Nietbestaande verhouding

19-09-2010 20:18 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al meer dan een jaar een nietbestaande verhouding.

Lijkt op wat Perel beschrijft zo poetisch in: "het verwart me". Ook hier gaat het om intensief oogcontact. Hij draait liedjes voor mij: die liegen er niet om (liedjes over verliefd zijn). Maar gewoon toenadering zoeken: gewoon kletsen om uit te vissen wat voor figuur het is lukt niet, dan slaat hij dicht. En ik weet het ook niet meer. Het moet alles of niets zijn lijkt het. Een tijd geleden nam zijn aandacht te intensieve vormen aan, ik werd er benauwd van. Telkens stond hij me smachtend op te wachten en reageerde kwaad als ik wat afstand nam (wegkeek). Dat heb ik toen aangekaart om van de overvloed aan aandacht af te komen. Hij ontkende kwaad te zijn en ontkende mij te mogen. Een tijdje later begon hij weer met de liedjes en heftig oogcontact. Graag jullie opinie over dit gedrag.
heb dit nogeens gehad en toen heb ik het wel aangekaart met de person in kwestie. die vent bleek smoorverliefd, maar viel mij in het echt gelukkig tegen. toen was het over, voor mij
quote:Pammie schreef op 19 september 2010 @ 22:42:

En als je het zo vervelend vindt zou ik voortaan ergens anders lunchen.Goede eerste stap idd
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
quote:Tikker schreef op 19 september 2010 @ 22:42:

Ga dan eens echt met hem communiceren. Je zegt in een eerdere post dat je bang bent voor de gevolgen. Misschien is het ook eens goed om eerlijk naar je relatie te kijken. Is deze nog wel zo goed? Waarom heb je deze "spanning" nodig? Is misschien niet leuk de werkelijkheid, maar hee je zet niet voor niets je verhaal hier neer. Je weet dus eigenlijk zelf wel dat je er iets mee moet.Eens
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Je hebt een mond om te praten, doe dat dan ook... Liefdesliedjes zitten vol boodschappen. Als hij nou zelf de tekst had gemaakt zou ik me zorgen gaan maken.

Ik vrees dat je dingen ziet die er niet zijn of te mooi verbeeld.
Ik weet dat ik hier iets mee moet. Met mijn parnter heb ik dit besproken. nu nog met de DJ. Zie er tegen op. Ik verzin dit niet, ik merk aan anderen dat hij er met hen over heeft gesproken.
You go girl! Enne maak het niet zwaarder dan dat het is.
Hoe reageerde je partner?
quote:Mariaflyfly schreef op 19 september 2010 @ 22:49:

Ik weet dat ik hier iets mee moet. Met mijn parnter heb ik dit besproken. nu nog met de DJ. Zie er tegen op. Ik verzin dit niet, ik merk aan anderen dat hij er met hen over heeft gesproken.Waarom zie je er tegenop? Wat denk je dat er gaat gebeuren?
quote:Lucifer1983 schreef op 19 september 2010 @ 21:43:

@Maria kun je iets meer details geven?Die moet Maria volgens mij nog uit haar duim zuigen. Net lid geworden om vragen te stellen over een niet bestaande verhouding..uhuh
weet alleen niet hoe ik moet beginnen. hou het bij jezelf is altijd zo'n leuke kreet.
Maar uhm wat wil je er nou mee? want dat is me niet geheel duidelijk.... Ga je hem zeggen dat ie moet ophouden?

Erg raar verhaal dit hoor.... tis weer zondagavond
Je gaat naar hem toe en zegt "het valt me op dat je de laatste tijd nogal veel naar me kijkt. Ik zou het prettiger vinden als je daar mee stopt". Hoe moeilijk kan het zijn?
ga voortaan ergens anders lunchen, pffffffff... grow up
ja dat is een simpele oplossing. Toch merk dat ik het niet los kan laten we zijn verzand in een soort symbolische geheimtaal waar ik maar niet uitkom. Hij startte een jaar geleden met te melden dat hij liedjes voor me ging draaien. dat was duidelijk: ging over verliefd zijn. ik was verbijsterd want hij is veel jonger dan ik en mijn kop stond er niet naar. Geen idee hoe ik moest reageren. Hij bleef maar doorgaan ermee: de widlste teksten (een dag op de grens van bluf zoek die maar na, een wens hebben uit zijn lijden gekust worden. toen had hij die vriendin al) en de meest broeierige blikken. Vond al die aandacht wel leuk maar voelde me benauwd gestalkt omdat hij me steeds opwachtte. Hoe stop je indirect gedrag? door iemand daarop aan te spreken. Ik sprak hem erop aan: hij deed namelijk nijdig als ik niet reageerde na zijn toenaderingspogingen om met me te praten.Die pogingen waren nogal verlegen onhandig, zo dat je ze pas later door hebt Ik wel tenminste. Van die mislukpogingen. Heb toen gevraagd of hij boos op me was. Nee dat was niet zo. Ik meldde ook dat ik het gevoel had dat hij me leuk vond. Nee dat was absoluut niet zo. Haha, hoe kwam ik erbij. Ik zei gelukkig maar want je kon mijn zoon wel zijn en bovendien heb ik een lieve man thuis. Einde oefening dacht ik. Wat hij toen deed was leukraak elk meisje dat in hem geinteresseerd was mee flirten tot hij beet had. Was dus desperaat op zoek naar een relatie. Heb hem de rest weer af zioen bouwen toen hij eenmaal iemand had gevonden, pijnlijk voor die dames.. Behalve mij. bleef me bombarderen met liedjes, Best wel egeocentrische en opportunitisch. Ik stond erbij en keek erna.

Na hints van hem heb ik hem gevraagd samen koffie te drinken en nu weet hij niet of hij kan want hij heeft dan een apfraak met zn vriendin. Was met stom heid geslagen, had natuurlijk moeten zeggen een andere keer dan. Was wel een collgea van hem bij. Het was weer geen ja en geen neen. Nou ja eind oefening natuurlijk, maar ik kreg wel weer I feel love van Donna Summer op mijn dak met broeierige blikken. Wie hier soep van kan koken is van harte welkom er wat over te zeggen, als dit topic nog gelezen wordt. Vrees dat van beide kanten een kwestie is van : he is just nog that into you" En ga ik die bewuste dag nog om te bekijken of hij toevallig kan koffie drinken of zet ik een streep onder dit onduidelijek gedoe!!! DAt laatste is het verstandigst dat snap ik ook wel. Kan het waarschijnlijk toch niet laten, en hij dan echt neit kan is het dudielijk. Hij had me al eerder gevraagd maar toen kon ik niet vanwege kantooractiviteiten, zon soort van dat je carriere verpest is als je er niet bent. Heb ik uitgelegd. Ljkt me toch ene soort van wraakgedoe. Nou ja. Graag commentaar!
Google maar eens op 'betrekkingswaan'. Met een goede psychiater en wat medicatie kom je vast een heel eind.
Kappen met die hap. Dit gaat echt nergens over.

Waarom doe je dit jezelf in hemelsnaam aan? Je voedt het zelf ook door hier over te blijven doordenken. Je kan zelf besluiten dat je je niks meer van de blikken en de liedjes aantrekt. Doe gewoon je eigen ding. In het begin zal het moeilijk zijn, maar het went. Veel sneller dan je denkt.
Zoek hulp het feit dat je alle "niet signalen" in jezelf omzet naar voor jou duidelijke signalen , is echt opmerkelijk en voor mij als lezer bijna benauwend.

Ps: Hoe oud ben je?
ik vind het heel eng klinken.

Alsof hij een soort van stalker is.
quote:Mariaflyfly schreef op 06 oktober 2010 @ 23:19:

ja dat is een simpele oplossing. Toch merk dat ik het niet los kan laten we zijn verzand in een soort symbolische geheimtaal waar ik maar niet uitkom. Hij startte een jaar geleden met te melden dat hij liedjes voor me ging draaien. dat was duidelijk: ging over verliefd zijn. ik was verbijsterd want hij is veel jonger dan ik en mijn kop stond er niet naar. Geen idee hoe ik moest reageren. Hij bleef maar doorgaan ermee: de widlste teksten (een dag op de grens van bluf zoek die maar na, een wens hebben uit zijn lijden gekust worden. toen had hij die vriendin al) en de meest broeierige blikken. Vond al die aandacht wel leuk maar voelde me benauwd gestalkt omdat hij me steeds opwachtte. Hoe stop je indirect gedrag? door iemand daarop aan te spreken. Ik sprak hem erop aan: hij deed namelijk nijdig als ik niet reageerde na zijn toenaderingspogingen om met me te praten.Die pogingen waren nogal verlegen onhandig, zo dat je ze pas later door hebt Ik wel tenminste. Van die mislukpogingen. Heb toen gevraagd of hij boos op me was. Nee dat was niet zo. Ik meldde ook dat ik het gevoel had dat hij me leuk vond. Nee dat was absoluut niet zo. Haha, hoe kwam ik erbij. Ik zei gelukkig maar want je kon mijn zoon wel zijn en bovendien heb ik een lieve man thuis. Einde oefening dacht ik. Wat hij toen deed was leukraak elk meisje dat in hem geinteresseerd was mee flirten tot hij beet had. Was dus desperaat op zoek naar een relatie. Heb hem de rest weer af zioen bouwen toen hij eenmaal iemand had gevonden, pijnlijk voor die dames.. Behalve mij. bleef me bombarderen met liedjes, Best wel egeocentrische en opportunitisch. Ik stond erbij en keek erna.

Na hints van hem heb ik hem gevraagd samen koffie te drinken en nu weet hij niet of hij kan want hij heeft dan een apfraak met zn vriendin. Was met stom heid geslagen, had natuurlijk moeten zeggen een andere keer dan. Was wel een collgea van hem bij. Het was weer geen ja en geen neen. Nou ja eind oefening natuurlijk, maar ik kreg wel weer I feel love van Donna Summer op mijn dak met broeierige blikken. Wie hier soep van kan koken is van harte welkom er wat over te zeggen, als dit topic nog gelezen wordt. Vrees dat van beide kanten een kwestie is van : he is just nog that into you" En ga ik die bewuste dag nog om te bekijken of hij toevallig kan koffie drinken of zet ik een streep onder dit onduidelijek gedoe!!! DAt laatste is het verstandigst dat snap ik ook wel. Kan het waarschijnlijk toch niet laten, en hij dan echt neit kan is het dudielijk. Hij had me al eerder gevraagd maar toen kon ik niet vanwege kantooractiviteiten, zon soort van dat je carriere verpest is als je er niet bent. Heb ik uitgelegd. Ljkt me toch ene soort van wraakgedoe. Nou ja. Graag commentaar!Je wordt in de maling genomen.
Stond dit topic altijd al op psyche of is het er onlangs naar toe verhuisd?

Anyway: in bepaalde muziekgenres gaat 90% van de liedjes over verliefdheid.

Als ik iedere keer dat ik Sky Radio hoor denk dat daar een boodschap voor mij inzit van degene die het opgezet heeft, gaat er ook iets mis.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven