kat doet/ loopt raar
zaterdag 9 oktober 2010 om 22:36
Onze kat doet raar. Strekt met zijn pootjes, zowel voor als achter. Loopt wankel. Spint wel. Hij reageert erg vertraagd. Hij heeft dit wel eerder gehad. Ik vind het eng, ben zo dol op dat beestje. Ik heb al gegoogled en op het forum gekeken, maar koppel nog geen beschrijving aan wat ik zie. Ik heb niet het idee dat hij pijn heeft. Iemand ervaring hiermee?
zaterdag 9 oktober 2010 om 22:56
Stom he, maar ik had niet gedacht dat een dierenarts ook weekenddiensten heeft. Even bellen dus.
Ik was er eerder niet mee naar de dierenarts geweest, want het was na een paar minuten over en je ziet er niets meer van. We hebben net even een filmpje gemaakt. Dat is gemakkelijker dan alleen uitleggen wat er gebeurd is.
Verdere ervaringen zijn nog welkom!
Ik was er eerder niet mee naar de dierenarts geweest, want het was na een paar minuten over en je ziet er niets meer van. We hebben net even een filmpje gemaakt. Dat is gemakkelijker dan alleen uitleggen wat er gebeurd is.
Verdere ervaringen zijn nog welkom!
zaterdag 9 oktober 2010 om 23:34
Wat dat pootjes strekken betreft, dat doet onze poes ook, heb er nooit aandacht aan geschonken omdat ik denk dat het of een tic is óf ze wil ( enkele malen per dag) haar pootjes strekken.
Ze maakt daarbij een bepaalde trilling als ze haar poot strekt.
Doet ze dit sinds kort of heb je het wel vaker bij hem gezien?
Het vertraagde reageren en het wankel lopen zou me ook een beetje zorgen baren. Ik zou het even aankijken en anders idd gewoon even met de dierenarts bellen/langs gaan.
Ze maakt daarbij een bepaalde trilling als ze haar poot strekt.
Doet ze dit sinds kort of heb je het wel vaker bij hem gezien?
Het vertraagde reageren en het wankel lopen zou me ook een beetje zorgen baren. Ik zou het even aankijken en anders idd gewoon even met de dierenarts bellen/langs gaan.
zondag 10 oktober 2010 om 00:35
zondag 10 oktober 2010 om 09:17
quote:Eierdoppie schreef op 09 oktober 2010 @ 22:36:
Onze kat doet raar. Strekt met zijn pootjes, zowel voor als achter. Loopt wankel. Spint wel. Hij reageert erg vertraagd. Hij heeft dit wel eerder gehad. Ik vind het eng, ben zo dol op dat beestje. Ik heb al gegoogled en op het forum gekeken, maar koppel nog geen beschrijving aan wat ik zie. Ik heb niet het idee dat hij pijn heeft. Iemand ervaring hiermee?
Dat een kat spint wil niet altijd zegen dat ie blij is hoor, een kat kan ook spinnen van ongenoegen!
Maar wat zei de DA?
Dat een kat spint wil niet altijd zegen dat ie blij is hoor, een kat kan ook spinnen van ongenoegen!
Maar wat zei de DA?
zondag 10 oktober 2010 om 09:59
zondag 10 oktober 2010 om 13:39
Ik heb de dierenarts gebeld gisterenavond. Omdat onze kat verder wel alert is, wel trap loopt, het rare gedrag inmiddels was opgehouden, had de dierenarts het voorstel om komende week naar het spreekuur te gaan. Dierenarts had het over epileptie, dat kan met bloedonderzoek vastgesteld worden.
@Oestra: wat verdrietig zeg. Heb je een idee waardoor hij/zij is overleden? Wat een gemis!
@Oestra: wat verdrietig zeg. Heb je een idee waardoor hij/zij is overleden? Wat een gemis!