Het parfumtopic is er weer !
woensdag 26 september 2007 om 14:11
vrijdag 2 november 2007 om 10:13
Hoi Madiken,
Ik heb deze geur gekocht bij Douglas, in het dorp waar ik woon.
Ik wil je wel even mailen voor het adres? Vlgs mij is het dan beter dat je eerst de geur uitprobeert voordat je 'm besteld bij internet. Oja..ik lees net dat je dat al gedaan had...kijk maar.
Bijenkorf en Ici hebben deze geur niet.
Groetjes!! Taylor.
Ik heb deze geur gekocht bij Douglas, in het dorp waar ik woon.
Ik wil je wel even mailen voor het adres? Vlgs mij is het dan beter dat je eerst de geur uitprobeert voordat je 'm besteld bij internet. Oja..ik lees net dat je dat al gedaan had...kijk maar.
Bijenkorf en Ici hebben deze geur niet.
Groetjes!! Taylor.
vrijdag 2 november 2007 om 15:15
quote:Madiken schreef op 01 november 2007 @ 16:59:
Livre, ken jij Gala de Dia van Loewe ook? Ik ben zo benieuwd hoe die ruikt. Ik denk dat die erg lekker is.
Madiken, ik heb de Gala nooit geroken. Het is een orientaals-bloemige geur.
Topnoten: bergamot, citroen, rozenhout, groene noot
Middennoten: roos, anjer, ylang-ylang, lelietje-van-dalen
Basisnoten: civet, patchouli, vanille, castoreum
Livre, ken jij Gala de Dia van Loewe ook? Ik ben zo benieuwd hoe die ruikt. Ik denk dat die erg lekker is.
Madiken, ik heb de Gala nooit geroken. Het is een orientaals-bloemige geur.
Topnoten: bergamot, citroen, rozenhout, groene noot
Middennoten: roos, anjer, ylang-ylang, lelietje-van-dalen
Basisnoten: civet, patchouli, vanille, castoreum
zondag 4 november 2007 om 14:55
Heb niet alle pagina's gelezen dus misschien ben ik spuit 11 maar ik heb van de week een ontzettend lekker parfum geroken/opgespoten. Hij is alleen maar te koop bij Skins Cosmetics: Juliette has a gun en er zijn 2 versies. Van de kleinzoon van Nina Ricci (Rocco Ricci) Echt heerlijk, zit nog aan de mouw van mijn jas en elke keer ruik ik het weer.
zondag 4 november 2007 om 20:31
ik heb op aanraden van mijn vriendin de nieuwe geur van Guerlain gekocht..hij is heerlijk..insolence ...de eerste paar minuten vond ik hem minder maar daarna veranderd hij in een heerlijke geur..ik heb heel veel complimenten gekregen vandaag..maar vraag eerst een proefje voordat je hem koopt want wat bij de ene heerlijk ruikt kan bij de ander stinken...Angel van TM stinkt bij mijn schoonzus echt naar smurrie...en bij mij heerlijk...
BobbieC
BobbieC
maandag 5 november 2007 om 15:39
maandag 5 november 2007 om 21:35
woensdag 14 november 2007 om 16:27
Hallo allemaal,
Wat ben ik blij met dit forum!!! Super ik ben echt helemaal parfum-freak. Heerlijk iedere dag een ander luchtje op.
Hieronder mijn luchtjes:
Coco M van Chanel
Allure van Chanel
Chance van Chanel (goh zou ik Chanel lekker vinden?!)
De groene van DKNY
Gouden flesje van Giorgio armani
Sun Jill Sander
Un Jardin van Hermes
Chic van Herrera
Gucci Rush
ik vergeet er vast nog een paar.
Ik ben nog op zoek naar een nieuw luchtje, ik ken Angel heel bijzonder maar toch niet helemaal mijn parfum, Alien hetzelfde. Ik ben ook geinteresseerd in meer "onbekende" luchtjes bijv van Ariane Inden of van Skins bijv. Daar ken ik nog geen luchtjes van.
Groetjes,
Yo
Wat ben ik blij met dit forum!!! Super ik ben echt helemaal parfum-freak. Heerlijk iedere dag een ander luchtje op.
Hieronder mijn luchtjes:
Coco M van Chanel
Allure van Chanel
Chance van Chanel (goh zou ik Chanel lekker vinden?!)
De groene van DKNY
Gouden flesje van Giorgio armani
Sun Jill Sander
Un Jardin van Hermes
Chic van Herrera
Gucci Rush
ik vergeet er vast nog een paar.
Ik ben nog op zoek naar een nieuw luchtje, ik ken Angel heel bijzonder maar toch niet helemaal mijn parfum, Alien hetzelfde. Ik ben ook geinteresseerd in meer "onbekende" luchtjes bijv van Ariane Inden of van Skins bijv. Daar ken ik nog geen luchtjes van.
Groetjes,
Yo
woensdag 14 november 2007 om 19:25
Leuk, weer wat parfumliefhebbers erbij ! Yoie, welke "un jardin"van Hermès heb jij: sur le Nile of en Méditerannée ? Ik heb nu de laatste, die andere heb ik ook gehad maar is helaas op. Zijn allebei lekker en apart vind ik. Taylor, ik heb de Première van Chanel nog niet geroken, ik vrees dat ik daarvoor naar het buitenland zal moeten. Of heeft iemand anders hem al wel geroken ?
donderdag 15 november 2007 om 07:57
donderdag 15 november 2007 om 09:19
Sarah, Agent Provocateur heeft 2 geuren: het eerste parfum heet volgens mij gewoon Agent Provocateur. Dit is een stevige geur, muskusachtig met (dacht ik) rozen. Behoorlijk aanwezig, maar wel érg lekker. Misschien is het voor overdag wel een beetje té. De tweede geur is Maitresse, die is wat lichter. Ook wel een goede geur, maar hij is me minder bijgebleven dan de eerste. Je kunt ze allebei bij de Bijenkorf kopen of bij de grotere Douglas en Ici-winkels (maar daar hebben ze alleen de eerste).
donderdag 15 november 2007 om 14:20
Yoie: ik vind So Pretty ook heerlijk! Alleen is manlief er niet zo dol op, noemt het een oma-geur. Tja. De geuren die jij opnoemt, daar heb ik er ook een paar van. Chic is bijzonder! Heb je Arancia van Aqua Di Parma al 's geroken? Dat is een topgeur! Ben van plan om deze met de tijd aan te schaffen.Ik vind, net als jij, alle geuren van Chanel heerlijk..muv: Allure Sensuelle (eerst vond ik deze geur wel lekker, maar word er misselijk van) en Chanel nr.5....ben ik ook niet gecharmeerd van! Wel van Eau Fraice en Chance, deze geuren kan ik altijd dragen zonder er misselijk van te worden..oja en Coco M.
Maar wat anders, dames: hebben jullie wel 's gehad dat je van geuren werkelijk misselijk kan worden? Het verbaast me...want droeg gister Angel van T.Muggler en werd er gewoon beroerd van! Net als Alien..heel raar want heb deze geuren vaak gedragen..kan het zo zijn dat je smaak/reuk verandert in de loop der tijd? Heb nu dus hele lichte geuren op...en dat verdraag ik erg goed. Denk dus aan Chance, Chic, de zomergeur van Moschino (kom even niet op de naam, tis net zo'n fles als Couture), en nog wat anderen.
Is het voor jullie herkenbaar?
Maar wat anders, dames: hebben jullie wel 's gehad dat je van geuren werkelijk misselijk kan worden? Het verbaast me...want droeg gister Angel van T.Muggler en werd er gewoon beroerd van! Net als Alien..heel raar want heb deze geuren vaak gedragen..kan het zo zijn dat je smaak/reuk verandert in de loop der tijd? Heb nu dus hele lichte geuren op...en dat verdraag ik erg goed. Denk dus aan Chance, Chic, de zomergeur van Moschino (kom even niet op de naam, tis net zo'n fles als Couture), en nog wat anderen.
Is het voor jullie herkenbaar?
donderdag 15 november 2007 om 15:37
Hoi Taylor,
ja, mijn man omschreef het ook als een oma-geur toen ik het luchtje van Cartier op laten spuiten!!
Arancia ken ik niet, gelijk genoteerd kan ik weer even ruiken als ik bij de parfumerie ben. Allure Sensuelle ben ik ook nog niet helemaal uit, de ene keer als ik hem ruik denk ik heerlijk en de andere keer vind ik hem ook niet lekker.
Ja misselijk worden van geuren is mij niet onbekend. Maar dat is bij mij iets van de laatste tijd (ik ben niet zwanger!). Ik krijg ook steeds meer bultjes van geuren bij mijn gezicht omdat ik het in mijn nek spuit. Als ik het op mijn pols doe heb ik geen last van bultjes.
ja, mijn man omschreef het ook als een oma-geur toen ik het luchtje van Cartier op laten spuiten!!
Arancia ken ik niet, gelijk genoteerd kan ik weer even ruiken als ik bij de parfumerie ben. Allure Sensuelle ben ik ook nog niet helemaal uit, de ene keer als ik hem ruik denk ik heerlijk en de andere keer vind ik hem ook niet lekker.
Ja misselijk worden van geuren is mij niet onbekend. Maar dat is bij mij iets van de laatste tijd (ik ben niet zwanger!). Ik krijg ook steeds meer bultjes van geuren bij mijn gezicht omdat ik het in mijn nek spuit. Als ik het op mijn pols doe heb ik geen last van bultjes.
vrijdag 16 november 2007 om 10:30
Hoi Yo,
Ja, dat misselijk worden is vervelend...ben ook niet zwanger hoor! Ik weet niet waar het aan ligt....
Arancia is te koop bij Skins Cosmetic en ook bij mij in het dop waar ik woon. Dat is een parfumerie die al de geuren heeft van de Acqua di Parma serie. Het is echt een heerlijke geur! Fris...maar toch ook wel wat zoets erin, komt mn door de musk die erin zit. Vlgs mij is deze geur niet te koop bij de 2 andere parfumerieen die je opnoemde.
Gr. Taylor.
Ja, dat misselijk worden is vervelend...ben ook niet zwanger hoor! Ik weet niet waar het aan ligt....
Arancia is te koop bij Skins Cosmetic en ook bij mij in het dop waar ik woon. Dat is een parfumerie die al de geuren heeft van de Acqua di Parma serie. Het is echt een heerlijke geur! Fris...maar toch ook wel wat zoets erin, komt mn door de musk die erin zit. Vlgs mij is deze geur niet te koop bij de 2 andere parfumerieen die je opnoemde.
Gr. Taylor.
vrijdag 16 november 2007 om 10:54
Hoi Taylor,
zou ik het zo kunnen kopen denk jij? Als je mijn voorkeur voor geuren ziet?
Spannend, heb jij weleens iets gekocht bij Skins. Bij welke grote stad woon jij in de buurt. Misschien is het wel vlak bij waar ik woon namelijk. Kan ik er zelf naar toe rijden naar de parfumerie in jouw dorp.
groetjes Yo
zou ik het zo kunnen kopen denk jij? Als je mijn voorkeur voor geuren ziet?
Spannend, heb jij weleens iets gekocht bij Skins. Bij welke grote stad woon jij in de buurt. Misschien is het wel vlak bij waar ik woon namelijk. Kan ik er zelf naar toe rijden naar de parfumerie in jouw dorp.
groetjes Yo
vrijdag 16 november 2007 om 12:11
vrijdag 16 november 2007 om 13:14
Taylor,
dat is inderdaad beter, maar omdat wij dezelfde soort luchtjes lekker vinden denk ik dat deze ook goed zal bevallen. Dus soms durf ik dan wel een gokje te nemen.
Mijn ouders wonen in De Bilt, is het daar in de buurt soms?
dat is inderdaad beter, maar omdat wij dezelfde soort luchtjes lekker vinden denk ik dat deze ook goed zal bevallen. Dus soms durf ik dan wel een gokje te nemen.
Mijn ouders wonen in De Bilt, is het daar in de buurt soms?
anoniem_58720 wijzigde dit bericht op 16-11-2007 17:40
Reden: prive
Reden: prive
% gewijzigd