Gezondheid alle pijlers

rijexamen dochter

19-10-2010 12:25 45 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal.Mijn dochter moet volgende rijexamen doen.Nu wil ik haar iets rustgevends geven(plantaardig).Wie weet er wat dan het beste is.
Nederwiet.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 12:26:

Nederwiet.

Ik geloof dat valeriaan het meest gangbare is, en anders even bij het reformhuis vragen.
valdispert
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 12:26:

Nederwiet.Gegarandeerd stress-vrij
Zelf heb ik daar nooit zoveel vertrouwen in. Wil dochter dit zelf?

Misschien gewoon iets geven als placebo effect?
ook plantaardig spul kan de rijvaardigheid beïnvloeden
Rescue Remedy, bij de reform of drogist te krijgen.

Beschrijving:

De mix is gecreerd om met noodgevallen en crisissen om te gaan, wanneer er geen tijd is om een persoonlijke selectie van remedien samen te stellen. Het kan gebruikt worden om door stressvolle momenten te komen, zoals de stress voor een examen of de gevolgen van een ongeluk.
http://www.snelaanbieding ... it-Dragees-90stuks/839986
Heel veel kruidenbitter drinken, zou dat helpen?
Pas er mee op, want je wordt er ook minder alert van. Als je dochter het wel wil, dan al een aantal keer proberen voor bijv. een les.

Mijn moeder had dat ook bedacht en ik was echt niet meer in staat om goed te reageren. Zag het bord: gelijkwaardige kruising, zag een auto aankomen, maar voordat ik remde stond ik al stil dankzij mijn instructeur. Toen was ik meteen klaar met rustgevende druppeltjes.
quote:Michelle90 schreef op 19 oktober 2010 @ 12:29:

[...]

Gegarandeerd stress-vrij

Psies. Ik weet ook wel wat voor tips ik geef, hoor!

Mediteren? Niet achter het stuur hoor, dan zakt ze geheid.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 12:30:

Heel veel kruidenbitter drinken, zou dat helpen?Wordt het in ieder geval een vrolijk examen
Willekeurig placebo. Iets wat er niets mee te maken heeft, want wat rustgevend is, beïnvloedt hoe alert je bent.
quote:blijfgewoonbianca schreef op 19 oktober 2010 @ 12:30:

Heel veel kruidenbitter drinken, zou dat helpen?

Dat moet zeker helpen. Want er zitten kruiden in. Al zou een Ricola kruidenpastille dan ook helpen. Maar dat is dan weer zoet. En zoete dingen zou ik niet vertrouwen.

Dan kun je beter op safe spelen en voor de kruidenbitter gaan.

Waarom is er geen poll waar ik deze stem kan uitbrengen?
ontspanningsoefeningen & ademhalingsoefeningen doen vooraf en haar duidelijk maken dat niet alles van dit examen afhangt (druk verlagen) en dat niet in 1x slagen niet het einde van de wereld is.

Heeft ze met tentamens/examens op school ook last van stress gehad dat je haar nu iets rustgevends wil geven?
Haal wat bij de dokter. Heb ik ook gedaan, werkte als een tierelier. Ben de eerste keer gelijk gezakt door de stress (reed echt als een idioot) en omdat ik falen niet zo goed kan handelen heb ik van die pillen bij de dokter gehaald.

Fantastisch spul!
Allerlei meditatie-rituelen zou ik ook niet aan beginnen, want dan maak je zo'n punt van dat examen. Ik zou daar alleen maar nerveuzer van worden.
Recue?

Maar ik vraag me af of het wel goed is om haar wat te geven.

Misschien gaat ze juist de fout in door dat ze zo relaxt is.

Volgens mij kun je haar beter op haar gemak stellen, misschien nog een extra rijlesje (of 2,3) er achteraan (examentraining les oid)

En de druk weg nemen door haar uit te leggen dat als het niet lukt ze gewoon nog een 2x examen kan doen.
quote:Venusss schreef op 19 oktober 2010 @ 12:29:

Rescue Remedy, bij de reform of drogist te krijgen.

Beschrijving:

De mix is gecreerd om met noodgevallen en crisissen om te gaan, wanneer er geen tijd is om een persoonlijke selectie van remedien samen te stellen. Het kan gebruikt worden om door stressvolle momenten te komen, zoals de stress voor een examen of de gevolgen van een ongeluk.Dan kun je net zo goed wat druppeltjes water nemen, heb nog niemand gehoord bij wie het iets deed.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:jewelll schreef op 19 oktober 2010 @ 12:35:

ontspanningsoefeningen & ademhalingsoefeningen doen vooraf en haar duidelijk maken dat niet alles van dit examen afhangt (druk verlagen) en dat niet in 1x slagen niet het einde van de wereld is.

Heeft ze met tentamens/examens op school ook last van stress gehad dat je haar nu iets rustgevends wil geven?Nee met examen op school was ze niet zo gestressd als nu.ALs ik het zo allemaal eens leest lijkt het me beter om maar niks in te nemen.
quote:kusunum schreef op 19 oktober 2010 @ 12:39:

Recue?

Maar ik vraag me af of het wel goed is om haar wat te geven.

Misschien gaat ze juist de fout in door dat ze zo relaxt is.

Volgens mij kun je haar beter op haar gemak stellen, misschien nog een extra rijlesje (of 2,3) er achteraan (examentraining les oid)

En de druk weg nemen door haar uit te leggen dat als het niet lukt ze gewoon nog een 2x examen kan doen.

Ja, joh. En nog es en nog es, en nog es á 200 euro. Kachingggg!!!!!!!

Maakt niet uit joh, verpest jij maar examen na examen.
Valeriaan tabletjes.. te koop bij kruidvat etos etc..

Ik heb ze gebruikt voor mijn rijexamen, voor mijn vwo examens..

Ze werken geweldig!

editje; ze zorgen ervoor dat je zenuwen onder bedwang blijven, maar maken je in geen geval drowzy of te relaxed...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven