Halloweenparty
zaterdag 9 oktober 2010 om 17:14
Dames,
ik heb binnenkort een Halloween party. Niet gewoon bij iemand thuis, maar echt een groot feest en er is uiteraard een dresscode.
Ik ben zelf redelijk crea maar nieuwe ideeën zijn altijd leuk. En vooral ook, waar koop je zoiets? Zag al wat online winkels, weet iemand misschien een leuke webwinkel?
Thanks
ik heb binnenkort een Halloween party. Niet gewoon bij iemand thuis, maar echt een groot feest en er is uiteraard een dresscode.
Ik ben zelf redelijk crea maar nieuwe ideeën zijn altijd leuk. En vooral ook, waar koop je zoiets? Zag al wat online winkels, weet iemand misschien een leuke webwinkel?
Thanks
zaterdag 9 oktober 2010 om 17:25
zaterdag 9 oktober 2010 om 17:41
Mijn man is altijd heel inventief bij verkleedpartijtjes. Hij is bijvoorbeeld eens als "Het Licht" gegaan. Hij had een broek, een shirt, zijn hoofd en haar helemaal zilver gemaakt en met kerstverlichting een grote krans om zijn hoofd gemaakt. Zat aangesloten op zo'n grote batterij in zijn broekzak. Moet je wel een beetje creatief met bedrading zijn natuurlijk. Met ledverlichting werkt dit nog beter dan met gloeilampjes want die worden volgens mij niet zo heet.
Gekochte outfits vind ik meestal minder, of je moet echt diep in de buidel willen tasten. Ga eens kijken bij een verhuurbedrijf voor verkleedkleren, dan doe je vaak vanzelf wel ideeen op. Ik vind het meestal leuk om daar iets te huren en dan nog zelf iets te maken waardoor het echt anders en bijzonder wordt.
Wat lijkt je zelf leuk?
Gekochte outfits vind ik meestal minder, of je moet echt diep in de buidel willen tasten. Ga eens kijken bij een verhuurbedrijf voor verkleedkleren, dan doe je vaak vanzelf wel ideeen op. Ik vind het meestal leuk om daar iets te huren en dan nog zelf iets te maken waardoor het echt anders en bijzonder wordt.
Wat lijkt je zelf leuk?
zaterdag 9 oktober 2010 om 17:46