opleiding en vaste lasten
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:12
Hallo Meiden,
Ik zou zo enorm graag een studie willen volgen...
Ik heb een paar dingen wat ik erg graag zou willen...
* Case Management Dementie
of
* Uitvaartzorg/stervensbegeleider.
Maar ik heb een probleem... Ik heb een eigen huisje (en hier zou ik graag willen blijven wonen)
En ik heb geen idee hoe ik dit nu moet aanpakken...
EN moet financieren...
Heeft iemand tips voor mij!??
Groetjes,
Ik zou zo enorm graag een studie willen volgen...
Ik heb een paar dingen wat ik erg graag zou willen...
* Case Management Dementie
of
* Uitvaartzorg/stervensbegeleider.
Maar ik heb een probleem... Ik heb een eigen huisje (en hier zou ik graag willen blijven wonen)
En ik heb geen idee hoe ik dit nu moet aanpakken...
EN moet financieren...
Heeft iemand tips voor mij!??
Groetjes,
dinsdag 19 oktober 2010 om 20:32
Ik geloof niet dat dat niet deeltijd kan? CMD kan zeker weten deeltijd. Tenzij je helemaal niet in de zorg werkt denk ik. Maar ik heb er ook eens naar gekeken en moest toen 1 dag in de week naar school (HAN).
En uitvaartzorg en stervensbegeleiding ligt echt heel ver uit elkaar. Dat kun je niet vergelijken.
Volgens mij moet je je eerst verder verdiepen. En studeren is idd f****** duur! Men, dat valt tegen! Succes!
En uitvaartzorg en stervensbegeleiding ligt echt heel ver uit elkaar. Dat kun je niet vergelijken.
Volgens mij moet je je eerst verder verdiepen. En studeren is idd f****** duur! Men, dat valt tegen! Succes!
dinsdag 19 oktober 2010 om 22:22
Mijn moeder is uitvaartleidster! En erg goed in haar vak al zeg ik zelf ze maakt er echt iets heel moois van.
Ze werkte een jaar in de thuiszorg en deed ondertussen zo'n schriftelijke thuiscursus.. LOI denk ik. Daarna presenteerde ze zich goed bij een uitvaartzorgbedrijf en werd aangenomen. Zonder enige ervaring verder, in het vak.
Ze werkte een jaar in de thuiszorg en deed ondertussen zo'n schriftelijke thuiscursus.. LOI denk ik. Daarna presenteerde ze zich goed bij een uitvaartzorgbedrijf en werd aangenomen. Zonder enige ervaring verder, in het vak.