Good Luck!
donderdag 14 oktober 2010 om 10:13
Nou, echt om de hoek Bam? Straatje waar ik altijd doorheen loop, waar mijn poort op uitkomt? Het pleintje waar ik in de zomer vaak sta?
Ik vind het erg dichtbij.
Maargoed ze zijn nogal uithuizig dus ik denk dat ik ze ws nog minder vaak zie dan nu . We zullen het wel merken.
Hoe gaat de zwemles van Juul?
Maargoed ze zijn nogal uithuizig dus ik denk dat ik ze ws nog minder vaak zie dan nu . We zullen het wel merken.
donderdag 14 oktober 2010 om 10:15
donderdag 14 oktober 2010 om 10:37
Wel handig met oppas. Hier in de straat woont op de hoek de ouders en 5 huizen verder zoon met gezin. Gaat hier nog altijd goed. Maar ik zou ook moeten slikken. Beste vriendin gaat volgende maand verhuizen, woonde nu naast haar ouders (ze werd verliefd op de buurman toen ze nog thuis woonde ). Daar zou ik niet naast willen wonen; 'Kind het is prachtig weer, waarom heb je de ramen niet open?' Maar goed, dat zegt misschien meer over haar ouders
Jin, schat Maxi:
Schat Mini:
Jin, schat Maxi:
Schat Mini:
donderdag 14 oktober 2010 om 10:39
Ow, dat is wel errug dichtbij ja Amalia. Kunnen ze vanuit nieuwe stulp in jullie slappkamer kijken? Dan heb je echt een probleem.
Wat is er toch met die Yuri eigenlijk? Weer iets met drugs?
Anyway, heeeeel hard aan het werk nu want moet op tijd weg om Maatje op te halen (gesjees altijd donderdag, niks aan).
Wat is er toch met die Yuri eigenlijk? Weer iets met drugs?
Anyway, heeeeel hard aan het werk nu want moet op tijd weg om Maatje op te halen (gesjees altijd donderdag, niks aan).
donderdag 14 oktober 2010 om 10:47
donderdag 14 oktober 2010 om 10:56
quote:amalia schreef op 14 oktober 2010 @ 10:13:
Nou, echt om de hoek Bam? Straatje waar ik altijd doorheen loop, waar mijn poort op uitkomt? Het pleintje waar ik in de zomer vaak sta?
Ik hoef ze niet om de hoek te hebben als ik het over mezelf heb, maar voor Juul zou het wel heel erg fijn zijn.
Maar goed als mijn moeder om de hoek zou komen te wonen zou ik heel hard gaan gillen
Zwemles gaat wel goed, afgelopen weekend niet geweest ivm de Judo dus zaterdag maar weer eens ziens.
Zwemt l nu 2 of 1x per week amalia?
Ik hoef ze niet om de hoek te hebben als ik het over mezelf heb, maar voor Juul zou het wel heel erg fijn zijn.
Maar goed als mijn moeder om de hoek zou komen te wonen zou ik heel hard gaan gillen
Zwemles gaat wel goed, afgelopen weekend niet geweest ivm de Judo dus zaterdag maar weer eens ziens.
Zwemt l nu 2 of 1x per week amalia?
donderdag 14 oktober 2010 om 10:59
Hier overigens een plattegrond tekenaar, hij heeft gelukkig nog niet ondekt dat je ook schattenkaart kan tekenen
Juul won de eerste prijs met de herfstfietstocht, ook zo cute.
En hij had zoveel bart-smit kaarten en zakgeld, dat we het maar zijn gaan opmaken. Meneer heeft een heuze mobigo spelcomputer! Wel heerlijk rustig acter in de auto
Juul won de eerste prijs met de herfstfietstocht, ook zo cute.
En hij had zoveel bart-smit kaarten en zakgeld, dat we het maar zijn gaan opmaken. Meneer heeft een heuze mobigo spelcomputer! Wel heerlijk rustig acter in de auto
donderdag 14 oktober 2010 om 13:23
Bam, krijgt Juul elke week zakgeld? Wat leuk! Ben ik nog niet aan begonnen. Knap van Juul, een eerste prijs!
Mamax, leuke schatten hebben ze! Ik vind het echt zo leuk hoe hij dat bedacht heeft, en slim .
Amalia, wel heel erg handig met oppas en zo! Wat vind jouw vent ervan? En je zus woont toch ook vlakbij? Lekker knus .
Mamax, leuke schatten hebben ze! Ik vind het echt zo leuk hoe hij dat bedacht heeft, en slim .
Amalia, wel heel erg handig met oppas en zo! Wat vind jouw vent ervan? En je zus woont toch ook vlakbij? Lekker knus .
donderdag 14 oktober 2010 om 13:51
hahaha net zo veel eigenlijk, laatst toevallig een belleblaas
En vorige week heeft hij zijn knip omgekieperd om de spelcomputer te kopen en nu is hij blut
Hij mag er mee doen wat hij wil in principe.
Alleen voor de verjaardagen van opa's oma's peettante moet juul van zijn eigen geld een kadootje kopen.
Daarnaast mag hij nog wat kopen wat wij betalen, dus het wat duurdere kado.
En als iets bijvoorbeeld 1,- is dan stop ik later stiekem 50 cent terug in zijn portomoneetje
Het was hier laatst juffendag en er was gevraagd om 1 bloem voor de juffen mee te nemen.
Juul zoekt 2 bloemen uit, pakt zijn portomoneetje en loopt naar de kassa. Ik zeg wat ga jij doen met je portomonee Juul?
Nou mama: Wat dacht je van de bloemen betalen?
Zo liefff
Het koste nog even om hem te overtuigen dat ik ze zou betalen, hahaha
En vorige week heeft hij zijn knip omgekieperd om de spelcomputer te kopen en nu is hij blut
Hij mag er mee doen wat hij wil in principe.
Alleen voor de verjaardagen van opa's oma's peettante moet juul van zijn eigen geld een kadootje kopen.
Daarnaast mag hij nog wat kopen wat wij betalen, dus het wat duurdere kado.
En als iets bijvoorbeeld 1,- is dan stop ik later stiekem 50 cent terug in zijn portomoneetje
Het was hier laatst juffendag en er was gevraagd om 1 bloem voor de juffen mee te nemen.
Juul zoekt 2 bloemen uit, pakt zijn portomoneetje en loopt naar de kassa. Ik zeg wat ga jij doen met je portomonee Juul?
Nou mama: Wat dacht je van de bloemen betalen?
Zo liefff
Het koste nog even om hem te overtuigen dat ik ze zou betalen, hahaha