3000 IS JARIG!
woensdag 13 oktober 2010 om 20:54
Lieve leden,
Wat vliegt de tijd hè? Voordat je het in de gaten hebt is er weer een week voorbij!
Dit topic begon een jaar geleden vanuit een geintje. BAM en ik wilden ook wel eens een topic met 3000 berichten voor elkaar boksen. Dat is meer dan gelukt. Allereerst dank voor iedereen die daar ooit, op wat voor manier dan ook, een bijdrage aan heeft geleverd.
Bij meer dan 3 postings ben je levenslang lid. Dat zijn er inmiddels nogal wat. We gaan geen namen noemen, want dan doen we mensen te kort of mensen worden geassocieerd met iets, waar ze niet (meer) mee geassocieerd willen worden.
We hebben gelachen (veel gelachen), gedeeld, gehuild, vervloekt, gezongen, gedronken, verbannen en aanbeden. Iedereen is welkom (tot het tegendeel bewezen is), leed wordt niet met leed vergeleken en quoten is niet netjes.
Heppy New Topic, een fijne verjaardag, maak er een mooie dag van!
Posters, ex-posters, meelezers, stalkerTs, bannelingen, Naomi, (ex)Angels, Annerietje, Hogerhand…… neem een stuk taart, neem een borrel. Het is feest!
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:29
quote:apppel schreef op 19 oktober 2010 @ 10:26:
Misschien maar goed ook Pop..
Je hebt er wel iets heel moois aan over gehouden!
Een mooie, lieve grote ukkepop!
Ja gelukkig wel! ik heb er ook geen spijt van dat ik haar heb gekregen, mijn ex wou toen dat ik een abortus liet doen, ik kon dat niet terwijl ik nooit kinderen wou.
Ik heb er wel spijt van dat ik hem heb betrokken in de zwangerschap, dat we samen zijn gaan wonen, ik wou dat ik toen sterk genoeg was om het alleen te doen
Misschien maar goed ook Pop..
Je hebt er wel iets heel moois aan over gehouden!
Een mooie, lieve grote ukkepop!
Ja gelukkig wel! ik heb er ook geen spijt van dat ik haar heb gekregen, mijn ex wou toen dat ik een abortus liet doen, ik kon dat niet terwijl ik nooit kinderen wou.
Ik heb er wel spijt van dat ik hem heb betrokken in de zwangerschap, dat we samen zijn gaan wonen, ik wou dat ik toen sterk genoeg was om het alleen te doen
dinsdag 19 oktober 2010 om 10:30
quote:poppedotje schreef op 19 oktober 2010 @ 10:29:
[...]
Ja gelukkig wel! ik heb er ook geen spijt van dat ik haar heb gekregen, mijn ex wou toen dat ik een abortus liet doen, ik kon dat niet terwijl ik nooit kinderen wou.
Ik heb er wel spijt van dat ik hem heb betrokken in de zwangerschap, dat we samen zijn gaan wonen, ik wou dat ik toen sterk genoeg was om het alleen te doenHeftig, goed dat je toen je gevoel gevolgd heb!
[...]
Ja gelukkig wel! ik heb er ook geen spijt van dat ik haar heb gekregen, mijn ex wou toen dat ik een abortus liet doen, ik kon dat niet terwijl ik nooit kinderen wou.
Ik heb er wel spijt van dat ik hem heb betrokken in de zwangerschap, dat we samen zijn gaan wonen, ik wou dat ik toen sterk genoeg was om het alleen te doenHeftig, goed dat je toen je gevoel gevolgd heb!
a docter a day keeps the apple away