Good Luck

14-10-2010 17:42 2669 berichten
Alle reacties Link kopieren
Enka, fijn dat T zo goed geslapen had, gisteren ook niet nog pijn gehad? Stoere knul hoor!

Yep, Cee had herfstfeest gisteren, was echt te schattig al die kindjes.

O ja had gewoon alle kinderen op de speelzolder gedumpt lees ik Jin

Goed plan wel. Aangezien wij hier voorlopig nog wel jaar of wat zitten, vind ik ook dat vent en vader moeten verbouwen hier

De aannemersbusjes richting V., is mijn collega uit M. ook zo blij mee, elke dag dat ellendige stuk file. En ze is zo blond dat ze dan andere dingen gaat doen dus al twee keer aanrijding

Amaal, mijn moeder heeft ook een aantal keer moedervlekken/plekjes weg laten halen en het is er ook niet mooier op geworden inderdaad.

Net als mijn enkel waar ik toen paar jaar terug bultje heb laten weghalen, heel lelijk litteken.
LaToya, zal wel een foto op de groep zetten van het kroost. Hup, aansporen die vader en vent van jou! Goed voor de teambuilding . Ik hoor ook telkens dat het zo koud wordt deze winter! En dat werkt psychisch denk ik, heb vannacht in verwarmd waterbed met dikke pyjama, dik dekbed en dikke deken nog koud gehad (heb ook nog maar een badjas aangedaan , ja ik ben charming). Leuke boots?

Bam, moet je dan op controle voor de moedervlek die weg is? Of hoor je het per telefoon?

Mamax, hoe gaat het met jou? Helemaal hersteld?

Naatie, hier ook een brak nacht. Jongste is wat hoesterig en zo en was zes keer wakker! Zes keer, lijkt wel een baby zeg. En oudste lag rond vier uur bij mij dus ben ook echt brak. Wat leuk dat je uit eten bent geweest zeg, gezellig!
anoniem_47295 wijzigde dit bericht op 23-10-2010 11:18
Reden: Oeps, foute naam....
% gewijzigd
Per telefoon is dat, Jinny

Yeahhh mijn plotter staat naast mij te pronken, helaas nog niet aangesloten omdat we hier nog moeten verbouwen, want hij is nogal groot en hoe hij nu staat is niet ideaal. Juul gaat straks logeren, dus hopelijk lukt het dan om het werkend te krijgen.

Heb er helemaal zin in.-
hahahaha, ik moest er al om grinniken Jinny
quote:bambino schreef op 23 oktober 2010 @ 11:20:

hahahaha, ik moest er al om grinniken Jinny

Moet er even aan wennen ja.

Leuk de plotter! Klinkt echt professioneel (als je hem aan de praat krijgt dan he) !
hahahahahahahaha hij ziet er ook erg ingewikkeld uit, pfff zal wel wat worden de eerstkomende tijd
Goedemorgen!

Ik las eerst Potter, Bam, ik dacht wat moet ze nou met Harry Potter. Maar het is Harry Plotter dus.

LT, dat is wel een goede, snowboots. Ik moet met die buik maar niet teveel glibberen in de sneeuw. Heb je voor de meisjes Uggs gevonden nog? Hoe was Cee verkleed?

Naatie, haha, te moe om te stappen. Maar goed ook als je 2 huisspookjes hebt.

Als de badkamer klaar is dan zal ik wel een foto op de groep zetten, voor nu kunnen we alleen het bad gebruiken, dus gisteren is Mr J er voor het eerst in gegaan en die werd helemaal blij van de jetstreams.
Stressed is just desserts spelled backwards
Oja vergeet het steeds, maar ik was woensdag met juul bij de sprakologe ( ik citeer Juul). Fijn mens gelukkig.

Ze heeft testjes met hem gedaan en Juul verbasterd inderdaad sommige woorden, maar weet ook heel goed dat het niet goed is. Hij moest ook een hele map met plaatjes door, om zijn spraak te testen en zijn kennis, qua woordenschat wist hij alleen de kruiwagen niet. en qua spraak sommige woorden haalde hij wat letters door elkaar. Ze vond hem erg pienter en heel oplettend en ze kon ook niet meteen de vinger op de zere plek leggen.

Ze wil nu een uitgebreide test bij hem doen, om te kijken of het behandelbaar is of dat het gewoon soort van luiheid.

We mogen hem niet meer verbeteren en dus gewoon laten rusten tot de uitgebreide test is geweest.

Hij staat op de wachtlijst nu dus even afwachten
Ik vond Potter anders erg leuk hoor Mal
Leuk Mal, een blije Mr j
Spannend Bam, wat daar uitkomt. Mooie uitslag heeft de sprakologe gegeven. Klinkt als in goede handen.

Mal, snowboots helpen echt onwijs goed tegen wintervoeten (spreek ik uit ervaring). Daar heb jij toch last van? Ik heb er de hele winter op gebanjerd en geen last gehad. Helemaal met een dikke buik lijkt het me fijn lopen (er zijn ook wel redelijke charming varianten). Leuk van het bad! Malman op de goede weg dus!
Kennen de meisjemoeders polly pocket? Moet een cadeautje voor mijn nichtje kopen en hoor hier leuke verhalen over Polly. Al die meisjes hebben het!
Nu jullie het over snowboots hebben.

Ik was vanmorgen op de mannen aan het wachten ( man was juul aankleden bij zwemles) komt er ineens een mannetje aan helemaal ingepakt en daaronder dus snowboots, ik wist even niet wat ik zag, haha dat zag er echt heel raar uit, en de receptioniste was blijkaar al net zo verbaasd, want we keken elkaar aan en het was heel duidelijk dat wij precies hetzelfde dachten en we nog eens keken of we het wel goed zagen en moesten ons echt inhouden tot het jochie de deur uit was, zodat we konden lachen, hahaha

zo koud is het nu toch ook weer niet

was echt heel grappig
Sprakologe, mooi woord

Snowboots leuk ja, C krijgt dezelfde denk ik, lekker fout. Plak straks wel even, nu iPhoneforummen.

Badjas in bed? Ik zeg electrische deken
Mal, zal straks even foto van feest op groep zetten. Nog geen Uggs besteld, twijfel nog.
Polly Pocket klinkt als Holly Hobby van vroegah.
Star, je kent het dus niet, is echt leuk als het een poppenmoeke is! Electrische deken kan niet in waterbed (bed is al verwarmd). Zolang jij en Starman niet met hetzelfde (liefst glimmende) trainingspak lopen vallen die boots nog binnen de grenzen hoor .

Bam, die is er vroeg bij, zo warm aangekleed!

Deze zijn het.

Starman heeft al een rugby shirt wat ie niet aan mag als hij bij mij in de buurt (lees openbaar ) is, verschrikkelijk afschuwelijke horror vind ik het.

Te warm dan of te electrisch? Hmm nee als het gevaarlijk is moet je het niet doen nee

Even Googlen, Eetje vindt poppen wel geinig.
O nee, da's a la Barbie.
Nee, is anders dan barbie maar zijn wel poppen.
Mal heeft een 24-uurs ban!
Whoehahahahahaha ik wilde het net komen typen
Leuke boots trouwens!
waarom heeft Mal een 24 uurs ban?

Gave boots ............... ehh Latoya

heb je die ook voor jezelf?
Yep, de mijne heb ik vandaag gekregen en die van C heb ik vandaag besteld. Let it snow let it snow let it snow

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven