Moderator Overig

12-08-2010 14:57 764 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Dit topic is voor al je modereervragen, -verzoekjes en -opmerkingen. Wanneer je een vraag hebt die anderen niet hoeven te zien kun je gebruik maken van de meldknop (het toverstafje, rechtsboven een bericht). Mailen kan ook; vivaengel6@googlemail.com

Zijn er op- of aanmerkingen over het Vivaforum-beleid, dan horen die niet hier maar kun je die vraag voorleggen aan Naomi op het topic "Vragen aan Vivamod".

Off-topic berichten en vragen over genomen beslissingen zijn toegestaan, mits het een beetje binnen de perken blijft. De Angels hebben het recht om aan te geven wanneer de discussie een eind moet krijgen. Het niet opvolgen van die aanwijzing kan maatregelen conform het banbeleid betekenen.

Vriendelijke groet,

Angel 6
Kan er NU even een angel ingrijpen op de seks pijler? dit gaat veul en veul te ver wat er nu gebeurd...
frank je bent me voor. (wat frank zegt dus)
Seks moderator topic!!

Zwakke magen: niet kijken!
Ow? Wat stond daar dan?
quote:Damaris schreef op 08 oktober 2010 @ 16:42:

Ow? Wat stond daar dan?hele vieze gore sexplaatjes die niet heel gezellig en vrouw/mens vriendelijk was. Ook niet zulke gezellige uitlatingen van de TO
Ik weet niet waar ik het anders kan zetten (ja in angels maar daar sneeuwt het onder)

Zes, ik vond je een fijne engel. Waar nodig was kon je heel integer handelen.
Van mij ook een blommetje.
Lieve Angel 6,

De mail die ik wilde sturen kreeg ik terug omdat je account niet meer werkt dus dan maar hier;

Ik heb nog niet kunnen lezen wat er precies gebeurd is, maar ik vind het verschrikkelijk jammer dat je je vleugels hebt neergelegd. We zullen je hier zeker missen. Bedankt voor al je inzet en ik hoop dat je toch weer terug komt.

Liefs MV
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
aub zo spoedig mogelijk aktie wat betredt claudi06 nog wat op de sexpijler, we worden niet alleen walgelijke plaatjes getoont maar ook dermate ernstige bedreigingen geuit dat ik zelfs vind dat men hier aangifte van moet doen.
Wie de mens in zichzelf begrijpt begrijpt alle mensen.
Lieve Zes,

Ik vind het oprecht jammer dat je er niet meer bij bent.

Zeker op de momenten dat het nodig was heb ik je als heel integer , en vooral heel meevoelend ervaren.

Dank je wel daarvoor.

I don\'t need an excuse for being what I am.
Ook nog maar even hier, aangezien ik niet meer weet welke angels er nu nog wel en niet zijn........:

Graag mijn account z.s.m. op non-actief.

Bedankt!
Ik ben mijn berichten aan het verwijderen maar kan uiteraard niet de berichten verwijderen waarin ik gekwoot ben. En ook niet bij de berichten in gesloten onderwerpen.

Hoe krijg ik die berichten weg?
Zes, ik heb ook niet helemaal gevolgd wat er nu allemaal aan de hand was, maar ik begreep dat ook jij gestopt bent? Ik wil je bedanken voor alles wat je voor ons gedaan hebt en ik vind het heel jammer dat het zo gegaan is.

Angel,

Ik was iets te snel met het plaatsen van een onderwerp (kind naar middelbare school, wie nog meer). Ik had dit onderwerp bij kinderen willen plaatsen. Kun jij hem voor mij verplaatsen?

Pavlova
Mod 1 t/m 4? Ze verstieren m'n ballenbak en ik heb nog wel zo gevraagd of ze het netjes willen houden.
Huilie.
Kan iemand het plaatje van Djessy verwijderen, ze heeft gisteren een onschuldig plaatje geplakt maar de site eigenaar heeft er een hele gore voor in de plaats gezet, hier kan ze niks aan doen!
topic ballenbak
Nou zeg, Djessy heeft er een ban van 48 uur voor gekregen.

Angels, Tutje heeft hier toch gevraagd of deze verwijderd kan worden en de reden waarom?

Waarom dan een ban?
Two, ik heb gisteravond óók gezien dat er een ander plaatje stond, wat Djessy plakte. Zij kan er echt niets aan doen en ik vraag je dan ook vriendelijk om de ban ongedaan te maken.
Kunnen we onze eigen berichten dan niet toverstaffen of komt dat dan niet bij 2 aan?
Twee, je maakt een foutje, Djessy heeft dat plaatje niet moedwillig geplakt, als je met je rechtermuisknop de afbeeldingslokatie copieert en deze plakt in een nieuw scherm kom je uit bij dat jochie met zijn tong uit zijn mond

De eigenaar van de site waar dat jochie met die tong op staat, haalt gewoon een goor geintje uit door er na een x aantal minuten een andere afbeelding achter te plakken

Ban is dus onterecht
Heb m'n eigen berichtje hierboven gestaft iig, kan geen kwaad toch?
Piet
Piet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven