Wonen in Winterswijk?

11-10-2010 22:28 69 berichten
-
-
Alle reacties Link kopieren
Hoi Skippy,

Ik woon zelf sinds een jaar in de Achterhoek, beetje noordelijker dan Winterswijk. De omgeving rondom Winterswijk vind ik erg mooi en pittoresk, maar tis inderdaad wel een uithoek (vind ik ook van waar ik nu woon, maar dat komt omdat ik regelmatig richting Randstad moet en das dan gewoon een eind reizen). De Achterhoekse mentaliteit vind ik leuk, lekker rechttoe rechtaan.

Ik denk dat je ergens thuis voelen ook heeft te maken met de dingen die je graag doet, en of je die ook goed kunt doen waar je woont. Als je van fietsen of paardrijden houdt, zit je daar zeker gebeiteld Zou er zeker een weekje of zo heen gaan en de omgeving, de sfeer en wat er te doen valt goed in je opnemen.

Succes met kiezen!

Puck
He SkippyAchterhoek

Wat grappig wat betreft die eerste 2 woningen die je liet zien.

De eerste aan de Kottenseweg, als je daar dat kleine straatje in gaat, aan het eind staat mijn oude school. Dat was vroeger de huishoudschool 'Wamelink Esch'

De tweede in de Lindenstraat, daar 500 m daar vandaan ben ik geboren. In de Noteboomstraat op nr 14. De bomenbuurt.

Wat zijn die woningen daar trouwens opgeknapt zeg. Vroeger was het een beetje grauw daar maar toen zat ook nog in de huursector. Nu dus blijkbaar allemaal koopwoningen.

Ja, dan de Morgenzonweg, daar staan inderdaad hele leuke huisjes maar wel in de wat duurdere sector
Ik heb ook nog een leuke voor je gevonden.

Prins Hendrikstraat 22. Echt iets voor jou denk ik. Prijs nog net geen 2 ton.

Ik weet niet hoe linkjes kunt plaatsen dus je moet zelf even googleen
Wbt allochtonen in winterswijk;

In mijn ogen zijn het er aardig wat. Niet dat het zo erg is, maar ik denk wel dat je op moet letten waar je heen gaat. Mijn vriend zat vroeger nog wel eens aan de wiet, en ging altijd naar de flats bij de jumbo in de buurt (ik weet niet hoe die wijk heet), en daar word ook wel het een en ander verhandeld en er wonen veel buitenlanders, en volgens mij niet van die 'gezellige'.

Maar t kan zijn dat ik het mis heb
Maartj3

Ik weet welke flat je bedoelt. Zit in de vogelbuurt. Vroeger waar nu de Jumbo zit had je daar die fabriekswinkel de Tuunte.

Inderdaad geen zuiver flatje toen die tijd.
Hier nog een geboren en getogen winterswijkse. Ben sinds twee jaar uit winterswijk weg, maar ik werk er nog wel.

Ik vond het altijd prima in winterswijk, ik ben vertrokken omdat mijn vriend 20 kilometer verder woont, ben met mijn kinderen bij hem gaan wonen.

Oranjemuts, ik ben van 1971, ik ben zo benieuwd wie je bent!

Maar ik wil eigenlijk niet al mijn gegevens hier neerzetten.

Mailen kan wel naar truusRP@ hete maildotnederland. Geldt ook voor skippy.

BTW Kottenseweg 34 heeft geen tuin. Heb er vlak in de buurt gewoond...
Is het nu dotnederland of dotkom.

Heb je even toegevoegd........
dotcom
Oke dan toch goed geraden haha
ik zie niks op mijn msn trouwens
Dat is vreemd????

Probeer die van mij eens??

dinda een twee een staartje livepuntnederland
gedaan
sorry voor het vervuilen van je topic, skippy. Voor al je vragen over winterswijk kun je me mailen.

Ik heb er 38 jaar gewoond.
Mij mag je ook mailen hoor, gezellig!!!
He Skip, heb je nog nieuws????
Wat leuk! Ken Winterswijk ook erg goed. Heb nu geen tijd om te lezen wat er allemaal gezegd is, maar zal eens kijken of ik morgen nog wat kan toevoegen. Voor vragen mag je me ook mailen op june75@hotmail.nl.
.com of .nl?
He lolbroek hahahahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven