Is dit een goed idee?
woensdag 13 oktober 2010 om 10:48
Om potjandikkie eens een duidelijke titel voor je nieuwe topic te verzinnen in plaats van alleen maar
'even klagen'
'wie kent dit?'
'kunnen ze dit maken?'
'wat is gepast in deze situatie?'
Hemeltjelief, hoe moeilijk is het nou om een duidelijke titel te verzinnen?
En ja, ik heb last van PMS in de overtreffende trap
'even klagen'
'wie kent dit?'
'kunnen ze dit maken?'
'wat is gepast in deze situatie?'
Hemeltjelief, hoe moeilijk is het nou om een duidelijke titel te verzinnen?
En ja, ik heb last van PMS in de overtreffende trap
woensdag 13 oktober 2010 om 10:56
quote:Welpie schreef op 13 oktober 2010 @ 10:52:
Ik vind het ook gruwelijk irritant. Ik blijf topics aanklikken, omdat ik niet onthoud of ik ze al gelezen heb. Of ligt dat aan mij?
Vroeger, toen we Max nog hadden, werden de topics grijs als je 'm had gelezen. Bij een nw posting werd ie weer wit. Dat was heeeel handig.
Vooruitgang is nu niet direct verbetering...
Ik vind het ook gruwelijk irritant. Ik blijf topics aanklikken, omdat ik niet onthoud of ik ze al gelezen heb. Of ligt dat aan mij?
Vroeger, toen we Max nog hadden, werden de topics grijs als je 'm had gelezen. Bij een nw posting werd ie weer wit. Dat was heeeel handig.
Vooruitgang is nu niet direct verbetering...
Known to cause insanity in laboratory mice
woensdag 13 oktober 2010 om 10:56
Jala, ik dacht juist dat dit jullie nieuwsgierigheid wel op zou wekken
Ik koos juist deze titel omdat ik net als Whiskers inderdaad ook die vage titels aanklik omdat ik gewoon een bloednieuwsgierig typje ben, maar was tegelijkertijd ook teleurgesteld omdat het soms pareltjes van topics kunnen zijn maar het dit keer niet waren...
Dus ik dacht, ik gooi er ook zo'n vage tegenaan
Ik koos juist deze titel omdat ik net als Whiskers inderdaad ook die vage titels aanklik omdat ik gewoon een bloednieuwsgierig typje ben, maar was tegelijkertijd ook teleurgesteld omdat het soms pareltjes van topics kunnen zijn maar het dit keer niet waren...
Dus ik dacht, ik gooi er ook zo'n vage tegenaan
woensdag 13 oktober 2010 om 10:57
Ik vind het leuk om titels te verzinnen die je op het verkeerde been zet, zoals een topic van mij " Lekker op zijn Grieks" of ik heb er ook een gehad over poesjes op bolletjes. En zo heb ik er meerdere. Zijn topics over eten maar iedereen die het eerst aanklikte dacht aan wat anders . Lekker kinderachtig maar wel leuk.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
woensdag 13 oktober 2010 om 10:58
woensdag 13 oktober 2010 om 10:58
quote:Lys schreef op 13 oktober 2010 @ 10:56:
[...]
Vooruitgang is nu niet direct verbetering...Ja dat was zeker handig toen.
[...]
Vooruitgang is nu niet direct verbetering...Ja dat was zeker handig toen.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven