Afscheid
zondag 24 oktober 2010 om 13:11
Beste allemaal,
Ik heb besloten mijn account te laten opheffen en mijn berichten te laten anonimiseren. De aanleiding hiervoor is het in mijn ogen destructieve modereerbeleid en het ontbreken van een privacybeleid dat de toets der kritiek kan doorstaan. De recente geschiedenis geeft mij geen vertrouwen dat de noodzakelijke professionaliseringsslag op korte termijn gerealiseerd zal worden.
Ik dank eenieder, niet in de laatste plaats die (ex-) Angels die wel berekend zijn op hun taak en die hier op vrijwillige basis veel werk verzetten, voor een prettige forumtijd.
Groet, Wuiles
Ik heb besloten mijn account te laten opheffen en mijn berichten te laten anonimiseren. De aanleiding hiervoor is het in mijn ogen destructieve modereerbeleid en het ontbreken van een privacybeleid dat de toets der kritiek kan doorstaan. De recente geschiedenis geeft mij geen vertrouwen dat de noodzakelijke professionaliseringsslag op korte termijn gerealiseerd zal worden.
Ik dank eenieder, niet in de laatste plaats die (ex-) Angels die wel berekend zijn op hun taak en die hier op vrijwillige basis veel werk verzetten, voor een prettige forumtijd.
Groet, Wuiles
zondag 24 oktober 2010 om 14:11
Jeetje wat jammer.
Ik lees al jaren mee, posten doe ik af en toe.
Jouw bijdragen op geld en recht, maar ook over andere zaken zijn één van de redenen dat ik hier regelmatig terugkeerde.
Ik vond je een leerzaam en bijzonder forumlid.
Het ga je goed, en ik hoop dat je terugkomt als er hier een andere sfeer is.
Jouw bijdragen op geld en recht, maar ook over andere zaken zijn één van de redenen dat ik hier regelmatig terugkeerde.
Het ga je goed, en ik hoop dat je terugkomt als er hier een andere sfeer is.
The sun does not compare or judge. It shines for all life.
zondag 24 oktober 2010 om 14:21
quote:Blackdress schreef op 24 oktober 2010 @ 14:17:
Heel erg jammer. Het ga je goed, Wuiles!
Het verbaasd me wel hoe snel je op inactief wordt gezet.
Mij ook, dit oude account heb ik al een tijd geleden opgezegd maar kan er nog steeds in. Terwijl mijn nieuwe echt in werking is.
Ik log weer uit met dit account, ik wilde alleen testen of ik er nog in kon, ja dus, nog niet op non actief gezet.
Heel erg jammer. Het ga je goed, Wuiles!
Het verbaasd me wel hoe snel je op inactief wordt gezet.
Mij ook, dit oude account heb ik al een tijd geleden opgezegd maar kan er nog steeds in. Terwijl mijn nieuwe echt in werking is.
Ik log weer uit met dit account, ik wilde alleen testen of ik er nog in kon, ja dus, nog niet op non actief gezet.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
zondag 24 oktober 2010 om 15:16
Kan iemand me uitleggen wat het voor zin heeft te anonimiseren?
Uit alle posts (niet alleen dit topic, want in het andere topic zag ik het ook direct) wordt hartstikke duidelijk dat -anoniemenaam- dezelfde is als -voormaligeforumnaam-. Dan heeft dat toch geen zin?
Verder natuurlijk erg jammer dat je weggaat!
Uit alle posts (niet alleen dit topic, want in het andere topic zag ik het ook direct) wordt hartstikke duidelijk dat -anoniemenaam- dezelfde is als -voormaligeforumnaam-. Dan heeft dat toch geen zin?
Verder natuurlijk erg jammer dat je weggaat!
zondag 24 oktober 2010 om 15:59
quote:Hoephoephoephiera schreef op 24 oktober 2010 @ 14:11:
Jeetje wat jammer.
Het ga je goed, en ik hoop dat je terugkomt als er hier een andere sfeer is.eens
Jeetje wat jammer.
Het ga je goed, en ik hoop dat je terugkomt als er hier een andere sfeer is.eens
zondag 24 oktober 2010 om 16:04
Ik heb enkele dagen geleden verzocht bij mij hetzelfde te doen, helaas zonder resulataat. Ik heb geen antwoord gekregen en ik zie dat ik nog actief ben.
Wuiles, ik heb veel van je in mij opgeslagen. Ik vind het jammer dat je weggaat zodat ik je niet meer anoniem kan lezen
Het ga je goed
En bij deze ook mijn afscheid. Ik verwacht hier niet meer te schrijven. Gr. Schattekop alias DNM
Wuiles, ik heb veel van je in mij opgeslagen. Ik vind het jammer dat je weggaat zodat ik je niet meer anoniem kan lezen
Het ga je goed
En bij deze ook mijn afscheid. Ik verwacht hier niet meer te schrijven. Gr. Schattekop alias DNM
zondag 24 oktober 2010 om 16:59
kom ik hier eindelijk eens actief forummen(is dat een woord??) juist omdat hier niks gesugarcoat werd en iedereen zijn mening ongezouten kon geven..gaan er ineens mensen weg.
Ook nog mensen waarvan ik de reacties een tijd heb gevolgd en naar mijn mening altijd opbouwend, adviserend en consequent waren.
Jammer dat jullie dit besluit hebben genomen, al heb ik wel begrip voor jullie redenen.
veel succes verder!
Ook nog mensen waarvan ik de reacties een tijd heb gevolgd en naar mijn mening altijd opbouwend, adviserend en consequent waren.
Jammer dat jullie dit besluit hebben genomen, al heb ik wel begrip voor jullie redenen.
veel succes verder!
zondag 24 oktober 2010 om 17:18
quote:Schattekop schreef op 24 oktober 2010 @ 16:04:
En bij deze ook mijn afscheid. Ik verwacht hier niet meer te schrijven. Gr. Schattekop alias DNMWederom jammer en een verlies voor dit forum.
En bij deze ook mijn afscheid. Ik verwacht hier niet meer te schrijven. Gr. Schattekop alias DNMWederom jammer en een verlies voor dit forum.
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.