Verleid-ideetjes

12-10-2010 14:57 85 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo dames,

Ik ben helemaal in the mood, hi hi. Ik ga vanavond een spel spelen met mijn vriend terwijl we ondertussen bezoek hebben. Hij weet dat er iets komen gaat, maar nog niet wat. Het is een spel waarbij hij en ik alleen weten dat dit gaande is en waarbij het de kunst is om het spel wel mee te spelen, maar op een zodanige manier dat het bezoek er geen erg in heeft. En onderwijl moet mijn vriend dus opdrachten uitvoeren.

Ik verheug me er al helemaal op.

Maar nu: nu had ik bedacht dat als het bezoek weg is en hij zijn beloning krijgt voor het goed uitvoeren van de opdrachten (hem kennende gaat dit wel lukken), dan wil ik hem daarna belonen. Ik had bedacht om een mooi lingerie setje aan te doen en me sexy aan te kleden (ik weet dat hij dit erg waardeert). Maar dan??? Wat kan ik dan daarna/nog meer doen? Natuurlijk kan ik hem verleiden en lekker met 'm gaan spelen/uitdagen, maar heeft er iemand misschien nog een ander leuk idee? Ik wil wel weer eens iets nieuws, iets leuks...

Kom maar op, dames!
Oh, en als er nog mensen zijn die nog ideeën hebben voor extra opdrachten die dus moeten worden uitgevoerd terwijl we dus bezoek hebben, dan sta ik daar ook (meer dan) open voor!

Let wel: het bezoek mag dus niets in de gaten hebben en de opdrachten moeten alleen voor hem en mij merkbaar zijn.
En je hebt hier serieus een forum voor nodig?
Ik ben blij dat ik vanavond niet bij jou op bezoek ga. Ik zou er echt niet van gecharmeerd zijn als ik op bezoek ga bij een stel dat ondertussen met heel andere dingen bezig is.
Nee, laat dan dat stel meedoen. Dan weet ik meteen wat leuke opdrachten.
Even voor mijn beeldvorming hoor, maar wat voor soort opdrachten moet je vriend dan uitvoeren?
Neem aan dat het geen koffiezet en hapjes neerzet-opdrachten zijn?
Kipkerrie: het zijn dusdanige opdrachten dat het bezoek er niets van mee zal krijgen, geloof me. We hebben dit wel eens eerder gedaan en zijn hier beiden heel goed in, ha ha.

En Lookatme: het bezoek wat komt leent zich er niet echt voor om mee te doen (het zijn mijn ouders...)
Oh ja, ouders hebben geen sex natuurlijk
Oke, een paar voorbeeldjes: ik doe een tril-ei in en mijn vriend bedient de afstandsbediening.

Ander voorbeeldje: mijn vriend moet op enig moment een zogenaamd codewoord zeggen (bijv. ik zeg maar wat: fotolijstje). Als hij dit woord zegt (verpakt in een gesprekje of zomaar plompverloren mag ook) dan heeft hij dus zijn punt verdiend.

Duidelijk? En zo ben ik dus op zoek naar nog wat meer ideetjes
Wat voor soort opdrachten zijn het dan? Ik ben nu wel benieuwd hoe dat spel in z'n werk gaat...
Ik zou het absoluut niet waarderen als ik dat bezoek was. Iemand met énig empathisch vermogen heeft toch zó in de gaten dat er iets speelt? Door blikken, glimlachjes, rare gesprekjes waarin ineens 'fotolijst' gezegd wordt.

Ik ben blij dat ik niet op bezoek ga vanavond
Ik kan me echt niet voorstellen dat ik met een tril-ei inzit als mijn ouders op bezoek zijn. Ik vind het wel weer knap dat jij dan blijkbaar je gezicht in een plooi kunt houden.

Ik denk eerlijk gezegd ook wel dat mensen het een en ander in de gaten hebben hoor.
Kwestie van het goed spelen, Erwt
Als ik t bezoek zou zijn was het meteen voor het laatst.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
Ik denk dat ik me rot zou schrikken als mijn vriend dat ding ineens aan zou zetten, nu hou ik al helemaal niet van die trildingen maar goed.
quote:kipkerrie schreef op 12 oktober 2010 @ 15:11:

Ik ben blij dat ik vanavond niet bij jou op bezoek ga. Ik zou er echt niet van gecharmeerd zijn als ik op bezoek ga bij een stel dat ondertussen met heel andere dingen bezig is.Dat was ook mijn eerste gedachte
quote:Flomy81 schreef op 12 oktober 2010 @ 15:24:

Ik denk dat ik me rot zou schrikken als mijn vriend dat ding ineens aan zou zetten, nu hou ik al helemaal niet van die trildingen maar goed. Ik zie het al voor me idd...mijn vriend zet dat ding aan, ik zou door het plafond gaan of in mijn broek piesen van het lachen....
Nope
Ook al denk je dat je bezoek er niks van merkt, ik snap niet dat je dit uberhaupt wil doen als je ouders op bezoek zijn.
quote:lookatme schreef op 12 oktober 2010 @ 15:19:

Oh ja, ouders hebben geen sex natuurlijk Nou ik hoop voor jou, niet met jou!
Nope
Flomy81: ik schrik me niet rot als dat ei aangezet wordt, omdat ik weet dat het kan gebeuren. Als het té heftig word, dan loop ik even weg, maar zoals gezegd: mijn vriend en ik hebben dit vaker gedaan en we weten beiden hoe hiermee om te gaan.

En dit gebeurt echt zonder dat het bezoek het in de gaten heeft. En ondertussen hebben wij zoveel lol samen. We kijken elkaar dan af en toe even kort aan en weten dan genoeg...
quote:rhodos66 schreef op 12 oktober 2010 @ 15:27:

Flomy81: ik schrik me niet rot als dat ei aangezet wordt, omdat ik weet dat het kan gebeuren. Als het té heftig word, dan loop ik even weg, maar zoals gezegd: mijn vriend en ik hebben dit vaker gedaan en we weten beiden hoe hiermee om te gaan.

En dit gebeurt echt zonder dat het bezoek het in de gaten heeft. En ondertussen hebben wij zoveel lol samen. We kijken elkaar dan af en toe even kort aan en weten dan genoeg...Heel naïef, maar maakt dat ei geen zoemend geluid?
Nope
Ja maar, hoor je dan ook het gezoem niet van zo'n ding? Zet je vriend dat ding aan, per ongeluk op een te harde stand, hoor je ineens zzzzzzzz. Ja zie dan nog maar eens op tijd weg te komen.
Waarom niet dan irona? En als het echt te heftig word dan kan zo'n ei er natuurlijk altijd nog uit, he? Maar zoals gezegd dus: we weten heel goed tot hoever we kunnen gaan. We willen het bezoek natuurlijk niet in verlegenheid brengen of hen een vervelend/ongemakkelijk gevoel geven, dus we gaan hier echt wel goed mee om.

Goh, ik had gedacht dat wij niet de enigen waren die dit soort spelletjes deden en had hier wel wat meer input verwacht eigenlijk...
Nou meid als je zeker weet dat jou niets kan gebeuren, waarom heb je dan het forum nodig? Ik vind het nogal van kleuterniveau, maar goed, dat is mijn mening. Leuk om elkaar op te winden, maar niet waar bezoek bij is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven