Dagje Rotterdam

15-09-2010 22:40 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Over een paar weken krijg ik familie uit het buitenland over en zij willen iig een dagje Rotterdam doen (ivm de kubushuizen, werkgerelateerde interesse van 1 van hen).

Ik ken Rotterdam verder niet zo goed, maar dacht dat het dan leuk zou zijn om daarna ergens te gaan lunchen (tips voor iets in de Oude Haven?, ik zag dat de Kubushuizen daar vlakbij zijn), en dan de Euromast, en dan 's avonds eten in Hotel New York. Is dat te doen in 1 dag en met name, is dat allemaal te lopen of moeten we dan ook openbaar vervoer nemen (en kun je nog losse kaartjes kopen of moeten we een ov-kaart aanschaffen?).

Dank alvast!
He laatje... hartstikke bedankt voor al je moeite! Helaas zie ik het dus nu pas, shame on me . Familie kwam donderdag eind van de middag aan, daarna doorgegaan naar m'n ouders en daar gegeten, laat thuis en toen de volgende dag naar Rotterdam, dus ik heb er niet meer aan gedacht om nog te kijken. Sorry!

Ik ga het wel even printen want ik ga zeker binnenkort nog een keer naar Rotterdam met een vriendin die hoorde dat ik geweest was.

Wij hebben alles gelopen, vanaf NS station even naar VVV geweest, daar kaartje meegenomen, naar Kubushuizen gelopen, daar vandaan langs Oude Haven over de Willemsbrug (? heb kaart niet bij de hand) gelopen, naar Hotel NY, daar gelunched, toen met watertaxi naar de Veerhaven, langs het water richting park gelopen en stukje door park naar Euromast.

Aangezien we pas om ca. 12:15 op NS aankwamen (want via Den Haag moeten reizen omdat er storing bij Gouda was) kwamen we pas vrij laat weer van de Euromast af en toen hadden we nog geen honger, dus uiteindelijk rond half 7 trein terug en thuis gegeten (ik had nog wel in R'dam willen blijven maar helaas had het bezoek -ondanks jonger dan ik, en lagere hakken dan ik - pijn in voeten en wilden dus naar huis.

Oh ja, we zijn achter de Kunsthal door gelopen richting station, dus dat park hebben we ook nog een stukje meegekregen.

Al met al erg de moeite waard en ik ga dus zeker nog snel een keer terug.

Nogmaals dank voor al je info en moeite
hoi Dee,

Klinkt als een leuk dagje!

Ik had al zo'n vermoeden, dat je 'm niet meer zou zien..

Maar dan is het goed dat je het alsnog kunt gebruiken voor een volgende keer!

Welke stad kom je zelf vandaan als ik vragen mag?

groetjes,

Lara
Volgende keer gaat je beschrijving zeker mee laatje (is inmiddels geprint) want heb toch wel wat dingen gemist. Plus dat we eigenlijk maar een halve dag hadden, zo'n beetje (maar desondanks dus nog veel gedaan).

Ik uit Utrecht, ook érg leuk!
ah dan weet ik waar ik moet zijn voor utrecht tips!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven