3000 IS JARIG!

13-10-2010 20:54 3011 berichten


Lieve leden,







Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!





Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.



Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.



We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.



Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!



Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!



Alle reacties Link kopieren
... dan is die op?
Alle reacties Link kopieren
jeej, en een nieuw topic, en jarig zijn!

Ik ga morgen alles bij lezen of misschien zo in bed
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:30:

... dan is die op?



Dan is het op ja.





Mensen mag ik even delen, nu ik toch weer hier ben, dat ik vanavond erg gelukkig ben?



Omdat ik een beetje het oude 3000 weer zie en voel hier maar zeker omdat ik heel erg open en eerlijk met Leuke Meneer aan het praten ben en alles helemaal goed lijkt te komen?

Het was al goed maar we hadden de juiste vorm nog niet te pakken.



Ik is blij!
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:30:

... dan is die op?



Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.



We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 23:40:

[...]





Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.



We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.Wauw, dan doe je het toch goed hoor meid! Chapeau!
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 13 oktober 2010 @ 23:37:

[...]





Dan is het op ja.





Mensen mag ik even delen, nu ik toch weer hier ben, dat ik vanavond erg gelukkig ben?



Omdat ik een beetje het oude 3000 weer zie en voel hier maar zeker omdat ik heel erg open en eerlijk met Leuke Meneer aan het praten ben en alles helemaal goed lijkt te komen?

Het was al goed maar we hadden de juiste vorm nog niet te pakken.



Ik is blij!Ik ben blij voor je. Echt waar. Niet meer van die gekke dingen doen he?
Alle reacties Link kopieren
quote:FlorisFlorijn schreef op 13 oktober 2010 @ 23:40:

[...]





Man en ik hebben bij ons trouwen elkaar een doos hele dure wijn cadeau gedaan. Als het even niet lukt samen, dan moeten we dus praten samen (al dan niet met hele dure wijn), zolang de wijn niet op is, is praten over uit elkaar gaan geen optie.



We zijn inmiddels 5 jaar samen en er zijn 2 flessen leeg.





Hij blijft mooi.

En als ik ooit weer ga trouwen verwacht ik jou met een doos wijn, al dan niet dure, wij drinken toch alles



Het idee erachter is mooi.



Net zo mooi als jullie zijn, jullie samen zijn mooi, vergeet dat niet.



Goh ik word nog sentimentedinges door zo'n verjaardag.



Of is het de wijn?
Alle reacties Link kopieren
Nee hoor, je bent gewoon een sentimentele trut BAM

Het is de wijn BAM, dat lijkt me logisch.
Alle reacties Link kopieren
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:50:

Nee hoor, je bent gewoon een sentimentele trut BAM



Sssssstttt zeg dat nou niet hardop Char, dat weet nog niemand en dat wil ik graag zo houden.



Mén dat van die wijsheid in de fles klopt echt zo te zien....
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:50:

Nee hoor, je bent gewoon een sentimentele trut BAM

Net binnen en gelijk staatsgeheimen verklappen! Jij scoort punten zeg!

Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn post al aangepast. Doen jullie de quotes even
quote:Chardonnay schreef op 13 oktober 2010 @ 23:59:

Ik heb mijn post al aangepast. Doen jullie de quotes even

Ik ben al naar bed!

Alle reacties Link kopieren
Slaap lekker. Ik duik er ook in.
Alle reacties Link kopieren
wauw, even gedeeltelijk bijgelezen.

T is echt een gezellig topic en ik ben blij dat jullie zo lief geweest zijn van het weekend! Ik blijf nog wel een tijdje hangen!

En Floor, je hebt een mooi verhaal geschreven!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Ik ben er achter gekomen dat paintballen niet mijn ding is.

Doet te veel pijn als je geraakt word.
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
nu ga ik maar douchen en slapen!

Morgenavond ben ik er weer even

slaap lekker allemaal en een fijne dag morgen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Pop, veel plezier met de verjaardag van ukkepop.

En iedereen hier een fijne verjaardag.
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Even een resumé van een jaar 3000+



Het begon als gein, een geintje met Floor met wie ik veel gein heb uitgehaald maar ook veel lief en leed gedeeld heb.

Floor, je weet ik zeg het niet gauw maar je bent een pop en ik hou van jou.

In dit jaar 3000+ heb ik veel gedold, veel gedeeld, vaak afgehaakt, vaak mezelf en vaak egoïstisch geweest.

Soms was het mijn alles, soms vond ik het niks.

Vaak even ei kwijt, vaak alleen lezen.

Vaak vond ik iets, vaak vond ik niets.

Vaak dacht ik : Huilies.

Soms dacht ik: knap!

Ik kon mezelf vaak kwijt hier en soms ook niet.

Ik deelde vreugde hier en ook verdriet.

Ik gooide mijn relatietwijfels hier en vond een stem.

Die zei dit moet je doen of ik wil snap hem.



Ik was alleen en eenzaam op z'n tijd

en kon toen alles bij jullie op 3000 kwijt.

Nu ga ik verder en probeer

mezelf te zijn en een irl te heb ben en das best lastig kan ik zeggen want irl klik je niet zo makkelijk weg.



Dames, heren voor zover die er zijn of meelezen, ik heb heel veel aan jullie gehad en vind het fijn om zo'n klankbord te hebben maar ik ga nu de confrontatie irl maar eens aan, met een echt iemand die me lik op stuk geeft en me laat zien dat wat ik op jullie heb geoefend ook echt werkt.



Ik ga het echte leven leiden, niet lijden maar leiden en ik hoop dat het me goed afgaat en wil jullie bedanken dat ik op jullie mocht oefenen.
* Breekt in en komt Floris en kornuiten feliciteren met het jubileum, wat gaan jullie hard! *



Alle reacties Link kopieren




Eén jaar !!!

Van Harte gefeliciteerd plusserTs.
Alle reacties Link kopieren
So hé, wat hebben jullie allemaal vandaag je best gedaan zeg.

En wat leuk dat bijna iedereen er (weer) was.
Alle reacties Link kopieren
Gefeliciteerd!!

*Breekt ook in*



Gefeliciteerd!!!!
Alle reacties Link kopieren
Hey meiden,



gefeliciteerd met ons!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



Dikke knuffel van mij

xxx
Goedmeurning!!



Pop... gefeliciteerd met Ukkepop!!



Bam... mooie post En als je even weg-klik-bare steun nodig hebt weet je ons te vinden!!



Fijne dag allemaal en tot vanaaaf!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven