Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
quote:naatie schreef op 22 oktober 2010 @ 09:25:

Goeiemorgen Mal. Je hebt mail Ik zag het al!
Stressed is just desserts spelled backwards
Enka, wat fijn dat de eerste nacht goed ging! Wat vind hij er nu zelf van?

Mr J heeft na een uurtje huilen uiteindelijk wel lekker geslapen in zijn eigen bedje. Malman wilde hem eerst tussen ons in leggen, maar ik wil dat hij weer went aan alleen slapen, anders ligt hij tot zijn 16e bij ons in bed
8898 nog tot 24-10-2010 bij H&M 20% korting. Is toch vaker dan 1 keer te gebruiken, als het maar verschillende personen zijn?

Ik heb hem net gebruikt dus alles jullie nog iets nodig hebben.

Haha, ik heb lange onderbroeken voor de boys gekocht
En ik lees dat je minimaal 19 euro aan de bestelling moet overhouden na aftrek van de korting. Ik had nog een legging erbij dus dan klopt dat wel
Ga zo denk ik maar even achter de naaimachine een paar stoere mitella's maken. Want zo'n witte is ook zo saai voor 6/7 weken. Ik heb nog wel wat leuke lapjes, maar eens even kijken.

Tot later
Wat een leuk idee Enka! Fijn dat je stoere vent goed heeft geslapen. Heeft het indruk op 'm gemaakt of hoor je er niet veel over verder?

Amalia, wat een zelfkennis, haha! En voor de schriftelijke communicatie met schoonouders.

Mal, tot z'n 16e in jullie bed, stel je voor.

Bam, jee, wat een actie zo op de vroege ochtend. Daar ben je mooi vanaf.

Naat, balen van man z'n fiets zeg. Was 'ie verzekerd?

Suus, jij nog veel file gehad op de terugweg eigenlijk?
Ik was na 2 uur thuis Hel. Maar de andere kant op was erger. Veul, heul veul, aannemersbussies richting V

Pop Meetje laten liggen trouwens. De zal nu wel naar zolder zijn?
Enka, naar hoor!!

Hoe is het nu met hem? Heeft hij al een troostkadootje gehad?

Vond hij Pinokkio leuk? CG speelt 'm helemaal mee.

Sterkte voor jullie!

Voortaan doe ik mee met de Sint! Ik wil ook meebekvechten. Dit is trouwens een grappie.

Moest erg lachen om Hel die als een wijze dame over bedtijd begint en Amalia met haar schoonouders en Bam met haar Mount Everest..

Suus, heb je mijn Actifry tip nog gelezen? Zoja, dan hou ik er over op hoor.

Oja, Bridges jij vroeg nog naar spanningen van mijn moeder. Ze verzorgt mijn oma en is van de wegcijferende generatie. 1 En 1 is dan 10 zo'n beetje, vandaar.
quote:Suze2hier schreef op 22 oktober 2010 @ 12:09:

Ik was na 2 uur thuis Hel. Maar de andere kant op was erger. Veul, heul veul, aannemersbussies richting V Twee uur! Pfff. Nog een beetje gezellig weten te hoduen met de dames onderweg? Jah, die bussies, hou op schei uit, ik sluit straks weer aan... Zijn er trouwens wel stuk minder dan voor de crisis, boel ZZPers over de kop daaro.quote:Suze2hier schreef op 22 oktober 2010 @ 12:09:

Pop Meetje laten liggen trouwens. De zal nu wel naar zolder zijn? * note to self: vanavond naar zolder om pop Meetje te redden van koude winter (nou ja, ze is in goed gezelfschap, dat wel)*
quote:compu schreef op 22 oktober 2010 @ 12:20:

Voortaan doe ik mee met de Sint! Ik wil ook meebekvechten. Dit is trouwens een grappie.

Pas maar op, je speelt met vuur!
quote:Helenita2 schreef op 22 oktober 2010 @ 12:37:

[...]

Pas maar op, je speelt met vuur! Hebben we in elk geval bereikt, dat jij ook een keer meedoet
Enka, fijn dat je goed geslapen hebt en T. ook. Ik heb zo met jullie te doen! Zit het gips niet te strak?

Bam, aah, een moedervlek weghalen. Lijkt me ook niet fijn. Gelukkig dus alleen een "kriebelende vlieg" als nawee. Wordt die moedervlek ook op kweek gezet?

Naatie, klote van de fiets! Bah. Zo naar. Afblijven, jullie fiets! Ben je verzekerd? Ik heb geen fiets, wordt ie ook niet gejat .

Amalia, voor communicatie met schoonouders.

Mal, naar van de aanvallen. Komt dat nog door de vakantie?

Ik leef nog. Kita op bezoek gehad. geweldige kinderen echt waar (inclusief die van mij ). Leuk gekletst met de juf. Was een enorm succes. Ik kan iedereen een speelzolder aanraden!
Jinny: Wat leuk zeg, volgende week weer dus?

Ik heb een eigen speelzolder, ook leuk

Ik wilde het zelf hoor die moedervlek weg, was erg big, en nogal opvallend. Ze zetten het idd voor de zekerheid op kweek, maar dat ding zit er al 100 jaar, dus verwacht geen gekke dingen!

ja, alleen jammer dat het niet echt een vlieg is, want die had ik allang een meppert verkocht
quote:bambino schreef op 22 oktober 2010 @ 12:54:

[...]

Hebben we in elk geval bereikt, dat jij ook een keer meedoet

Elk nadeel...

Jinny, Mal, ik heb net een heel bijzonder tijdschrift gekregen, Lotje & Co. Kennen jullie het? Voor ouders van een zorgintensief kind. Zat er even lekker bij te snikken. Er is ook een site met forum. Ik vind het dus heel fijn.

De juffen komen zo! Huis is aan kant, stickers gekocht.
Hoi Kokos, hoe is het?

Oei die aannemersbusjes richting V. De aannemer die de zolder heeft verbouwd (hij is klaar!! Alleen nog wat afwerkdingetjes) komt hier uit de buurt, maar de vorige kwam ook uit V, dus ik werkte mee aan het fileprobleem van Hel toen. Onee, toen woonde je nog in Amsterdam. Gelukkig, ik ging me al schuldig voelen.

Jin, hoeveel kinderen? Pff, ik moet er niet aan denken ha ha. En zeker niet op mijn mooi nieuw verbouwde en gestucte zolder . Gaaf hoor, een speelzolder bij jou.

Bam, hou je er geen litteken aan over? Heb je het bij de plastisch chirurg laten doen? Ik was bij de huidarts in het zkh bij jou en die wilde een moedervlek op mijn wang niet weghalen omdat ie gezond was. Moest ik naar de plastisch chirurg. Heb het vervolgens bij een huidcentrum hier laten doen en die man zei dat het heel mooi zou worden, maar die mening deel ik niet echt. De huid is nu rood op de plek waar hij geschraapt heeft. Nouja, mss volgend jaar weggetrokken.

Ijdel ijdel van mij.

Zo, vakantie. Ben nu al gesloopt. Mijn hoofd is een draaitol. Ik heb last van mijn evenwicht ofzo, heel vervelend. Gelukkig is man volgende week ook vrij.
.
anoniem_37706 wijzigde dit bericht op 22-10-2010 16:36
Reden: 2x hetzelfde verhaal is wel eentonig
% gewijzigd
OMG, het lijkt hier wel de Sahara, wat een stof hier in huis, maar de badkamer wordt wel mooi.
Compu, voor het snikken. Sommige dingen kunnen zo binnen komen ineens he? Hoe was het met de juffen? Huis genoeg aan kant? Compubaby ook een goede indruk gemaakt (dat ie niet net in een sprong zit)? Was CG ook thuis? Wat kwamen de juffen precies doen?

Bam, ik wil ook wel zo´n eigen speelzolder! Wanner krijg je de uitslag van de kweek?

Kokos, . Hoe is het nu met je?

Enka, leuk idee van die mitella´s!

Amalia, Fijn dat de zolder klaar is! Is het mooi geworden? Die kinderen zitten echt overal, maar waren echt heel zoet (lees wild zonder ruzie) aan het spelen.

Mal, sahara ,-) . Fijn dat het mooi wordt! Foto?
Amalia: Ik was bij de Emc?, maar die vonden het een risicogeval (het zal eens niet) en hebben me doorgestuurd naar de huidafdeling, en daar zeiden ze dat ze het mooi weg konden halen. Nou ja goed het was echt geen pan die pukkel, dus erger dan die pukkel kan het niet worden zeg maar .

En ik ben niet zo ijdel aangelegd hahaha, al moest die pukkel wel weg, dat dan weer wel

Jinny: Uitslag over 2 weken geloof ik.
Goedemorgen
Ben gister uit eten geweest met vriendinnen. Was erg gezellig en lekker. We wilde eigenlijknog uit gaan, maar na 1 drankje was iedereen gaar. Dus op tijd naar huis. Maar eenmaal thuis kom ik echt niet slapen. Tussendoor werd R nog een keer wakker en om 7 uur stond T alweer naast mn bed dat hij klaar met slapen was.

Gaap.

Ik ga vandaag maar eens wat nuttigs doen. Ik denk dat ik het hele huis ga opruimen en zooi bijelkaar ga rapen voor op een rommelmarkt ofzo. Ik word gek van al het speelgoed en babytroep.
Kokos, hoe is het?

Mal, is de Sahara al een beetje opgetrokken?

Amalia, vervelend dat je last heb van je evenwicht. Veel duizelig enzo?

Compu heb jij aandelen in Actifry?

Enka fijn dat T goed geslapen heeft. Deze nacht ook goed gegaan?

Jin, nog leuke foto's gemaakt bij ontbijt of te druk?

Zo, ik wacht op de Wehkamp meneer die mijn snowboots (en de rest ) komt brengen, ik heb nu al verschillende keren gehoord dat het weer een strenge winter gaat worden met meer sneeuw dan vorig jaar, dus je kan niet vroeg genoeg inslaan
quote:Suze2hier schreef op 22 oktober 2010 @ 09:02:

Minder geslapen. Meetje en Jeetje in mijn bed. Dus krapjes

Jij? Allebei in bed? Knap gepland, hier wisselen ze elkaar af meestal

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven