Ingesprek toets de 5

13-10-2010 13:26 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kan mij herinneren dat je als je vroeger met de vaste telefoon iemand probeerde te bellen en die was in gesprek je de 5 in moest toetsen. Zo ging jou telefoon over als diegene opgehangen had.

Nou moet ik mijn huisarts tijdens het telefonisch spreekuur (13.00 tot 13.30 hoezo spreek uur) bellen voor een uitslag. Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen

Ik kom er niet doorheen.

Wie kan mij vertellen of je met je mobiel ook zo iets kan als de 5 intoetsen (nee, de 5 intoetsen werkt niet )
was het niet hekje vijf, of sterretje vijf?
Alle reacties Link kopieren
quote:jope schreef op 13 oktober 2010 @ 13:26:

was het niet hekje vijf, of sterretje vijf?Werkt ook niet.........
Alle reacties Link kopieren
Hij gaat over!
Alle reacties Link kopieren
was idd de 5 en alleen op vaste telefoon met kpn abb. volgens mij.
Alle reacties Link kopieren
echt? met je gsm?
Alle reacties Link kopieren
quote:Amy27 schreef op 13 oktober 2010 @ 13:29:

echt? met je gsm?

Nee, ik bedoelde dat de telefoon eindelijk over ging ipv ingesprek toon.

Helaas werd er niet opgenomen, en krijg vervolgens weeeeer de ingesprek toon.



Mijn mobiel ging niet over nee. Helaas niet.
Als ik iemand bel die in gesprek is dan krijg ik altijd een computer die me vraagt of ik een smsje wil als de persoon die ik probeer te bereiken weer bereikbaar is. Dat is soms wel handig.
Alle reacties Link kopieren
Helaas werkt dat niet bij een huisartsenpraktijk.

Wij kregen gereged te horen dat we maar niet terug bellen omdat mensen de vijf hadden ingedrukt..

Er bellen teveel mensen op hetzelfde moment waardoor die functie niet werkt.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij bestaat dat niet meer
Alle reacties Link kopieren
Oja, vaste telefoon van KPN was dat zo, de 5.



Mobiel volgens mij niet.



Succes, ik heb ook een dokter met een telefonisch spreekUUR van een half uur.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
ben zo blij dat onze huisarts een keuzemenu en een wachtmuziekje heeft!
Alle reacties Link kopieren
Nee, dat bestaat niet meer en was alleen op de vaste lijn. Redial is your best friend...
[quote]kusunum schreef op 13 oktober 2010 @ 13:26:

Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen





Dat is toch niet zo raar? Je bent niet zijn enige patiënt.
Alle reacties Link kopieren
quote:Botervliegje schreef op 13 oktober 2010 @ 13:52:

[quote]kusunum schreef op 13 oktober 2010 @ 13:26:

Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen





Dat is toch niet zo raar? Je bent niet zijn enige patiënt.



Vandaar dat smile-tje er achter Botervliegje.



Noteert *ik ben niet zijn enige patient*
Alle reacties Link kopieren
quote:kusunum schreef op 13 oktober 2010 @ 13:58:

[...]





Vandaar dat smile-tje er achter Botervliegje.



Noteert *ik ben niet zijn enige patient*Is het nog gelukt en goed nieuws?
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Ja het is gelukt,

ze konden niets vinden in mijn bloed.

Bloedwaarde, cholestorol etc. alles is perfect.
Alle reacties Link kopieren
An sich fijn dat ze niets raars hebben gevonden maar ik zag net je andere topic, ja dan heb je nog steeds het probleem.
Als je tot over je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven
Alle reacties Link kopieren
Typisch!

Ik bel met Optibel, regelmatig met de huisarts, en als ik de 5 intoets word ik even later automatisch teruggebeld.

KPN doet dat niet meer dus? Niet dat ik terug wilde..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven