3000+ deel 71 alweer

19-10-2010 10:28 3010 berichten
Alle reacties Link kopieren
3000+ voor de éénenzeventigste keer alweer.

De plek waar lief en leed wordt gedeeld.

Gedeelde smart is halve echte smart en gedeeld geluk is veel meer geluk.

Iedereen hier kent goede en slechte tijden, net als dit topic.

3000 is net als het echte leven: soms heb je het lief, soms neem je het voor lief en soms heb je het liever niet.

De rode draad in dit topic is altijd geweest dat men aandacht heeft voor elkaar of zoekt voor zichzelf, een bemoedigend woord verlangt of wil geven, elkaars leed wil verzachten of zijn eigen leed wil vergeten.

Negeren, ageren, reageren alles is van toepassing in dit mooie, warme, chaotische, lieve, soms verafschuwde maar vaak geliefde en veilige topic.

Moet ik de regels van leed niet vergelijken en niet quoten nog herhalen? Nee he?

Please continue voor de vaste posters, be welcome voor de nieuwe posters en feel welcome voor iedereen.

3000, hét topic dat alle viva-stormen overleeft maar nooit met alle winden meewaait.

poll?

Totaal aantal stemmen: 17

ja (24%)
nee Geen stemmen
misschien (6%)
weetnie (12%)
mens doe normaal! (59%)
anoniem_112366 wijzigde dit bericht op 19-10-2010 12:29
Reden: ach ja het was laat he.
% gewijzigd
Gravin, het is een leuke dag. de leeftijd is volgens mij 6 tot 12. En het is leerzaam
a docter a day keeps the apple away
Pop, ik las net dat je geen vlees eet vanwege reuma, kan je hier meer over vertellen/ info geven. Mijn moeder en zus hebben reuma.
Ah Marmot, dan is de mijne nog wat klein. Over een paar jaar dan maar.

Niemand zag me Bi, en als ze me wel zagen reden ze hard door plas heen zodat nu mijn deur zeikesnat is.
Dat zou Bianco nooooooit doen Vin!!
Tja Marmul, het is vooral varkensvlees wat heel slecht is bij reuma, hoe en wat precies weet ik niet, Ik ben er ooit mee begonnen omdat ik dacht: het kan geen kwaad en als ik geluk heb helpt het!

Moet wel zeggen dat de vorm van reuma die ik heb heel lang kan sluimeren en dan ineens weer opkomt

Welek vorm van reuma hebben jouw zus en moeder?

Maffioso's!
quote:poppedotje schreef op 24 oktober 2010 @ 20:31:

Tja Marmul, het is vooral varkensvlees wat heel slecht is bij reuma, hoe en wat precies weet ik niet, Ik ben er ooit mee begonnen omdat ik dacht: het kan geen kwaad en als ik geluk heb helpt het!

Moet wel zeggen dat de vorm van reuma die ik heb heel lang kan sluimeren en dan ineens weer opkomt

Welek vorm van reuma hebben jouw zus en moeder?allebei gewrichtsreuma! Mijn moeder heeft het al 30 jaar, bij mn zus is het net geconstateerd, zou fijn zijn als het minder heftig zou worden. Ik zal het tegen ze zeggen
heb je het tegen mij bi?
Appeltje, hoe was je etentje?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
lekker en gezellig roos!

ik heb genoten!
Ja ook tegen jou Appeltje Lekker gegeten? En nog complimentjes gekregen over je outfit?
Kwas weer even weg
geen complimentjes. maar daar zat ik niet op te wachten hoor.. daar kan ik niet goed tegen.
Maar nu ben ik er weer
hallo josje,

is je hoest al over?
i net op foon doet raar. word steeds uitgelogd.
heel erg irritant!
Nie boos worden nie Apppel
Mijn hoest is gelukkig aardig over, voel me ook wel weer wat beter eindelijk
Vraag me alleen af of ik al kan stoppen met de prednison.... De huisarts gaf aan vijf of tien dagen kuur, vandaag heb ik de vijfde genomen. Maar ik heb nog wel wat prikkeling in mijn longen... Aan de andere kant, wil ik het spul ook niet te lang gebruiken...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven