Werk & Studie alle pijlers

Wat doe jij voor werk?

18-10-2010 13:43 36 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welke functie oefen jij uit? en binnen welke setting? Is je werk leuk of twijfel je eraan. Ga je met plezier naar je werk?

Ik werk als psychologisch medewerker in het speciaal onderwijs. Het is leuk werk, leuk team en leuke kinderen. Ik ga niet altijd met plezier naar mijn werk, maar ook niet met tegenzin. Het is vooral het vroege opstaan en vooral nu het weer donker is 's morgens als ik op sta en nu het kouder wordt. Mijn werk is echter wel leuk dus als ik op mijn werk zit is het verder prima.
Verkapt onderzoek? Wat wil je met deze topics?
Gewoon interesse in de mede forummers, mag dat ook al niet meer. De vraag over de banen is meer interesse in wat de forum vrouw tegenwoordig in tijden van crisis voor werk uitoefent en de vraag over sporten is kijken of ik er zelf nog tips uit kan krijgen...

Goh dat je je tegenwoordig ook al moet verantwoorden op dit forum....
Ik ben fulltime forummer en het bevalt prima.

De verdiensten konden wat beter maar daar heb ik al vele, vele malen over gemaild.

Nog geen antwoord maar ik denk dat ze erg geschrokken zijn.
Valt anders al genoeg over te lezen hoor..
Ik presenteer Hart in Actie, geen cent te makken en Bonje met de Buren, ben getrouwd met Rene Froger en heb hele meelevende ogen.
Mijn antwoord is: zie je andere topic!
Ik ben nieuwlezer, en heb een verhouding met een héle goede advokaat
Age is mind over matter, if you don\'t mind is doesn\'t matter
N.B. nog niet zo lang.................!
Twee topics, ben je onze profielen aan het opstellen?
quote:smurfje12 schreef op 18 oktober 2010 @ 14:05:

Gewoon interesse in de mede forummers, mag dat ook al niet meer. De vraag over de banen is meer interesse in wat de forum vrouw tegenwoordig in tijden van crisis voor werk uitoefent en de vraag over sporten is kijken of ik er zelf nog tips uit kan krijgen...

Goh dat je je tegenwoordig ook al moet verantwoorden op dit forum....We zijn gewoon voorzichtig, dat is alles. Als je wat meer rondleest snap je ook waarom.
Hoi smurfje12,

Wat mij betreft vind ik het wel een leuk topic.

En ik vind ook dat je geen verantwoording hoeft af te leggen,meteen commentaar leveren zegt meer over de persoon zelf, dit is mijn mening.

Over mening gesproken, ik werk bij, vind ik het leukste onderzoeksbureau van Nederland !

Fijne dag nog.......

Groetjes Leeuwenwelp.....
quote:leeuwenwelp schreef op 18 oktober 2010 @ 14:22:

Hoi smurfje12,

En ik vind ook dat je geen verantwoording hoeft af te leggen,meteen commentaar leveren zegt meer over de persoon zelf, dit is mijn mening.

Over mening gesproken, ik werk bij, vind ik het leukste onderzoeksbureau van Nederland !

Fijne dag nog.......

Groetjes Leeuwenwelp.....Antwoord geven zonder antwoord te geven.. is ook een vak
quote:leeuwenwelp schreef op 18 oktober 2010 @ 14:22:

Hoi smurfje12,

Fijne dag nog.......

Groetjes Leeuwenwelp.....Als je dan toch zo goeiig bent, geef dan ook even antwoord op haar sporttopic
quote:Minoutje schreef op 18 oktober 2010 @ 14:23:

[...]

Antwoord geven zonder antwoord te geven.. is ook een vak Kan je er ook het positieve van inzien, als meteen commentaar leveren ? Zegt meer iets over jezelf ! Bedankt !
Ik ben klapper
quote:leeuwenwelp schreef op 18 oktober 2010 @ 14:25:

[...]

Kan je er ook het positieve van inzien, als meteen commentaar leveren ? Zegt meer iets over jezelf ! Bedankt !Ohja wacht, dat was mijn tweede vraag inderdaad. Wat zegt het dan over mij?
quote:Awnye schreef op 18 oktober 2010 @ 14:27:

Ik ben klapperBij musicals?
Hoe raad je het?
Kweenie, kwam als eerste in me op.
Mja ik ben dus commentator. Vandaar.
En een goede!
quote:Awnye schreef op 18 oktober 2010 @ 14:28:

Hoe raad je het?Toch met enige aspiratie voor de soft SM kamer?
Ja misschien wel, maar ik weet het niet zeker, durf de seks-pijler niet op
Ga nu lunchen trouwens en dan een potje klappen. Bye! Oh TO, succes met je topic verder

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven