advertenties

23-10-2010 02:54 19 berichten
Alle reacties Link kopieren
" Hallo.Ik heet ( verwijderd ) .Ik heb een eigen bestelauto.Dus ik ben een freelancer.Ik zoek naar een werk.Als u werk voor mij hebt.Kunt umij dan bellen op nummer 06(verwijderd) .Dank u wel en een fijne avond. "





" Bent u het zat om vermoedens te hebben over uw partner?

Wilt u eindelijk de waarheid weten?

Gaat hij vreemd of is hij trouw?

Dan bent u bij het goeie adres!



Ik ben de perfecte lokaas voor uw man!

Ik ga uiteraard zeer discreet te werk, uw man vermoed niet dat dit een valstrik is.

Bewijzen breng ik voor u op tafel.

Zeer betrouwbaar en 100% Privacy.



Mail voor meer informatie. "



Als jullie ook van die pareltjes vinden......... plak ze hier.

( privé gegevens verwijderen! )
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Hallo met (verwijderd )

Leuk jou lijk me een gezellig warm persoontje net wat ik zoek hahahahaha.

Maare ben jij die lieve romantische warme Prinses wel die ik zoek?

Kan jij je ook vinden in weekeidjes weg,onverwachtse uitjes,theater,dansen,elkaar verassen,er voor elkaar zijn,Ardennen,Lekker samen gezellig maken thuis,Lekker koken samen,

Het leuk vinden bloemen te krijgen onverwachts,

Weten hoe je elkaar gek kan maken

Verder is deze Prins zeer goed gekleed en zeer verzorgd hahahaha ruik zelfs lekker Draag graag mooie kleding mooi overhemd soms Pak

Wil jij mijn lieve Prinses zijn?





Lieve groetjes
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren


Van mp of zo?
Alle reacties Link kopieren
Tandarts, geb., **-**-****, in bezit van riante boorinstallatie zoekt vrijvriendin, die niet voor één gat te vangen is. Br. o. nr. 999-99999 v.d. blad
Alle reacties Link kopieren
quote:blijfgewoonbianca schreef op 23 oktober 2010 @ 03:03:

Hallo met (verwijderd )

[.....]

Sowieso geweldig als mensen ergens anders dan aan de telefoon 'met Naam' gebruiken
Alle reacties Link kopieren
wij hebben beschikbaar voor eieren en de papegaaien van de verkoop de verse kaars geteste vruchtbare papegaai. wij zijn vogelkwekers en wij zijn specialiseren ons in de verkoop van kaars geteste vruchtbare papegaaieieren en babyvogel. wij verkopen uitgebroede papegaaieieren van de onderstaande vermeldingsspecies voor exotische vogels en zijn onze prijslijsten per vruchtbaar ei.de Afrikaanse grijze blauwe ara &gold van de hyacintara - tinmeh greys- zwarte Amazonië van de palmkaketoe goffin greewing de ara scharlaken ara van de kaketoe militaire ara zijn wij bevrachters wereldwijd en wij verschepen op deurbasissen. voor meer informatie over onze papegaaiproducten en baby contacteren de vogels ons via e-mail.
Alle reacties Link kopieren
Niet een advertentie, maar destijds het verlanglijstje voor de trouwerij van een (nogal) domme schoonzus:



- schemerlamp met wand (ik zei: Als je er 4 krijgt, heb je een huis)

- suikerpoOtje
Alle reacties Link kopieren
quote:verademuis schreef op 23 oktober 2010 @ 08:32:

wij hebben beschikbaar voor eieren en de papegaaien van de verkoop de verse kaars geteste vruchtbare papegaai. wij zijn vogelkwekers en wij zijn specialiseren ons in de verkoop van kaars geteste vruchtbare papegaaieieren en babyvogel. wij verkopen uitgebroede papegaaieieren van de onderstaande vermeldingsspecies voor exotische vogels en zijn onze prijslijsten per vruchtbaar ei.de Afrikaanse grijze blauwe ara &gold van de hyacintara - tinmeh greys- zwarte Amazonië van de palmkaketoe goffin greewing de ara scharlaken ara van de kaketoe militaire ara zijn wij bevrachters wereldwijd en wij verschepen op deurbasissen. voor meer informatie over onze papegaaiproducten en baby contacteren de vogels ons via e-mail.????
Alle reacties Link kopieren
Schemerlamp met wand?
Alle reacties Link kopieren
quote:Paque_ schreef op 23 oktober 2010 @ 09:13:

Schemerlamp met wand?



Haha, ja ze bedoelde wandschermerlamp.



Ik weet nog dat ze later (toen ze een baby had) las bij Pampers: Houd uw baby de hele dag droog....dus ze dacht dat ze 1 x per dag een luier moest verschonen...



Of bij croma: Zit geen water in, dan dééd ze er geen water bij en verbrandde het vlees...
quote:Nammma schreef op 23 oktober 2010 @ 09:24:

[...]





Haha, ja ze bedoelde wandschermerlamp.



Ik weet nog dat ze later (toen ze een baby had) las bij Pampers: Houd uw baby de hele dag droog....dus ze dacht dat ze 1 x per dag een luier moest verschonen...



Of bij croma: Zit geen water in, dan dééd ze er geen water bij

en verbrandde het vlees...Ik mag hopen dat de rest van de familie wat slimmer is?
Alle reacties Link kopieren
"Kikker zoekt een prinses die hem weer in de prins kan laten veranderen, die hij altijd was.



Het verleden heeft hem betoverd... en de kwade vloek kan alleen verbroken worden door een lieve prinses.



Deze kikker is romantisch en lief.

Houdt van lekkere lange wandelingen en lekker praten.

Die vliegen komen hem zo langzamerhand ook zijn strot uit. Wil weer lekker dineren bij kaarslicht.



Ben jij de prinses die deze betovering kan verbreken en mij opnieuw kan betoveren?



Wacht dan niet langer, en verlos me."
Alle reacties Link kopieren
Ow god, wat klinkt dat wanhopig!



En mijn eerste gedachte; die man is vast heul lilluk!
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid]van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
Gewist.

Het modereerbeleid]van Viva-Sanoma is beneden elk peil.

\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
Alle reacties Link kopieren
quote:Annewiep schreef op 23 oktober 2010 @ 09:52:

[...]





Ik mag hopen dat de rest van de familie wat slimmer is?Ik weet het nu niet meer, het is mijn ex-schoonfamilie
Alle reacties Link kopieren
quote:Courage schreef op 23 oktober 2010 @ 10:16:

Ik heb trouwens net slap gelegen om de wandschemerlampjes. Krijg je er 4, heb je een huis. Dank, haha!Ik moest er toen ook erg om lachen, zo stond haar verlanglijstje vol met van die rare dingen, maar ik kan me er weinig nog van herinneren. Is ook al 30 jaar geleden....
Alle reacties Link kopieren
quote:Nammma schreef op 23 oktober 2010 @ 08:34:

- schemerlamp met wand (ik zei: Als je er 4 krijgt, heb je een huis)







En hoe vaker ik hem lees, hoe leuker hij wordt
Bij elke bestelling een gratis kado



Ja? sinds wanneer betaal je voor een cadeau?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven