Moderator

15-06-2007 21:15 908 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Een nieuw moderatortopic voor het doorgeven van jullie 'bewerk-' en 'verwijderverzoeken' en voor eventuele vragen. Houd dit topic overzichtelijk en gebruik het ook alleen hiervoor zodat jullie verzoekjes niet helemaal ondergesneeuwd worden. Voor op- en aanmerkingen of vragen omtrent de lay-out van het forum, wil ik jullie verwijzen naar het Update-topic in de pijler Viva. Off topic berichten en oneliners zullen door mij worden weggehaald. Je kunt me ook mailen op vivaangel1@gmail.com .
Hoi Hoi

Zou je mijn email adres aan boarder willen geven????

Zou heeeeellll fijn zijn

Groetjes
quote:signs schreef op 03 oktober 2007 @ 21:10:

[...]

Ik post in de zoektocht naar leuke mannen en vrouwen .

Sorry dat we jou vragen maar vriendjes maken lukt op de een of andere manier nietGeeft helemaal niets. Daar ben ik voor. Ik heb jullie allebei een mail met jullie emailadressen gestuurd.
quote:noa schreef op 04 oktober 2007 @ 01:26:

Beste Angel, zou je mijn topic "Hoe los ik dit op?" willen sluiten.

Alvast bedankt!

Groetjes, NoaIk heb hem gesloten.
quote:metamorfose schreef op 04 oktober 2007 @ 14:28:

Engel, ik heb van ellende een nieuwe nick aangemaakt!

Betekend dat ik mijn oude nick kan laten vervallen, of kan dat samengevoegd worden op 1 of andere manier?

Ik kon niet ingelogd forummen, dagenlang, begon afkickverschijnselen te krijgen.

Voordeel is dat ik nu wel een avatar kan plaatsen

Ik ben metamorfose of hiervoor ook wel bekend als DveM Je twee nicks kunnen niet worden samengevoegd. Ik zou het dan gewoon bij deze laten. Dan heb je tenminste een avatar.
quote:Lelie1 schreef op 04 oktober 2007 @ 19:09:

Hoi Angel!

Een bewerk-verzoekje aub:

zou je de titel van ons Singletopic willen veranderen in alleen : SIngles! (dus het 'deel 110' weglaten, want dat telt nu toch niet meer)

Dank je! Ik vond het wel een goed idee om het weg te laten zodat het drempelverlagend zou kunnen zijn voor nieuwelingen. Ik heb het weggelaten.
quote:feeks schreef op 05 oktober 2007 @ 11:29:

minnaressen, oproepje pagina 50Kun je me de datum en de tijd even geven want pagina 50 is al niet meer actueel en ik kan hem niet vinden.
Vievke bedankt
Viev hardstikke goed hoor dat je deel 218922 zoveel weg hebt gehaald van t Single topic.. Idd misschien drempelverlagend voor nieuwelingen..

Ik liep als gewoonlijk weer te zeuren ;)

Groetjes DesertMuis
Hoi Engel!

Een bewerk-vraagje;

Ik zie dat er geen 'Lelie' bestaat hier op het forum, dus zou mijn nickname kunnen worden veranderd van Lelie1 naar Lelie ? Zou ik fijn vinden!
Op het topic: "hou ik van hem om verkeerde redenen?" post iemand de volledige voor en achternaam van TO
Angel, ik wil dólgraag een plaatje plakken bij het openingsbericht van longdistance, maar de hele 'plaatjes-plak-iconen' ontbreken als ik reageer. En ja, dan druk ik op reageer en probeer ik niet onderaan te reageren. Kan ik hier zelf iets aan doen? Is er iets mis met mijn instellingen of kunnen jullie dat veranderen?

Dank alvast.
quote:Lelie1 schreef op 08 oktober 2007 @ 12:19:

Hoi Engel!

Een bewerk-vraagje;

Ik zie dat er geen 'Lelie' bestaat hier op het forum, dus zou mijn nickname kunnen worden veranderd van Lelie1 naar Lelie ? Zou ik fijn vinden!Ik weet niet of dat kan. Je kunt je verzoekje beter even rechtstreeks richten tot forum@viva.nl. Als het wel mogelijk is, kunnen ze dat meteen voor je aanpassen.
quote:isabon schreef op 10 oktober 2007 @ 19:32:

Op het topic: "hou ik van hem om verkeerde redenen?" post iemand de volledige voor en achternaam van TOKun je de datum en tijd even noemen?
quote:fille schreef op 10 oktober 2007 @ 20:26:

Angel, ik wil dólgraag een plaatje plakken bij het openingsbericht van longdistance, maar de hele 'plaatjes-plak-iconen' ontbreken als ik reageer. En ja, dan druk ik op reageer en probeer ik niet onderaan te reageren. Kan ik hier zelf iets aan doen? Is er iets mis met mijn instellingen of kunnen jullie dat veranderen?

Dank alvast.Als jij dat topic hebt geopend, moet je dat volgens mij wel gewoon kunnen. Via het icoontje boven het schermpje rechts naast het schakeltje (lijkt op een postzegeltje). Dan kun je een url plaatsen van een plaatje op internet en die voegt hij dan toe.
Wat is er met t forum aan de hand ?

Heb lettertype ABNORMAAL groot , is dit voor slechtzienden en mega breedbeeld tv's ?
Ga eens naar beeld en dan tekengrootte en dan op normaal zetten, alhoewel ik hem zelf altijd op groter zet, maar ik denk dat hij bij jou op extra groot staat.
Wat gek ik heb niets veranderd aan die instellingen bij Beeld.. Alleen Viva werd enorm groot .. Andere internetpagina's waren wel normale grote..

Thanks in iedergeval.

T las zo gek
quote:Viva Angel1 schreef op 11 oktober 2007 @ 22:56:

[...]

Als jij dat topic hebt geopend, moet je dat volgens mij wel gewoon kunnen. Via het icoontje boven het schermpje rechts naast het schakeltje (lijkt op een postzegeltje). Dan kun je een url plaatsen van een plaatje op internet en die voegt hij dan toe.Ik heb dus niks boven mijn schermpje. Maar mijn lust tot plaatjes plakken is al bijna vergaan.
Angel,

zou je mijn mail adres aan Mooose willen doorgeven? Het lukt niet om dit via vrienden maken te doen, werkt dit niet meer?

Bedankt!
enne angel, wil je die van mij aan teka geven ?

dankjewel
quote:Vleermuis28 schreef op 12 oktober 2007 @ 12:32:

Wat is er met t forum aan de hand ?

Heb lettertype ABNORMAAL groot , is dit voor slechtzienden en mega breedbeeld tv's ?Het forum is wel even een moment niet te bereiken geweest maar deze klacht is nog niet voorgekomen. Is het inmiddels nog steeds zo?
quote:fille schreef op 13 oktober 2007 @ 01:28:

[...]

Ik heb dus niks boven mijn schermpje. Maar mijn lust tot plaatjes plakken is al bijna vergaan.Ik meen me te herinneren dat er ergens een optie is die je kunt aanvinken zodat je dat menuutje erboven hebt staan maar hoe dat precies werkt, shoot me.
TeKa en Mooose, ze zijn verzonden.
quote:Viva Angel1 schreef op 15 oktober 2007 @ 18:34:

TeKa en Mooose, ze zijn verzonden.Bedankt Angel, had het gezien!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven