Nietbestaande verhouding

19-09-2010 20:18 95 berichten
Alle reacties Link kopieren
Heb al meer dan een jaar een nietbestaande verhouding.

Lijkt op wat Perel beschrijft zo poetisch in: "het verwart me". Ook hier gaat het om intensief oogcontact. Hij draait liedjes voor mij: die liegen er niet om (liedjes over verliefd zijn). Maar gewoon toenadering zoeken: gewoon kletsen om uit te vissen wat voor figuur het is lukt niet, dan slaat hij dicht. En ik weet het ook niet meer. Het moet alles of niets zijn lijkt het. Een tijd geleden nam zijn aandacht te intensieve vormen aan, ik werd er benauwd van. Telkens stond hij me smachtend op te wachten en reageerde kwaad als ik wat afstand nam (wegkeek). Dat heb ik toen aangekaart om van de overvloed aan aandacht af te komen. Hij ontkende kwaad te zijn en ontkende mij te mogen. Een tijdje later begon hij weer met de liedjes en heftig oogcontact. Graag jullie opinie over dit gedrag.
Huh? Ik kan je verhaal niet helemaal volgen.....

Je vindt een man leuk die liedjes voor je draait en oogcontact zoekt, maar niet met je durft te praten?
Ik weet het niet hoor, maar ik denk niet dat hij je echt leuk vindt. Dat heeft hij immers ook al gezegd.
Als jullie niet communiceren, hoe weet je dan dat hij die liedjes voor jou draait?
Dus je praat nooit met hem? in welke context kom je hem tegen? Hoe lang ken je hem al? Ik vind het een beetje vaag...
waar koop jij je stuff?
Ennehh Robbie Williams zingt echt niet voor jou, dat zie je verkeerd, hij zingt voor mij natuurlijk!

Buiten dat, erg vervelend, ik zou mijn pijlen op een wel bestaande verhouding gaan richten
Mariaflyfly, waar speelt zich dit af? In de kroeg, op je werk of alleen in je hoofd. Als dat het laatste is: zoek hulp bij een psychiater.
hoezo speelt hij liedjes voor je? Is hij DJ?
Uhm? Wat slik jij?
668, the neighbour of the Beast
Een niet bestaande verhouding is een niet bestaande verhouding. Verspil er verder geen moeite aan en ga verder.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Ik begrijp helemaal waarom dit bij psyche staat. Lichten zijn ogen groen op in het donker?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
Alweer zo'n goeie nick!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Tja, wat zal ik zeggen.
Jullie zijn 15?
Huh? Wáár gáát dit over?
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Misschien loenst hij en kijkt hij eigenlijk naar je vriendin.
quote:Marahbloem schreef op 19 september 2010 @ 21:09:

Jullie zijn 15?Ach ja, de tienerdisco
Overigens iemand die je staat op te wachten en verder geen stom woord zegt doet me eerder denken aan een stalker.

En dan:

Hoe kan iemand kwaad reageren als je niet met hem praat?

Wat een vreemd OP is dit zeg
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Zal TO niet reageren omdat ze uit is met haar imaginairy friend?
Zeg, er staat hier vast ergens een schitterend motto voor Nousschi
Zou het de DJ in de discotheek voor 15+ zijn?
Leuk die ontnuchternde reacties! In het begin meldde hij dat de liedjes voor mij waren. We praten wel maar over zaken. We zijn geen 15 helaas. Ik heb een bestaande verhouding, daarom vind ik dit ook zo'n kwelling.
Waarom kwelt je dit dan? Je bent verliefd op deze man? Heeft hij ook een relatie? Wat wil je dan met dit "zinderende dramatische spannende "contact?
@Maria kun je iets meer details geven?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven