli en tomaat. Heerlijk!
Vanavond eet ik in mijn eentje, heb net een bordje spaghetti op met een zalm-zongedroogde tomaten-pestosausje, met gekookte broccoli en tomaat. Heerlijk!
woensdag 6 oktober 2010 om 20:00
Sabbb, volgens mij ben ik helemaal vergeten je te feliciteren, dus bij deze alsnog! Wat een vervelende gebeurtenis zeg, die inbraak in het huis van je vriend!! Kan me voorstellen dat jullie goed van slag zijn. Succes in ieder geval met het regelen van alles.
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Heb gisteren echt een ontzettend jarig gevoel gehad en dan heb ik t nog niet eens echt gevierd.
Hier vanavond knolselderijstamppot gemaakt met een bieflapje en rode wijn saus. Zonde van al mijn inspanningen, want na 2 happen had ik het alweer stik-benauwd. Misschien dat ik later op de avond nog wat eet, maar nu even niet. Het gaat zo wel lekker met wat kilootjes kwijt raken. Ben inmiddels bijna 4 kg afgevallen (sinds mijn vakantie naar Spanje). Het is alleen een beetje jammer hoe ik dat voor elkaar krijg zeg maar...
Maar goed, morgen weer een dag.
Hoe gaat het verder met jullie?
Iedereen nog bedankt voor de felicitaties. Heb gisteren echt een ontzettend jarig gevoel gehad en dan heb ik t nog niet eens echt gevierd.
Hier vanavond knolselderijstamppot gemaakt met een bieflapje en rode wijn saus. Zonde van al mijn inspanningen, want na 2 happen had ik het alweer stik-benauwd. Misschien dat ik later op de avond nog wat eet, maar nu even niet. Het gaat zo wel lekker met wat kilootjes kwijt raken. Ben inmiddels bijna 4 kg afgevallen (sinds mijn vakantie naar Spanje). Het is alleen een beetje jammer hoe ik dat voor elkaar krijg zeg maar...
Maar goed, morgen weer een dag.
Hoe gaat het verder met jullie?