restaurant nijmegen

21-10-2010 14:42 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik ga binnenkort een weekendje naar Nijmegen.

Wie heeft er tips voor een lekker restaurant? Voorkeur gaat uit naar Italiaans, in het centrum, met goed eten. Andere tips buiten Italiaans eten zijn ook meer dan welkom.

Bedankt!

Marlou
pastahuis terra rossa, klein restaurant met houtoven in de bloemerstraat.
Tyl Uilenspiegel! Bourgondisch, personeel is geweldig, ligt nog in het oude gedeelte van Nijmegen... Echt een aanrader!
Merano in de lange hezelstraat staat trouwens ook goed bekend.
Merano idd.
Klik! voor Italiaans.

Klik! voor een lekker algemeen restaurant
super bedankt!

ik ga direct reserveren bij de Italiaanse tip van Minoutje.

Marlou
Ik zou ook voor Spijshuis Uylenspieghel gaan: ruime keuze in gerechten, prijskwaliteit verhouding is goed, vriendelijk personeel.
Ik vind weetjewel leuk en lekker
Pasta e Fagioli is inderdaad super!!
Tante Koosje is mijn absolute lievelingsrestaurant. Zit helaas niet in het centrum, maar in Nijmegen-Oost. Maar is het zeker waard om eens naartoe te rijden. Even googelen en dan vind je het wel. Erg mooie sfeervolle inrichting daar en lekker eten.

Verder kun je heerlijk lunchen bij 'de blonde pater' in het centrum (Houtstraat). Dit is één van de beste eetcafés in Nijmegen. Dé beste koffie en dé beste appeltaart in de wijde omgeving.
... en Tante Koosje ligt aan het begin van een leuke wandeltocht de N70. Een klein eindje verder heb je een prachtig overzicht over de Ooijpolder. Je hebt daar ook De Duivelsberg liggen in de bossen en gewoon bereikbaar en aangegeven via borden. Wel erg druk op elke vrije dag. EDIT: Buiten het centrum, maar wel leuk als je ook even buiten wil zijn.

N.B.: Alleen via de site van Tante Koosje is de route knap waardeloos weergegeven en het werkt niet. Er wordt doorverwezen naar OV9292 en een pagina voor TomTom.
quote:kiki_twee schreef op 24 oktober 2010 @ 13:39:

Je hebt daar ook De Duivelsberg liggen in de bossen en gewoon bereikbaar en aangegeven via borden. En op de Duivelsberg kan je heerlijk pannenkoeken eten!
I Tante Koosje!
Ik vind QkeleQ lekker, maar je moet wel van een beetje bourgondisch houden. Zit op Kelfkensbos. The Indian Way is een erg goed Indiaas restaurant, ook Kelfkensbos.
Ik ben Dionysos fan en kom er al jaaaaaaaaaren.

Geen Italiaan, wel Griek. :-)
quote:verli schreef op 21 oktober 2010 @ 15:34:

Ik zou ook voor Spijshuis Uylenspieghel gaan: ruime keuze in gerechten, prijskwaliteit verhouding is goed, vriendelijk personeel.

Vind je? Dat vind ik nou echt zo'n tent voor een vrijgezellenfeest. Nogal boers. En ik vond het personeel behoorlijk joviaal, Houd ik niet zo van.

Wie kent 'eten bij Zusje?' Ik hoorde er laatst een goed verhaal over. Volop parkeergelegenheid en een 3gangenmenu voor 25 euro. Wie is er al eens geweest? Was het een beetje stijlvol? Of meer een goedkope vreetschuur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven