Mode & Beauty alle pijlers

stoom krulset

19-10-2010 15:09 9 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik had een stoomkrulset, had want helaas heeft hij het dit weekend na jaren trouwe dienst begeven. Ik was echt heel erg blij want hij gaf vooral mooi volume met wat slag zonder gelijk een hele stijve coupe te creëren. Hij was ook erg makkelijk in gebruik.

Maar ik heb me nu suf gezocht op internet naar iets dergelijks maar ik kan het niet vinden. Wel een carmenset maar die heb ik al en geeft tocht niet hetzelfde effect.

Wie oh wie weet een goede oplossing hiervoor... Ik zou er echt heel blij mee zijn.
kringloopwinkel? Marktplaats?
Ruil hem in voor een ED! Veilig en warm. Dat is wat je nodig hebt!
Fame marktplaats heb ik gezocht, maar niets te vinden. Ik wil ook eigenlijk gewoon een nieuwe, of iets vergelijkbaars. Deze was echt geweldig namelijk.
Wat voor set was dat? Philips aqua wave?
Ja de aqua wave van Philips!
Floortje,heb net gekeken op Marktplaats en wel gevonden !

Had er nog nooit van gehoord dus ik dacht even kijken wat het is .Krult hij beter dan een carmen- set ?

Succes met kopen !
plompiedom, hij krult anders dan een carmenset, minder stijfjes zeg maar, zorgt vooral voor heel veel volume en slag. Ik was er echt heel erg blij mee.

Marktplaats gaat denk ik niet meer lukken, ik sta op het punt om te emigreren. Maar wel bedankt voor het zoeken. Ik ga in mijn nieuwe land wel weer op zoek.
Gaaf ,emigreren !! Als het naar Spanje is slaag je voor je krulset !

Succes met emigreren
Ik heb er nog wel eentje in de aanbieding.
Je bent niet ongelukkig door wat je meemaakt, maar je bent ongelukkig door de manier hoe je ermee omgaat

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven