Entertainment alle pijlers

SOS Sonja

01-09-2010 19:42 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo,

Na het jammerlijke in de soep lopen van het vorige Sonja-topic nu maar weer even een nieuwe.



Wie zit er ook alvast klaar? Met wat verantwoorde low-fat hapjes? Of juist met lekker volvette brie/ frituurhappen/ gevulde koeken, haha.
Alle reacties Link kopieren
Mag dat bij een restaurant tegenwoordig????
Alle reacties Link kopieren
Uhm... je kunt toch niet op een terrasje gaan zitten en je eigen eten uit je tas halen??
Alle reacties Link kopieren
Is er al iemand jarig geweest?
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
he heeft Milan ineens langer haar? Naja zullen wel extensions zijn.
Alle reacties Link kopieren
je kunt toch ook geen alcohol drinken met als basis twee volkoren crackers
weer die stomme ontbijtkoek reclame!!! ppffff als ik ontbijt koek eet neem ik lekker verse van de bakker!
Alle reacties Link kopieren
O, het lijkt mijn werk wel. Wij hebben minstens wel 1x per week taart Gelukkig is het dan niet lekker meer, dus ik neem eigenlijk zelden (ik kan helaas niet zeggen nooit hoor).
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die kilo's juist prachtig staan bij Milan... Even niet gekeken naar of het gezond is of niet...
Alle reacties Link kopieren
Wij hebben ook veel taart... en eerlijk gezegd kan ik die gietijzeren pan pasta die milan eet ook makkelijk opeten
Alle reacties Link kopieren
Wendy doet me denken aan die moeder in een van de eerste afleveringen van bouwval gezocht.
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:Marielle1410 schreef op 13 oktober 2010 @ 22:10:

Ik vind die kilo's juist prachtig staan bij Milan... Even niet gekeken naar of het gezond is of niet...Ik vind het haar ook mooi staan. Ze kleedt zich ook gewoon hip en mooi en ze heeft een prachtige uitstraling. Dus stoort echt niet die extra kilo's
Alle reacties Link kopieren
Wendy ziet er ook gewoon goed uit!
Alle reacties Link kopieren
oke het is niet gezond, en toch vind ik het overgewicht haar niet misstaan (Milan)

Het zit allemaal wel compact, redelijk geproportioneerd. Die ander vrouw heeft wat uitgezakters, al is ze minder dik.
Alle reacties Link kopieren
Getver, zij poetst dus niet haar tanden voordat ze gaat slapen?
Alle reacties Link kopieren
Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?

Hier ook minstens een keer per week gebak.

Dan heb ik het nog niet eens over de gebakken vis, friet en andere snacks die op miraculeuse wijze op mijn bureau staan als ik even een printje van de printer gehaald heb....
Alle reacties Link kopieren
Wat een wallen heeft Sonja.
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 13 oktober 2010 @ 22:13:

Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?

Hier ook minstens een keer per week gebak.

Dan heb ik het nog niet eens over de gebakken vis, friet en andere snacks die op miraculeuse wijze op mijn bureau staan als ik even een printje van de printer gehaald heb.... Doe mij zulke collega's! Njammie!
Alle reacties Link kopieren
quote:c_estelle schreef op 13 oktober 2010 @ 22:13:

Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?







Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf



Gelukkig hebben wij zelden vette hap. Hooguit wordt er wel eens Aziatisch gehaald, maar dat is altijd keurig rijst met groenten en verder niks.
Alle reacties Link kopieren
Succes Pippin!



Ze gaan wel echt als een speer. Ik heb 5 weken over 2 kilo gedaan haha.
Alle reacties Link kopieren
hoe oud is SB eigenlijk?
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
O, we hebben op de afdeling wel vaak een bak (afwasteiltje, echt waar) vol met snoep staan. Gelukkig staat die aan de andere kant van de afdeling en heb ik zelden door dat er wat in zit. Tegen de tijd dat ik het zie, is hij al (bijna) leeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:tijgermeisje schreef op 13 oktober 2010 @ 22:15:

hoe oud is SB eigenlijk?





Ze is van november 74, dus bijna 36



Ik had haar 10 jaar ouder geschat.
Alle reacties Link kopieren
Jaaaaaaahhhh, klussers!!! met Sjonnie!!
Ik vind hier dingen van.
Alle reacties Link kopieren
quote:S0LEIL schreef op 13 oktober 2010 @ 22:14:

[...]





Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf





Werk jij dan bij zo'n saai bedrijf?



Enne, al die snacks is ook niet leuk hoor. Ik kan er zo slecht nee zeggen tegen maar mijn kleren gaan nu wel erg strak zitten. Heb ook gezegd dat er voor mij geen snacks meer gehaald moeten worden. En dat gaat redelijk goed... ze luisteren goed.... mijn mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven