Entertainment alle pijlers

SOS Sonja

01-09-2010 19:42 1157 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloooooo,

Na het jammerlijke in de soep lopen van het vorige Sonja-topic nu maar weer even een nieuwe.

Wie zit er ook alvast klaar? Met wat verantwoorde low-fat hapjes? Of juist met lekker volvette brie/ frituurhappen/ gevulde koeken, haha.
Mag dat bij een restaurant tegenwoordig????
Uhm... je kunt toch niet op een terrasje gaan zitten en je eigen eten uit je tas halen??
Is er al iemand jarig geweest?
Ik vind hier dingen van.
he heeft Milan ineens langer haar? Naja zullen wel extensions zijn.
je kunt toch ook geen alcohol drinken met als basis twee volkoren crackers
weer die stomme ontbijtkoek reclame!!! ppffff als ik ontbijt koek eet neem ik lekker verse van de bakker!
O, het lijkt mijn werk wel. Wij hebben minstens wel 1x per week taart Gelukkig is het dan niet lekker meer, dus ik neem eigenlijk zelden (ik kan helaas niet zeggen nooit hoor).
Ik vind die kilo's juist prachtig staan bij Milan... Even niet gekeken naar of het gezond is of niet...
Wij hebben ook veel taart... en eerlijk gezegd kan ik die gietijzeren pan pasta die milan eet ook makkelijk opeten
Wendy doet me denken aan die moeder in een van de eerste afleveringen van bouwval gezocht.
Ik vind hier dingen van.
quote:Marielle1410 schreef op 13 oktober 2010 @ 22:10:

Ik vind die kilo's juist prachtig staan bij Milan... Even niet gekeken naar of het gezond is of niet...Ik vind het haar ook mooi staan. Ze kleedt zich ook gewoon hip en mooi en ze heeft een prachtige uitstraling. Dus stoort echt niet die extra kilo's
Wendy ziet er ook gewoon goed uit!
oke het is niet gezond, en toch vind ik het overgewicht haar niet misstaan (Milan)

Het zit allemaal wel compact, redelijk geproportioneerd. Die ander vrouw heeft wat uitgezakters, al is ze minder dik.
Getver, zij poetst dus niet haar tanden voordat ze gaat slapen?
Soleil, je werkt toch niet bij mij hé?

Hier ook minstens een keer per week gebak.

Dan heb ik het nog niet eens over de gebakken vis, friet en andere snacks die op miraculeuse wijze op mijn bureau staan als ik even een printje van de printer gehaald heb....
Wat een wallen heeft Sonja.
quote:c_estelle schreef op 13 oktober 2010 @ 22:13:

Hier ook minstens een keer per week gebak.

Dan heb ik het nog niet eens over de gebakken vis, friet en andere snacks die op miraculeuse wijze op mijn bureau staan als ik even een printje van de printer gehaald heb.... Doe mij zulke collega's! Njammie!
quote:c_estelle schreef op 13 oktober 2010 @ 22:13:

Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf

Gelukkig hebben wij zelden vette hap. Hooguit wordt er wel eens Aziatisch gehaald, maar dat is altijd keurig rijst met groenten en verder niks.
Succes Pippin!

Ze gaan wel echt als een speer. Ik heb 5 weken over 2 kilo gedaan haha.
hoe oud is SB eigenlijk?
.
O, we hebben op de afdeling wel vaak een bak (afwasteiltje, echt waar) vol met snoep staan. Gelukkig staat die aan de andere kant van de afdeling en heb ik zelden door dat er wat in zit. Tegen de tijd dat ik het zie, is hij al (bijna) leeg.
quote:tijgermeisje schreef op 13 oktober 2010 @ 22:15:

hoe oud is SB eigenlijk?

Ze is van november 74, dus bijna 36

Ik had haar 10 jaar ouder geschat.
Jaaaaaaahhhh, klussers!!! met Sjonnie!!
Ik vind hier dingen van.
quote:S0LEIL schreef op 13 oktober 2010 @ 22:14:

[...]

Nee, jij bent volgens mij veel te leuk voor bij mij in het bedrijf

Werk jij dan bij zo'n saai bedrijf?

Enne, al die snacks is ook niet leuk hoor. Ik kan er zo slecht nee zeggen tegen maar mijn kleren gaan nu wel erg strak zitten. Heb ook gezegd dat er voor mij geen snacks meer gehaald moeten worden. En dat gaat redelijk goed... ze luisteren goed.... mijn mannen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven