Mode & Beauty alle pijlers

Het parfumtopic is er weer !

26-09-2007 14:11 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overal gezocht, maar kan het oude parfumtopic nergens meer vinden. Een goede vervanger is er ook niet. Daarom: voor iedereen die dol is op parfum, wil praten over klassiekers of juist nieuwe geuren: een nieuw topic om weer helemaal los te gaan !
Hey meiden!

heb de nieuwe van armani. idd dimonds geroken vond hem erg lekker.

en der was er nog 1 ff denken paco robanna black xs!

Ben het weekend jarig. Dus wie weet 1 van de twee luchtjes. of bonnen.
Yoie, er zit een Skins in Laren. Dat is misschien voor jou niet zo ver weg ?
Ik heb gisteren Agent Provocateur Maitresse gekregen. Vond het eerst een heel vies luchtje, maar na een paar uur is hij heerlijk. Er zit o.a. amber, musk en roos in.
Lucky you !
Heerlijk zeg zoals jullie over de nieuwe en oude geuren schrijven. Zelf was ik al tijden op zoek naar een nieuwe geur, ben lang "verslaaft" geweest aan Omnia van Bvlgari maar deze ging mij dit jaar ineens tegenstaan, afgelopen zomer nog even overgegaan op un jardin Méditerannée van Hermès (ik las hierboven dat meerderen deze ontdekt hadden). Dus tijd om te gaan zoeken, afgelopen weekend na lang ruiken en proberen de nieuwe geur van Guerlain aangeschaft " L instant Magic" heerlijk gewoon. Ik kocht deze via Outlet Bosman via internet, een testerfles voor Euro 42,50, koopje dus. En toen ik hun site donderdag bekeek zag ik ook de nieuwe geuren van Armani, SJP en Prada staan. en ik kon mij niet inhouden, de Armani en de nieuwe geur van SJP staan nu dus ook op mijn kastje, dit gaat een geurrijke winter worden.

dus mocht je nog wat willen aanschaffen voor weinig.... check die internetsite even. En voor de duidelijkheid: ik heb geen aandelen hoor, maar als je snel bent kun je voor weinig misschien ook nog een testerfles aanschaffen!
Misschien kunnen jullie mij helpen bij het vinden van een lekker luchtje?

Ik ben meer van de zwaardere geuren. Mijn favorieten waren Coco van Chanel en Poison van Dior. Maar men wil wel eens wat anders. Hebben jullie tips? Bij voorbaat hartelijk dank.
Zoefie, ik lees net hier op het forum dat er een zaak wordt geopend in Rotterdam? Dat is heel dichtbij, ik moet alleen nog even geduld hebben. Moeilijk maar toch, heb jij ook nog aanraders voor parfum?

Ik heb afgelopen weekend de geur Fico de Amalfi van Acqua di Parma gekocht. Op aanraden van Taylor (dank je wel!) ben ik de geur Arancia van Acqua gaan ruiken en die is ook heerlijk. Maar die deed mij heel veel denken aan Eau Vitaminee (citrusvruchten) en daar heb ik nog een halve fles van staan. Fico is meer bergamot maar ook musk en jasmijn. Heel lekker om er bij te hebben!!

Groetjes,

Yo
Monissa,

ken je flowerbomb van Victor & Rolf misschien vind je dat wel wat?

gr. Yo
Van het weekend was ik jarig. Dus heerlijk bonnen gehad.

Zat ook een testertje bij van dreaming van tommy hillfinger. ben erg benieuwd hoe die is. kent iemand die al?
Monissa: Mss Opium? Ange Ou Demon? Alien? Wish van Chopard?Of wat Yoie zegt, Flowerbomb? (deze geur ken ik helaas niet maar heb er wel goede dingen over gehoord!).

Emma: net wat Zoefie zegt: Lucky you!!

Daantjuh: nee, deze geur ken ik niet (nou moet ik er eerlijkshalve bij vermelden dat ik geen fan ben van T.Hillfinger..), dus goed advies kan ik je niet geven.
Ik heb laatst een luchtje gekocht van Thierry Mugler.. erg lekker! het heet Alien.. ook heb ik lacoste - touch of pink ... erg lekker!! wel 2 verschillende luchtjes..

nadeel van mijzelf is dat ik mijn eigen luchtjes na een tijdje niet meer ruik, dus spuit al snel te veel op.

Hou het daarom bij al mn luchtjes maar bij 3 spuitjes ;)

Hallo dames, ik zal eens wat updates doen en daarna even bijlezen.

- Van Ungaro een variant op Apparition: Apparition Sky. Nu al in Japan te koop, vanaf 2008 in Europa.

- Een nieuwe geur van Burberry: Burberry The Beat.

- De jaarlijkse Cherry Blossom limited edition van Guerlain: Cherry Blossom Delight. Feb. 2008.

- Een nieuwe geur van Coty: Chloe. Feb. 2008.

- De jaarlijkse l.e. van Escada: Moon Sparkle. Feb. 2008.

- Een nieuwe van Ferragamo: F for Fascinating. Jan. 2008.

- Van Salvador Dali: Little Kiss. Lente 2008.

- Een variant op Valentino's Rock'n Rose: Rock'n Rose Prêt a Porter.

- Een variant op Rumeur van Lanvin: Rumeur Rose.

- Annick Goutal komt met de serie Les Orientalistes. De eerste 3 geuren zijn Ambre Fétiche, Myrrhe Ardente en Encens Flamboyant.

Daarna volgt nog Musc .....(?)

- Jennifer Lopez komt met Deseo, feb. 2008.

- Een nieuwe damesgeur van Van Cleef & Arpels, naam nog niet bekend. Maart 2008.

- Van Yves Rocher een 4e geur in de serie Secret d'Essences.

Voor de heren:

- Een nieuwe geur van Guerlain, ergens in 2008.

- Davidoff komt met Adventure.

- Van Juicy Couture: Dirty English.

- Van Givenchy: Pi Neo.

Dat was het voor nu.

En waarom doen de kleurtjes het niet?
Nog enkele geuren:

- Escada komt ook met een blijvende geur: S.

- Van Jil Sander: Scent 79.

- Van Tommy Hilfiger: Dreaming.

- Van Anna Sui: Flight of Fancy.

- Van Agent Provocateur: een nieuwe geur genaamd Strip en een speciale uitgave van Maitresse: Maitresse Gold Edition.

- Van Boucheron 2 geuren: Parfums de Joailler en Miss Boucheron.

- Van Guerlain ook 2: Shalimar Black Mystery en Spiritueuse Double Vanille.

- Van YSL een variant op Cinema: Baiser de Cinema.

Shalimar Black Mystery, parfum en eau de parfum.

Guerlain's Spiritueuse Double Vanille.

Strip van Agent Provocateur.

Hé Dalida, leuk weer die updates ! Heb je sommigen al geroken ? Mij lijken die 2 van Guerlain wel erg lekker.....
Hoi Zoefie,

Nee, ik heb nog niets geroken. Die 2 van Guerlain lijken mij ook wel lekker, al denk ik dat de Black Mystery best zwaar is en de Spiritueuse schijnt nogal naar drank te ruiken :-)
Is die Black Mystery al in de verkoop?Ben erg benieuwd naar deze parfum ,super mooi flesje trouwens!
van de week het geurtje pleasures van estee lauder gekocht!

aahhh dat flesje van agent provocateur vind ik mooi! die zal ik even in de gaten gaat houden wanneer hij uitkomt.

gister ook poison van dior getest op mijn huid. kon het luchtje al. maar nooit getest. maar die vind ik erg lekker!

verder bij me laatste aankoop testertjes gehad van delices de cartier en insolence geurlain Iemand bekent met deze geuren?

binnenkort even uit proberen
Daantjuh, ik ken deze geuren.

Kennen jullie trouwens Flowerbomb???? WAT een heerlijke geur is dat zeg!

Leuke updates Dalida!
Ik ben gisteren speciaal bij Douglas en Ici Paris gaan vragen naar Shalimar Black Mystery, maar ze wisten van niets, terwijl de geur wel in het blad van de Ici Paris staat.
Helemaal lekker is miracle forever van lancome
en Jette by night van Joop(pie)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven