Ingesprek toets de 5
woensdag 13 oktober 2010 om 13:26
Ik kan mij herinneren dat je als je vroeger met de vaste telefoon iemand probeerde te bellen en die was in gesprek je de 5 in moest toetsen. Zo ging jou telefoon over als diegene opgehangen had.
Nou moet ik mijn huisarts tijdens het telefonisch spreekuur (13.00 tot 13.30 hoezo spreek uur) bellen voor een uitslag. Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen
Ik kom er niet doorheen.
Wie kan mij vertellen of je met je mobiel ook zo iets kan als de 5 intoetsen (nee, de 5 intoetsen werkt niet )
Nou moet ik mijn huisarts tijdens het telefonisch spreekuur (13.00 tot 13.30 hoezo spreek uur) bellen voor een uitslag. Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen
Ik kom er niet doorheen.
Wie kan mij vertellen of je met je mobiel ook zo iets kan als de 5 intoetsen (nee, de 5 intoetsen werkt niet )
woensdag 13 oktober 2010 om 13:30
woensdag 13 oktober 2010 om 13:58
quote:Botervliegje schreef op 13 oktober 2010 @ 13:52:
[quote]kusunum schreef op 13 oktober 2010 @ 13:26:
Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen
Dat is toch niet zo raar? Je bent niet zijn enige patiënt.
Vandaar dat smile-tje er achter Botervliegje.
Noteert *ik ben niet zijn enige patient*
[quote]kusunum schreef op 13 oktober 2010 @ 13:26:
Heeft die man meerdere mensen gevraagd hem vandaag te bellen
Dat is toch niet zo raar? Je bent niet zijn enige patiënt.
Vandaar dat smile-tje er achter Botervliegje.
Noteert *ik ben niet zijn enige patient*
woensdag 13 oktober 2010 om 13:59