De fles knoeit zo!

20-10-2010 11:50 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

wat kan ik doen tegen het knoeien als ze uit de fles drinkt? Ze heeft nu een Aventfles met een 3 maandenspeen erop. Maar het loopt zo langs haar kin naar beneden, dwars door het al 3x dubbel gevouwen doekje onder haar kin heen over haar kleren. Net ook weer een schoon truitje aan, kan ik het weer vervangen!
Misschien een andere fles proberen?

Soms wil dat nog wel eens helpen wb het knoeien.
niet goed gelezen
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Wat Keye zegt: neem een andere fles. Ik had ook de starterskit van Avent gekocht omdat ik dacht dat het de beste flessen waren. Boy, was I wrong. Wat een snertdingen. Doe mij maar Dr. Brown's.
Het gaat door een driedubbelgevouwen doekje heen? Krijgt ze dan nog wel wat binnen?

Misschien toch een kleinere speen gebruiken. Of inderdaad andere fles.

Hier overigens prima ervaringen met de Avent. We gebruiken wel nog een best kleine speen omdat dochter nogal gulzig is en het hier gewoon prima op doet.
anoniem_86956 wijzigde dit bericht op 20-10-2010 12:08
Reden: toevoeging
% gewijzigd
Ja ze drinkt keihard maar het doekje zit dus onder haar kin - niet voor haar mond!
Ik zweer bij de flessen van difrax en herken jou probleem niet.

Bij mijn dochter heb ik heel lang de eerste speen gebruikt, die dronk niet lekker uit een 3 maanden of ouder speen.

En heb je niet per ongeluk een pap-speen ipv een melk speen.
Bij de eerste had ik ook avent flessen en ook bij mijn dochter liep alles langs haar mond. Ik ben toen overgestapt op Difrax en dat ging super. Bij de tweede gelijk weer difrax flessen gebruikt.
In sommige flessen zit tegenwoordig een ring in, vergeet je de ring dan lekt hij heel erg..
Heli-meisje drinkt uit een difrax-fles en knoeit niet. Ook niet met speen M. Ze is nu bijna 4mnd, maar drinkt al uit een M-speen sinds 3mnd.
Andere fles gebruiken idd. Hier zat in de blije doos zo'n Tommie nogwat fles, daar heb ik echt aanzienlijk minder gemors mee dan met Avent. Misschien haar wat meer overeind houden? Zodat ze wellicht minder per slok binnenkrijgt en dan het drinken wat beter weg kan slikken?
quote:dreamertje80 schreef op 20 oktober 2010 @ 12:39:

In sommige flessen zit tegenwoordig een ring in, vergeet je de ring dan lekt hij heel erg..Ja maar dan lekt hij bij de hals van de fles, niet bij het mondje van de kleine.
Ik zou gewoon de 1 of 2 mnd speen gebruiken, ze kan de melk duidelijk niet snel genoeg wegkrijgen.
quote:cha schreef op 20 oktober 2010 @ 12:08:

Ja ze drinkt keihard maar het doekje zit dus onder haar kin - niet voor haar mond!Snap ik, lijkt me ook lastig drinken met een doekje voor haar mond Maar dan nog, er loopt aardig wat langs als het zo erg door het doekje heen gaat dat je haar truitje moet verschonen, dat is wat ik bedoelde te zeggen.
quote:Pippa71 schreef op 20 oktober 2010 @ 12:02:

Doe mij maar Dr. Brown's.Mij (en mijn zoon ) ook. Rustig drinken, fijne dosering. Met name ook door de speen fase 1. Zoon is bijna 6 maand en nog steeds gebruiken we spenen voor de eerste fase. 15 mins over 230 ml is snel genoeg...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven