Good Luck
woensdag 20 oktober 2010 om 21:09
Nou jaaaaa zeg Bam! Maar waarom ga jij je man dan een cursus ballonvouwen kado doen?
Sjonge jonge, zit naar een heel vaag mens te kijken bij Hello Goodbye. En die zoon, wat een foute figuur... Huuu!
Vanmiddag gezellig bezoek gehad van Suus en de meiskes. Dames hebben voorbeeldig gespeeld, kleine Meetje scharrelde er gezellig omheen en de mamma's zijn weer bijgekletst.
Eens kijken of mijn lootje er al is.
Sjonge jonge, zit naar een heel vaag mens te kijken bij Hello Goodbye. En die zoon, wat een foute figuur... Huuu!
Vanmiddag gezellig bezoek gehad van Suus en de meiskes. Dames hebben voorbeeldig gespeeld, kleine Meetje scharrelde er gezellig omheen en de mamma's zijn weer bijgekletst.
Eens kijken of mijn lootje er al is.
woensdag 20 oktober 2010 om 21:25
Nou.... dat ga ik ook niet doen, maar Juul....
Manlief heeft vorig jaar een pakket ballonnen + boekje etc gekregen van mij Juul met zijn verjaardag en dat is natuurlijk geweldig leuk om te doen. Juul zijn vriendjes zijn ook helemaal idolaat van man, als hij aan het vouwen is...haha
Maar het is toch nog best wel lastig om het te doen, dus ik dacht misschien is zo,n cursusje wel leuk om de fijne kneepjes van het vak te leren
Manlief heeft vorig jaar een pakket ballonnen + boekje etc gekregen van mij Juul met zijn verjaardag en dat is natuurlijk geweldig leuk om te doen. Juul zijn vriendjes zijn ook helemaal idolaat van man, als hij aan het vouwen is...haha
Maar het is toch nog best wel lastig om het te doen, dus ik dacht misschien is zo,n cursusje wel leuk om de fijne kneepjes van het vak te leren
donderdag 21 oktober 2010 om 07:52
donderdag 21 oktober 2010 om 10:00
Hoera voor Eetje!!! Aan de wandel. Ook niet de langzaamste dus. Nou berg je maar, nu begint de ellende
En beterschap voor Ceetje!
Jinster, hoe laat is afspraak vandaag?
Ik heb ook niks met bloemschikken. Maar koop ook maar zelden bloemen eigenlijk. Saai wel.
Meetje zegt "papa" en "hap".
Hier een flufdagje. Vanmiddag even thee drinken ergens en verder helemaal niks. Lekker dagje dus.
Nu maar eens douchen. Koters kijken tv
En beterschap voor Ceetje!
Jinster, hoe laat is afspraak vandaag?
Ik heb ook niks met bloemschikken. Maar koop ook maar zelden bloemen eigenlijk. Saai wel.
Meetje zegt "papa" en "hap".
Hier een flufdagje. Vanmiddag even thee drinken ergens en verder helemaal niks. Lekker dagje dus.
Nu maar eens douchen. Koters kijken tv
donderdag 21 oktober 2010 om 10:40
MSN me de link, te cewl die jurk
Eetje is wel sneller dan Ceetje, die liep met 17 maanden. Nou goed, die lulde dan weer de oren van je hoofd en dat doet Eetje weer niet verstaanbaar op paar woordjes na.
Arme kind slist ook nog naast haar flaporen
Meetje hap Die is ook gek op eten hè? Heerlijk die etende koters
Eetje is wel sneller dan Ceetje, die liep met 17 maanden. Nou goed, die lulde dan weer de oren van je hoofd en dat doet Eetje weer niet verstaanbaar op paar woordjes na.
Arme kind slist ook nog naast haar flaporen
Meetje hap Die is ook gek op eten hè? Heerlijk die etende koters
donderdag 21 oktober 2010 om 11:37