Werk & Studie alle pijlers

Wat is er gebeurd met het forum break topic?????

29-09-2010 09:32 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
Titel spreekt voor zich.

Kon hem al niet vinden en met de zoekfunctie kwam hij weliswaar boven maar had ik er geen toegang toe. What the $%&$ just happened? Kunnen we hier verder gaan? Willen jullie nog verder gaan? Zijn jullie ondergronds gegaan en hebben jullie mij hier achter gelaten?
quote:tilalia2 schreef op 05 oktober 2010 @ 22:27:

Margaretha, ik heb jou een vriendschapverzoek gestuurd, zodat we kunnen gaan kijken wat we gaan doen, zonder dat het hele forum weet wat we van plan zijn en waar we dat doen.

Ik heb ook een blogspot aangemaakt. Daar kun je lid van worden en dan kan je daar ook posten.

Oh er, als ik straks thuisben ga ik direct kijken!!!!!!!!

Ik heb niet zoveel gedaan hieraan, sorry, wel leuke dingen gedaan in het echte leven en daarnaast heb ik weer een dipje. Dat komt en gaat hoor, dan baal ik weer dat het allemaal zo langzaam gaat, waarom ik niet meer verdien, hoe ik meer zou kunnen verdienen, reken ik voor de zevenmiljoenste keer uit hoelang ik moet sparen om bv. op verre reis te gaan of een aanbetaling van een huis te kunnen financieren.... pfffff.

Ik vind het leuk dat je hier al mee bent begonnen, vanmiddag kijk ik het direct, hopelijk krijg ik weer wat nieuwe zin overal in!
Gaan jullie die Blogspot wel al delen? Ik noemde Multiply alleen maar als optie, ben er ook geen grote fan van. Heb tijden een blog op Blogspot gehad en vond het wel een fijne site.

Ik werk me momenteel drie slagen in de rondte. M'n huidige klus, waar ik 4 dagen in de week ben, was redelijk sloom voor mijn begrippen, maar daar zit opeens dynamiek in. En m'n eigen schrijfklussen rijzen de pan uit, ik heb een beetje het gevoel dat ik non-stop aan het werk ben. Nou ja, je hoort mij niet klagen, alle klussen zijn welkom, maar de balans is momenteel wel zoek. Het is nu echt een dag werken, naar huis racen, de kinderen voederen en naar bed en dan weer schrijven. Geen tijd dus voor m'n eigen schrijfdingen, maar dat komt wel weer.
Flint, ik heb je vriendje gemaakt, dan kunnen we mailen.
Flint, mail me dan vertel ik je alle ins en outs vivamargaretha op hotmail
Wow, zo komt er hier nooit iemand zo drie tegelijk
Ann Liv, je moet vrienden worden met Tila, dan legt ze je de boel uit.
Heb al een mail van Tila binnen, ga me aanmelden!
Ben al aangemeld. Marg, ben jij die knappe donkere?
Tilalia, we zijn vriendjes geworden. Ik weet niet hoe het mailen dan gaat (gaat dat via Viva of direct via het mailadres dat je aan Viva hebt gekoppeld). Ik ben, stom genoeg, met een heel persoonlijk mailadres 'lid' van het forum, dus dat gebruik ik liever niet. Heb wel een ander adres: herfstdip at gmail punt com, dat gebruik ik liever.

Margaretha, ik ga je mailen!
Margaretha, ik heb je gemaild!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven