3000+ Deel 68

03-10-2010 16:13 3016 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een paar regeltjes:

* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.

Verder is iedereen welkom gezellig mee te posten.

3000+ Geschiedenis
wat heeft hij eigenlijk voor puf gekregen? En had hij al medicijnen?
en heeft hij ook een voorzetkamer gekregen? En instructie?
Ik heb de puf nog niet gezien Josje... maar geen discus in elk geval zei hij.

En verder niks.. helemaal niks! De assistente die de longtest heeft gedaan heeft wel gebeld vandaag en gezegd dat hij eerst 2 weken die puf moet doen, dan naar zn huisarts. En ondertussen zou ze 'het traject' in gang gaan zetten zei ze. Welk traject weet ik niet, maar ik denk van fysio en dietiste.
tegenwoordig zijn ze bij de apotheek verplicht instructie te geven. Kreeg ik ook met mijn nieuwe puf. Het is erg belangrijk dat het goed ingenomen wordt
toch eens vragen wat dat traject is. Misschien ook de longarts?
Ik kreeg ook pas na 2 weken afspraak bij longarts hoor Bi. Ik had van te voren al besloten dat ik díe dag zou stoppen maar toen ik daar kwam vroeg ze of ik al een datum in mn hoofd had.. Het is dat ik het al tegen iedereen verkondigd had anders had ik iets gezegd van 'over 3 maanden'.

Ik lees trouwens een enorm goed boek! Het heet 'Nederland stopt! Met roken' van Pauline Dekker en Wanda de Kanter. Geleend van longarts en wow, dit lezen helpt me zeker erbij! Miss een idee?
Edit: afspraak bij longarts na 2 weken puf gebruiken
Heey Choco
Hoest ie?
Ha die Chooc. Goed hoor van je!
Misschien iets voor man. Die wil ook stoppen. Het is alleen geen lezerT
Bianco heeft helemaal nog geen afspraak bij de longarts gekregen, terwijl hij al COPD niveau 3 heeft (4 is het zwaarste) dus dat is wel vreemd
Hey Jos en Moos, niet zo goed eigenlijk. Ben enorm depressief, MM is zelfs naar huis gekomen vandaag vanaf zn werk.

Heb de hele dag met hem en therapeut gesproken. Gaat ff ni lekker
Ach meissie toch. Ga je niet meer naar je psych. dan?
Ow sorry was te snel. Je hebt hulp gelukkig.
Oh dan heb ik verkeerd gelezen over Bianco. Dat is wel enorm belachelijk! Zou morgen de huisarts bellen en uitleg eisen, tis wel COPD 3 al!
Hoe nu verder Chooc?
Das wel heftig Choco. Je gaf het een paar dagen geleden al aan, dat je het liefste maar wilde slapen en slapen
Ja dat heb ik. Maar ik wil en doe teveel. Waardoor ik niet stilsta bij de behaalde resultaten maar nu alleen het falen zie.

Dus moet nu elke dag kleine stapjes zetten. Een kop thee zetten (dus uit bed) is al heel wat om trots op te zijn. (en bah, ik voel me een klein kind hierdoor maar daar probeer ik niet aan te denken)
Chooc ik hoop dat je je snel weer beter voelt
Ik ook pop.

Ik moet nu elke dag MM bellen en vertellen hoe sterk ik ben en (ik wilde typen bla bla maar dat mag niet) enzo
Chooc, hele dikke

en wie 'doet', maakt fouten. Maar niet de grootste fout: niets doen. (Benjamin Franklin).

Dus wees trots op iedere stap die je zet, al is die nog zo klein in jouw ogen. Het is toch vooruitgang.
Choco.. kom op meis.. je kan het!! Zet dat kopje thee, wees daarna trots op jezelf !

En ik ga na het weekend Bianco wel pushen om inderdaad huisarts te gaan bellen. Ik ga dat niet voor hem doen, het is zijn lijf en zijn gezondheid en het wordt hoog tijd dat hij daar wat voor gaat doen om het gezond te houden.

Wat ik wel ga doen is enorm boos worden als hij die stappen niet gaat zetten
Vandaag heb ik dus gedouched, 2 broodjes gegeten (meer lukt niet) en boodschappen gedaan. En daar moet ik trots op zijn.

(en eigenlijk kots ik ervan. Dat doe ik dus als volwassen vrouw. Bah.)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven