Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai

Kokos: fijn te lezen dat het een klein beetje beter gaat... Hopelijk snel weer wat beter...

Bam: toevallig van de logopedie!

Even serieus: Star 2 weken vakantie? Zo zeg. Wat zal die gaan doen in die tijd! Ben benieuwd!
Wat is er met Star? Ik heb weer wat gemist geloof ik. Twee weken
In twee weken kun je echt veel doen!

* Veul taarten bakken

* Eindeloos knutselen met Ceetje

* Starman helpen met zijn koersoes

* Eindelijk die spoedcursus ballonvouwen doen waar je al jaren aan mee wilde doen.

* Flink uitleven op het huishouden

* Online shoppen, shoppen, shoppen, shoppen en nog eens shoppen.

* Belachelijk veel pompoenen uithollen

* Op en neer naar Starman land voor dat leuke uitje

* Je ouders aanbieden mee te gaan op vakantie met ze

* Een boek schrijven

* Loi-cursusje bloemschikken

* Toch meedoen met Vivasint en een joekel van een gedicht schrijven

* Visites visites visites

Vergeet ik nog iets?
Fijne vakantie Star!
volgens mij ben je jaloers Bridges!
zo klinkt het wel
Iemand al op de groep geweest?
zie group
Aha, jij wilt ook een Actifry dus .
Compu, fijn dat het met de kleine man zo goed gaat! Had hij een groot hoofd bij zijn geboorte?
2 weken zijn zo voorbij heur
latoya
Zag de cursus ballonvouwen hier in de krant staan. Dinsdag 2 november. Moet helaas werken maar anders...

En bloemschikken helemaal zo gek nog niet hoor!
Hi Latoya!
Haai Kokos, fijn om je weer te lezen meis. 't Is normaal al bikkelen, 2 kleine kinders, als je zelf niet fit bent is het gewoon zwaar! Hoop ook dat homeopaat of ander alternatief je goed gaat doen.

O ja Compu, wat een reus inerdaad, die CB! Dat gaat goed. Maar prikje dus - hoe heeft hij het ondergaan? Hopelijk geen koorts of andere last (lekker slapen als bijwerking mag wel ).

Ah, de postbode. Even kijken wat ze heeft gebracht. Mmm, iets van de bank. Niet boeiend.

Huis is schoon (met dank aan vriend die nu eindelijk zijn huishoudeijke taken serieus begint te nemen ), boodschappen zijn gedaan, ik hoef niet te werken (want ma en di al genoeg uren gemaakt) en mijn bezoek komt een half uurtje later zie ik net. Ik denk dat ik maar eens een lekkere pompoensoep in elkaar ga draaien.
O, Jin lootje waarschijnlijk in de spam-box terecht gekomen, kun je 'm nog een keer sturen en dan naar m'n privemail (geloof dat 'ie op de groep staat, anders zet ik hem er meteen bij)? Grote dank!

Haaaa, Latoya! We verwachtten u al. Komt u ook nog deze kant op vandaag?

Bridges, goede ideeen wel voor een extra weekje (of 2)vakantie! Enige cursussen!
Nope, red het niet met turnen (had gehoopt dat ik van groep kon ruilen naar eerdere les) en ze vindt het erg leuk, dus maar eens niet aan mama's plezier denken
Altijd maar dat jezelf wegcijferen - wij moeders hebben een zwaar leven.... Jammer, maar ander keertje dan!
Ja heel zwaar, alhoewel, ik heb gewoon geen zin ook in een chagrijnig kind
O, Jin, m'n privemail staat op de groep idd, heb 'm even ge-upt voor je.
Hoe herkenbaar.

Erg toch, die kleuters....
Hello lady's,

Heb ik wat gemist? Ik zie Latoya voorbij komen

Hier eigenlijk niet zoveel tijd en zin in internet gehad. Voel me de laatste paar weken een beetje k*t, zeg maar. Erg moe, nergens zin in, chagerijnig. En dat is dan helaas ook niet al te best voor je relatie

Maar het gaat goed komen. Ik voel het

Ik ga even bijlezen hoor.
Kokos wat balen dat je je nog steeds zo klote voelt!

Haha Bridges, wat een leuke ideeen heb jij voor Star zeg! Creatief

Compu, grote vent dus. Is vast een heel slim ventje

Bam, goed dat je naar logopedie gaat. T is hier ook geweest, maar toen was hij 2 jaar. Dus ik heb geen idee, hoe ze het nu zouden gaan aanpakken, dus geen tips van deze kant. Sorry.

Mhh.. ik lees iets over lootjes.Ik ga eens even mn mail bekijken.
Naat ging net beter toch met man en jou? Zonnebankje? Kan soms wonderen doen. Misschien zit je in een herfstdepressietje?
quote:bridges6 schreef op 20 oktober 2010 @ 10:38:

Zag de cursus ballonvouwen hier in de krant staan. Dinsdag 2 november. Moet helaas werken maar anders...

En bloemschikken helemaal zo gek nog niet hoor!Goed dat je het me herrinnert, ik ben namelijk op zoek naar dit soort cursussen om aan manlief te geven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven