Ben je een ander mens met efexor????
zaterdag 16 oktober 2010 om 14:48

zaterdag 16 oktober 2010 om 14:57
zaterdag 16 oktober 2010 om 14:59
Efexor kan wel veel doen.
Hij was met Efexor prettiger in de omgang, voor jou, en nu meer negatief, bedoel je dat?
Het kan denk ik wel met de medicatie te maken hebben.
Het kan ook dat hij nu anders tegen je doet omdat de relatie uit is.
Hij was met Efexor prettiger in de omgang, voor jou, en nu meer negatief, bedoel je dat?
Het kan denk ik wel met de medicatie te maken hebben.
Het kan ook dat hij nu anders tegen je doet omdat de relatie uit is.
Life isn't about waiting for the storm to pass, it's about learning how to dance in the rain
zaterdag 16 oktober 2010 om 18:07
Moeilijk te zeggen wat nou precies waar door komt, maar je wordt geen ander mens van pillen! Je beleeft je emoties intenser zonder.. misschien dat hij zijn gedrag daarop wel aanpast. ALs je je niet lekker in je vel voelt kan je kortaf zijn, maar dat wil niet zeggen dat je karakter anders is.. het is een trek die naar boven komt. Denk ik.. slik zelf ook efexor.
zondag 17 oktober 2010 om 20:49
Ik heb een naaste die Efexor slikt. Daar heeft diegene heel veel baat bij. Soms mist iemand een stof in de hersenen door bijvoorbeeld een burnout. Wanneer iemand mindert met efexor, kan dit inderdaad effect hebben op de omgang met mensen, kortaf bijvoorbeeld. Misschien moet je exvriend naar de huisarts gaan om te vragen of hij niet een kleine hoeveelheid zou mogen nemen als onderhoud. Niet dat ik mensen aan de medicijnen wil helpen ofzo, maar ook voor zijn welbevinden. In de capsules van efexor zitten korreltjes, die kun je zelf doseren als het moet.
ik hoop dat je er wat aan hebt.
ik hoop dat je er wat aan hebt.