Vakantie liefde

10-10-2010 15:44 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bah, gisteren weer aangekomen in NL, na een geweldige vakantie in Tunesië.

En wat mis ik mijn vakantie liefde! Slaat nergens op, ik wist vanaf het begin al dat het helemaal niets zou worden dat het leuk was voor 2 weken. Hij is helaas de laatste dag van onze vakantie weg geroepen en ik heb dus ook geen afscheid kunnen nemen en daar heb ik nu echt een baalgevoel aan overgehouden.

Ik heb bewust geen persoonlijke gegevens uitgewisseld, en nu baal ik er zo van dat ik niet eens een briefje of een mailtje kan sturen, dat ik het erg jammer vind dat we geen afscheid hebben kunnen nemen.

Bah! IK GA NOOIT MEER OP VAKANTIE!!
Is wel goedkoop!
En dan nog wel in Tunesie, het land van de meest agressieve asociale opdringerige mannen... (of was 't een toerist die je aan de haak had geslaan?)
Geloof je dat, dat ie weggeroepen was? Lijkt me een kutsmoesje.
Je kan ook met een warm gevoel terug kijken op de vakantie, dus wat je hebt meegemaakt en niet wat je mist. hoe lastig dat ook is.

En anders gewoon via Facebook proberen of je hem kan vinden.
quote:Zamirah schreef op 10 oktober 2010 @ 16:02:

Geloof je dat, dat ie weggeroepen was? Lijkt me een kutsmoesje.De nieuwe ploeg toeristen kwam aan
quote:feeks schreef op 10 oktober 2010 @ 16:02:

[...]

De nieuwe ploeg toeristen kwam aanhaha, dat zit er in ja! X/D
quote:feeks schreef op 10 oktober 2010 @ 16:02:

[...]

De nieuwe ploeg toeristen kwam aan
Ach, het is niet dat ik er 'in getrapt' ben. Ik weet ook allemaal wel beter. Verstandelijk weet ik ook dat hij alweer bij de volgende toeriste zit en dat boeit me ook niet echt.

Ik had het voor mijn gevoel gewoon fijn gevonden om afscheid te kunnen nemen.

En nu zit ik weer alleen in mijn eigen huisje en dan denk ik daar natuurlijk weer heel de tijd over na.

Als ik morgen weer aan het werk ben, dan ben ik hem vast weer zo vergeten!

Nu is het gewoonb even een baal gevoel, misschien omdat ik me een beetje alleenig voel.
Ja, dat snap ik. Toen ik nog jong(er) en onbezonnen was, had ik zo'n vakantieflirt in (toen nog) Joegoslavie...tranen met tuiten toen ik naar huis ging. Wél contact gehouden en jawel: Hij kwam naar Nederland. Wat een teleurstelling was dat....Toen hij na 2 weken weer terug ging, bleek dat hij naar een volgend liefje was...haha!
Hoezo was het een teleurstelling, Nammma?
Ik weet ook zeker dat ik hem helemaal niet meer leuk zou vinden als ik hem hier zou zien.. haha. Daar ziet alles er leuker uit omdat de zon schijnt, het vakantie is en er zin in hebt.

Ik mis het gewoon even dat iemand lief tegen me doet, ik kom thuis naar helemaal niets. Dat is een beetje jammer.

Ik ben ook wel blij dat we geen gegevens uit hebben gewisseld, ik zit echt niet te wachten op een semi vriendje in verweggistan die vind dat meisjes bij zijn werk horen.

Maar voor nu mis ik de zon, het hotel en hem gewoon heel even.
@TO: ik begrijp niet waarom je op vakantie een "lief" moet hebben?
Het was een teleurstelling omdat in een vakantieland toch alles anders is. Hier in Nederland was hij niet meer zo charmant...dan kwam ik uit mijn werk en hij lag nog in bed en verwachtte dus dat IK voor hem eten ging maken etc.
Hi Nici007,

Je had waarschijnlijk een fantastische vakantie met veel warmte van de zon en van de man die je nu (wel nog een beetje;)) mist. Ten eerste is het gewoon een leuke vakantie geweest, dus genieten en nagenieten, ja!? Ook heb je van dat speciale gevoel kunnen genieten wat je eigenlijk wel in je dagelijks leven thuis mist, juist?!

Ik begrijp je wel want ik ken dit verhaal heel goed, gebeurt helaas met veel vrouwen...die vreemde man met die exotische en warme uitstraaling stapt op je af en je hebt meteen een warm gevoel...dat je eigenlijk in je dagelijks leven zo erg mist...maar net als veel vrouwen boven al zeggen, wees je bewust dat dit gevoel niet 100% echt en zeker niet duurzam was...anders had die kerel wel tijd voor een gepaste afscheid genomen...vergeet hem maar!

Luister gewoon even goed en met rust naar jezelf en wanneer het heel stil is zou je horen wat je eigenlijk in een man belangrijk vindt: humor, zelf verzekerdheid...etc. Denk goed naar waar je de man van dromen kan ontmoeten en breng per week tenminst 2-4 uur op deze plekken door en neem oogcontact met interessante mannen op...dan is dat warme gevoel, wat je nu nog mist, straks elke dag bij je en in je, succes meid!

Frederik

ps: Sorry voor alle spel- en grammatica-fouten, Nederlands is mijn derde taal.
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 16:28:

@TO: ik begrijp niet waarom je op vakantie een "lief" moet hebben?Omdat anders de vakantie te saai is? .
quote:Aranea schreef op 10 oktober 2010 @ 18:53:

[...]

Omdat anders de vakantie te saai is? .Als je vakantie saai is zonder een dekhengst dan heb je echt een probleem.
quote:Nammma schreef op 10 oktober 2010 @ 17:20:

Het was een teleurstelling omdat in een vakantieland toch alles anders is. Hier in Nederland was hij niet meer zo charmant...dan kwam ik uit mijn werk en hij lag nog in bed en verwachtte dus dat IK voor hem eten ging maken etc.Tsja, jij bent de vrouw
quote:Ksenija schreef op 10 oktober 2010 @ 19:24:

[...]

Als je vakantie saai is zonder een dekhengst dan heb je echt een probleem.

Nou je zou ze de kost moeten geven hoor. Die niet zonder vakantieneukertje kunnen.

Ik kan overigens mijn tijd op vakantie wel beter besteden.............Hou de dekhengst wel voor thuis................
Ik snap dat ook niet, dan ga je op vakantie (en is het de bedoeling lekker te ontspannen of juist actief bezig te zijn en daardoor tot rust te komen)... ga je moeilijk doen met een vakantiefling.

Beetje triest zelfs.
Waarom nou dit soort nare reacties?

Laat haar nog even nagenieten van haar vakantieliefje!

Wat is daar nou in godsnaam triest aan?
quote:Aranea schreef op 10 oktober 2010 @ 19:28:

[...]

Nou je zou ze de kost moeten geven hoor. Die niet zonder vakantieneukertje kunnen.

Ik kan overigens mijn tijd op vakantie wel beter besteden.............Hou de dekhengst wel voor thuis................
quote:Madelief20 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:42:

Nou zo erg is ze niet aan het nagenieten hoor, ze geeft zelf al aan dat ze baalt. Zo erg zelfs dat ze er hier een topic over opent.

Het trieste is dat je van te voren weet dat het niets wordt en dat je daar dan nadien toch moeilijk over gaat doen.............Dat is triest ja.
quote:Madelief20 schreef op 10 oktober 2010 @ 19:42:

Wat daar triest aan is? Ten eerste dat ze het vakantie LIEFDE noemt, ten tweede dat ze hem mist. Ik zie geen nagenieten hier.

Dat zegt best wel veel (over hoe iemand in het leven staat, tegen relaties aankijkt en omgaat met de invloed van avontuurtjes met anderen). Ik bedoel het niet lullig, het is gelukkig mijn leven niet, maar ik kom er dan op uit dat ik dit best wel triest vind.
Ik heb geen vakantie lief nodig, dit gebeurde gewoon. Mijn vorige relatie is inmiddels een jaar geleden op een kut manier op de knoppen gelopen en het was heerlijk om weer lekker in iemand zijn armen te liggen.

Niemand hoeft positief voor mij te zijn nergens voor nodig. Ik heb 15 heerlijke dagen gehad en niet alleen door hem, ik heb gewoon een heerlijke vakantie gehad.

Als ik dan weer thuis kom in een leeg huis geeft me dat de bevestiging dat ik idd stiekem iets mis. Ik mis niet mijn vakantie lief, maar blijkbaar ben ik er wel weer aan toe om iemand te ontmoeten.

Hij heeft me het laatste beetje over mijn ex heen geholpen, ik heb een geweldige vakantie gehad en nu heb ik 1 1/2 dag een beetje een baal gevoel omdat ik weer thuis ben.

Ja daar open ik een topic over, ik moest gewoon weer even met 2 benen op de grond. En volgens mij was een topic openen ook niet verboden.

Ik heb absoluut niet slecht gereageerd op welke reactie dan ook. En kom op, wie kan nou een conclusie trekken dat ik er zo erg van baal dat ik er een topic over open.

Als ik een topic open over mijn schoenen o.i.d. dan baal ik daar ook niet van hoor, het is gewoon iets wat ik even kwijt wil.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven