Verleid-ideetjes

12-10-2010 14:57 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben helemaal in the mood, hi hi. Ik ga vanavond een spel spelen met mijn vriend terwijl we ondertussen bezoek hebben. Hij weet dat er iets komen gaat, maar nog niet wat. Het is een spel waarbij hij en ik alleen weten dat dit gaande is en waarbij het de kunst is om het spel wel mee te spelen, maar op een zodanige manier dat het bezoek er geen erg in heeft. En onderwijl moet mijn vriend dus opdrachten uitvoeren.

Ik verheug me er al helemaal op.

Maar nu: nu had ik bedacht dat als het bezoek weg is en hij zijn beloning krijgt voor het goed uitvoeren van de opdrachten (hem kennende gaat dit wel lukken), dan wil ik hem daarna belonen. Ik had bedacht om een mooi lingerie setje aan te doen en me sexy aan te kleden (ik weet dat hij dit erg waardeert). Maar dan??? Wat kan ik dan daarna/nog meer doen? Natuurlijk kan ik hem verleiden en lekker met 'm gaan spelen/uitdagen, maar heeft er iemand misschien nog een ander leuk idee? Ik wil wel weer eens iets nieuws, iets leuks...

Kom maar op, dames!
Volgens mij merk je dat als bezoek echt wel!
Hihihi, hahaha, vond jij het ook zo spannend vanavond, schat? Proest, hahaha, hihihi.

Nee, echt wat een leuk spelletje...
Getver, seksuele spelletjes spelen terwijl je met je ouders aan het koffiedrinken bent.
Ik vind het een apart spelletje. Maar komt ook omdat ik vind dat je dit niet kan maken waar andere mensen bij zijn. Het wordt echt wel opgemerkt hoor, al denk jij van niet.
Zegt je moeder ineens tegen je vader, Piet hoor jij dat gezoem ook? Er zijn toch helemaal geen muggen meer?? Ha ha ha dat kan toch niet??
Spelletjes waar je ouders bij zijn?

Mens ga pimpampetten ofzo.
quote:kipkerrie schreef op 12 oktober 2010 @ 15:11:

Ik ben blij dat ik vanavond niet bij jou op bezoek ga. Ik zou er echt niet van gecharmeerd zijn als ik op bezoek ga bij een stel dat ondertussen met heel andere dingen bezig is.

Helemaal mee eens!

Ik geloof best dat jullie denken dat het bezoek er niets van mee krijgt, maar dikke kans dat ze het echt wel door hebben, maar dat jullie veel te druk met elkaar zijn om dat in de gaten te hebben...

Ik bedoel hoe weet je nu zo zeker dat ze niets door hebben?
Nee, zit geen zoemgeluid op het tril-ei.

Oke, ik hoor het al: geen verdere input vanuit jullie dus.
Tuurlijk hebben ze het wel door. Eerst trillen ze bijna van de bank af. En daarna wordt er midden in een gesprek ineens fotolijstje geroepen. Ik kom echt niet meer bij hier, sorry.
Omdat Noodles we dat later wel eens gecheckt hebben bij anderen die eerder zijn geweest. Er werd ons oprecht verzekerd dat zij echt niets in de gaten hebben gehad (en daarbij: we zijn zelf ook niet 8-elijk natuurlijk, We weten echt wel hoe ver we kunnen gaan !)
quote:Flomy81 schreef op 12 oktober 2010 @ 15:37:

Tuurlijk hebben ze het wel door. Eerst trillen ze bijna van de bank af. En daarna wordt er midden in een gesprek ineens fotolijstje geroepen. Ik kom echt niet meer bij hier, sorry.

Ja, sorry, ik zie het ook voor me

Thee zit tegen beeldscherm, hihi....

Errug kortzichtig van me, eigenlijk, vind ik....als jullie hier een kick uithalen moet je het gewoon doen.

Ik zou hem misschien nog een bak slagroom laten kloppen: voor bij de koffie en misschien voor later gebruik?
Nope
Ongelofelijk onbeschoft naar je bezoek toe
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Goh, ik had gedacht dat wij niet de enigen waren die dit soort spelletjes deden en had hier wel wat meer input verwacht eigenlijk...

Ik denk wel dat er weinig mensen zijn, die sit soort spelletjes spelen als er ouders/vrienden op bezoek zijn. Ik zou trouwens niet blij zijn, om dit (met bezoek) te doen. Je doet dan in mijn ogen twéé dingen half...je hebt niet alle aandacht voor het bezoek én ook niet alle aandacht bij het spel. Ik ben dus meer iemand van 100% aandacht geven aan dátgene wat er is op dat moment en niet én én..
Rhodos: ik vind het idee an sich wel leuk hoor! Als er vrienden langskomen en iedereen drinkt een borrel, dan vind ik het echt niet onbeschoft of wat dan ook om ondertussen ook een beetje te flirten met elkaar (want ik begrijp dat dat het is, een soort van flirt spelletjes, met als eind natuurlijk seks). Alleen lijkt het me wel heel vreemd om het te doen wanneer je ouders op bezoek zijn. Voor mij zou dat alleen werken als de sfeer en de omgeving ook sexy zijn zeg maar, en m'n ouders vind ik alles behalve sexy.

Kan je nog een voorbeeld noemen van wat voor opdrachtjes je elkaar geeft? Ik begrijp dat ze niet allemaal flirterig of seksueel getint zijn?
ik vind dit meer op een anticonceptietopic lijken.

Elkaar opgeilen met ouder/ schoonouders erbij, jammie, mij heb je hoor.
In mijn optiek valt het door je vriend laten bedienen van een trilei dat je in je doos hebt gestopt, onder de noemer 'sex'. Je hebt dus sex waar je ouders bij zijn. Is er niet een heel klein stemmetje in je hoofd dat zeurt dat dit een beetje verkeerd is? Je mag er naar luisteren hoor. Dat stemmetje houdt je gezond.
Voorbeeld van een andere opdracht is bijvoorbeeld: ga in gesprek met X (het bezoek) en voer tenminste 10 minuten een geïnteresseerd gesprek waarbij je alle aandacht bij dit gesprek houdt. (dit is dus bijv. een manier waarop je dus wel je aandacht hebt voor het bezoek!)

Ik heb het idee dat jullie het mss wat verkeerd inschatten. We doen het echt wel met inachtneming van respect voor het bezoek.

En Murdoch, nee, dat stemmetje waar jij het over hebt, sorry, maar dat hoor ik dan echt niet. Beetje flauw..
Dat voorbeeld vind ik nou niet echt overlopen van respect: je dwingt jezelf om 10 minuten met een ander bezig te zijn omdat het onderdeel vormt van een lekker stout spelletje met je vriend? Die 10 minuten, dat is wat normale mensen altijd doen als er iemand op bezoek komt.
Rhodos: vind je het niet een béétje raar om opgewonden te worden waar je ouders bij zijn dan? Ik vind dat wel apart. Maar bij ander bezoek, zoals vrienden en dan met hapjes en borrels, zou ik het wel een spannend idee vinden. Maar meer met het idee van kleine opdrachtjes dan zo'n tril ei (ben trouwens bang dat dat eruit valt haha). Zoiets als jurkje aan en dan string uitdoen en hem dat subtiel laten weten...?
Nee Murdoch, natuurlijk is er wel méér aandacht dan uitsluitend die 10 minuten.

Laat maar, ik denk dat we elkaar niet vinden hier.
Die tweede opdracht vind ik bijna nog vreemder. Alsof het een opgave is om geïnteresseerd te zijn naar je bezoek.

Het zal wel aan mij liggen, maar ik snap het niet.
He Rhodos66,

Ik kan de lol er wel van inzien. Saai hebben jullie het in ieder geval niet samen! Ik neem aan dat je niet elke keer als je bezoek hebt met een trilei in op de bank zit. Zoals ik ook al eerder heb gelezen zou ik dit eerder doen als de sfeer er wat meer naar is. Dus niet als mijn ouders op bezoek komen.

Opdrachtjes kan ik zo niet verzinnen, ga ik nog over nadenken. Verder wens ik je een gezellige avond!
quote:rhodos66 schreef op 12 oktober 2010 @ 15:59:

Voorbeeld van een andere opdracht is bijvoorbeeld: ga in gesprek met X (het bezoek) en voer tenminste 10 minuten een geïnteresseerd gesprek waarbij je alle aandacht bij dit gesprek houdt. (dit is dus bijv. een manier waarop je dus wel je aandacht hebt voor het bezoek!)

Ik heb het idee dat jullie het mss wat verkeerd inschatten. We doen het echt wel met inachtneming van respect voor het bezoek.

En Murdoch, nee, dat stemmetje waar jij het over hebt, sorry, maar dat hoor ik dan echt niet. Beetje flauw..Aandacht omdat het de opdracht is, niet aandacht omdat je bezoek hebt en het normaal is om aandacht voor elkaar te hebben. Ik vind het vrij respectloos en geloof er niets van dat bezoek met énig vermogen tot empathie dit niet oppikt. Al was het maar door een 'vreemde sfeer'.
Wat ik me niet kan voorstellen is dat rhodos op een SEX pijler om tips vraagt en dan kort door de bocht reacties krijgt zoals: ik zou dat bezoek niet willen zijn, of ik zou nooit weer komen.

Als je geen antwoord hebt op haar vraag en dit is naar tips, waarom reageer je dan en zit je op deze pijler? Is het dan om te zoeken naar onderwerpen die je kunt afzeiken? Erg jammer.

On topic: sorry, heb geen tips voor je maar ik hoop dat jullie een leuke avond hebben!
quote:Ringeling schreef op 12 oktober 2010 @ 16:07:

Zoals ik ook al eerder heb gelezen zou ik dit eerder doen als de zweer er wat meer naar is.

De zweer? Echt?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven