Herkenning persoon
zondag 17 oktober 2010 om 19:55
Ik zag vanavond bij Life 4 You aan het eind van de show een optreden van Jamai. Daar zag ik het achtergrond groepje een dame die ook een tijdje in een commercial van de C1000 heeft geacteerd. Je kent haar vast wel, ze was verliefd op de slager van de C1000.
Een beetje een gezette dame met een paars/blauwe jurk aan met een beige vestje. Ook kwam ze vrij vaak in beeld.
Zo kom je wel meer mensen op de buis tegen die je ergens anders ook wel eens gezien hebt maar er even niet op kan komen waar.
Heb je dit ook wel eens meegemaakt en denk je waar ken ik die persoon ook al weer van???
Misschien kan een ander een lichtje geven waarvan je zegt...O jaaaa!!!
Een beetje een gezette dame met een paars/blauwe jurk aan met een beige vestje. Ook kwam ze vrij vaak in beeld.
Zo kom je wel meer mensen op de buis tegen die je ergens anders ook wel eens gezien hebt maar er even niet op kan komen waar.
Heb je dit ook wel eens meegemaakt en denk je waar ken ik die persoon ook al weer van???
Misschien kan een ander een lichtje geven waarvan je zegt...O jaaaa!!!
woensdag 20 oktober 2010 om 09:29
Ik heb ook al meerdere keren enthousiast een BN-er ontmoet.
Meestal ben ik slecht in gezichten herkennen. Vaak komt het dus voor dat ik over straat loop en een bekend gezicht zie, die niet kan plaatsen maar voor de zekerheid toch maar even vriendelijk begroet.
Dat gebeurd met dus ook met BN-ers.
En zo komt het dat ik Wendy van Dijk, Wessel van Diepen, Tom Hoffman en Liesbeth List al eens enthousiast heb lopen begroeten. Ook de lokale burgemeester is door mij al meermalen hartelijk begroet
Meestal ben ik slecht in gezichten herkennen. Vaak komt het dus voor dat ik over straat loop en een bekend gezicht zie, die niet kan plaatsen maar voor de zekerheid toch maar even vriendelijk begroet.
Dat gebeurd met dus ook met BN-ers.
En zo komt het dat ik Wendy van Dijk, Wessel van Diepen, Tom Hoffman en Liesbeth List al eens enthousiast heb lopen begroeten. Ook de lokale burgemeester is door mij al meermalen hartelijk begroet
woensdag 20 oktober 2010 om 09:36
Wij (een groep van 8 Provinciaaltjes) deden weekendje stappen in de grote stad Amsterdam. Het was heerlijk weer en de ene helft wilde shoppen en BN-ers spotten (tsssk) en de andere helft wilde lekker naar het Vondelpark. Die laatste groep (incl. mijzelf) stapte dus in de tram op zoek naar het Vondelpark. We stonden heftif te discussieren waar we eruit moesten (hadden allemaal geen idee natuurlijk), totdat een man zei: "Dames...ik hoorde jullie praten en je moet er bij de volgende halte uit hoor voor het Vondelpark". Wij blij, bedanken de man uitgebreid en hadden toen we buiten stonden allemaal zoiets van: "Ik ken die man". Uren later schoot het mij ineens te binnen: Het was Bert Kuizenga !!!! Niet schokkend, maar de groep die BN-ers gingen spotten hadden dus geen BN-er gezien....en wij lekker wel !!! Hahaha
woensdag 20 oktober 2010 om 10:03
woensdag 20 oktober 2010 om 10:07
Na de komst van de commerciële omroepen die en masse bekende Nederlanders bij de publieke omroepen 'opkochten', vond de publieke omroep TROS een nieuwe presentator in Kuizenga. Hij werd onder meer ingezet als presentator van het datingprogramma Op Goed Geluk (Blind Date). Hij was toen reeds bekend als aangever in de reclamespotjes van REAAL, samen met Rijk de Gooyer (Foutje, bedankt!). Daarnaast presenteerde Kuizenga onder andere het programma Te land, ter zee en in de lucht. In 1995 en 1996 speelde hij de hoofdrol in de 26 afleveringen van de TROS-comedy Ik Ben Je Moeder Niet. In het jaar 2000 tot 2002 speelde hij de hoofdrol in de TROS-comedy Verkeerd Verbonden, ook had Bert een bijrol in Medisch Centrum West.
Yep....dus toch Ter land, ter........etc.
Nou.....dat wil je niet missen toch whahaha !!!
Yep....dus toch Ter land, ter........etc.
Nou.....dat wil je niet missen toch whahaha !!!