Gezondheid alle pijlers

Nek bijten

24-10-2010 18:01 169 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat als er heel hard in je nek is gebeten en het een soort wondje is geworden en het van binnen heel erg veel pijn doet. Kan het dan zo zijn dat er een ader kapot is?

Diegene beschrijft het alsof er met een ijzeren pin in is gesneden en alsof het van binnen open ligt kan amper zijn nek bewegen.

Kan het ernstig zijn?
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 18:57:

De leeftijd 18 hebben we allang bereikt hoorDes te sneuer.
quote:Zanne schreef op 24 oktober 2010 @ 18:59:

[...]

Dan is het toch oke? Hij is volwassen en wil niet naar de dokter, dus gaat hij niet. Probleem opgelost.Precies en dat in 73 reacties. Slotje.
Waarom ik gebeten heb doet er toch helemaal niet toe. Hij is hartstikke koppig
Pak nou even iets om te koelen en een theedoek ipv hier dom zitten te forummmen.
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 19:01:

Waarom ik gebeten heb doet er toch helemaal niet toe. Hij is hartstikke koppigDat lijkt mij wel. Als je gebeten hebt, terwijl jullie bijvoorbeeld ruzie hadden, dan is er veel meer aan de hand dan bij een uit de hand gelopen stoeipartij.

Waarom ik gebeten heb doet er toch helemaal niet toe. Hij is hartstikke koppigHeb je eigenlijk al wat gehad aan de reacties die gegeven zijn?

Waarom ik gebeten heb doet er toch helemaal niet toe. Hij is hartstikke koppig

Oooooh, ja, nou, dan zou ik ook keihard bijten.

En verder sluit ik me aan bij Himalaya, 18:58.
Sometimes, I hear my voice, and it's been here, silent all these years (Tori Amos)
Volgens mij kan het niet heel gevaarlijk zijn, maar kan je hem anders niet naar de HAP 'lokken' als je zo ongerust bent?

Ik heb wel 2 vragen;

1. Hoe oud ben je?

2. Waarom heb je gebeten? Want geef toe, het is wel een béétje een rare actie.
quote:Honingvogel schreef op 24 oktober 2010 @ 19:02:

[...]

Dat lijkt mij wel. Als je gebeten hebt, terwijl jullie bijvoorbeeld ruzie hadden, dan is er veel meer aan de hand dan bij een uit de hand gelopen stoeipartij.

Sluit ik me helemaal bij aan.

Iemand zo hard bijten dat hij "gewond" raakt is niet helemaal gezond. Ik mag hopen dat je hier iets van leert.
Ik dacht dat jullie 14 waren, zeker na je andere topic

Verder geen bijdrage, want je doet zo te lezen toch niets met adviezen die je gegeven worden.
Schuin spaan en Zee gras planten potjes
Straks valt zijn hoofd er af!
quote:Charlotte69 schreef op 24 oktober 2010 @ 18:53:

[...]

Sssstttt alleen inhoudelijke en serieus reageren, graag!

Ach kom op, meen je dat nou?
Beter onvolmaakt en echt dan gemaakt volmaakt - Beati pauperes spiritu
Nou dan wil hij toch niet? Ook niet verder zeuren hier dan.... Wat moeten wij er nou aan doen?

Slotje... bedankt en doei.
Wáárom bijt jij iemand dusdanig hard in zijn nek?

Waarom bijt je uberhaupt iemand hard. Als de huid open gaat kun je daar de meest gore infecties van krijgen.

Als de bloeduitstorting echt heftig wordt heb je dus n kleine bloeding van binnen. Je kunt gewoon de huisartsenpost bellen en dan vraag je hén of je langs moet komen. Zo ja, dan leg je ze uit dat je hem niet zo ver krijgt. Blablabla..

Gewoon googlen op Huisartsen post ***plaatsnaam***
Het was een uit de hand gelopen stoeipartij
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 19:19:

Het was een uit de hand gelopen stoeipartijBij een stoeipartij bijt je toch niet? Of ben ik nou zo abnormaal...
Heeft ze nou een mens of een dier gebeten?
quote:Oreokoekje schreef op 24 oktober 2010 @ 19:19:

Het was een uit de hand gelopen stoeipartijIk geloof er geen zak van.
D'r vriend, quattro.
quote:SweetSummer schreef op 24 oktober 2010 @ 19:17:

Je kunt gewoon de huisartsenpost bellen en dan vraag je hén of je langs moet komen. Zo ja, dan leg je ze uit dat je hem niet zo ver krijgt. Blablabla..

En dan? Moet de huisarts TO tips geven hoe ze haar volwassen vriend mee kan krijgen? Dat meen je toch niet serieus?

Het gaat niet om een klein kind.
quote:Goldenaardbei schreef op 24 oktober 2010 @ 19:22:

[...]

Bij een stoeipartij bijt je toch niet? Of ben ik nou zo abnormaal...Lijkt me niet nee En dan ook nog dusdanig hard bijten dat het zo ernstig is....ik begrijp er geen klap van.
Gebeurt dat vaker? Dat jullie elkaar (jij hem of hij jou) pijn doen tijdens het stoeien?

Dat vind ik niet normaal namelijk. Ik ben een grote fan van stoeien en natuurlijk schiet er wel eens een elleboog uit wat niet de bedoeling was. Kan ook goed pijn doen, daar niet van. Maar bijten...

Zachtjes bijten is nog tot daar aan toe (alhoewel ik dat eerder in een andere context dan stoeien zou verwachten), maar er zit echt nog een wereld van verschil tussen hard bijten (waarbij er tandafdrukken zichtbaar zijn) en zó hard bijten dat iemand er een bloeduitstorting van krijgt.

Volgens mij moet je eens goed en hard gaan nadenken over hoe dit zover heeft kunnen komen. Heb je jezelf wel in de hand? En hoe komt het dat het zo mis is gegaan? Is dat een patroon?
Ze zag zijn nekje aan voor een Oreo......nomnom nom
Oreo, gewoon lekker WEL echte veilige heftige lekkere sex gaan hebben....dus hup.... die panty, broek en ondergoed uit. Hoef je je seksuele frustraties ook niet op zn nek te uiten.

En succes he!
quote:Zanne schreef op 24 oktober 2010 @ 19:24:

[...]

En dan? Moet de huisarts TO tips geven hoe ze haar volwassen vriend mee kan krijgen? Dat meen je toch niet serieus?

Het gaat niet om een klein kind.Nee snap ik, en het is ook absurd.. Maar miss als de dokter zegt dat ze écht langs moeten komen.. Dat de vriend van TO dan over te halen is :S...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven