Mode & Beauty alle pijlers

Het parfumtopic is er weer !

26-09-2007 14:11 701 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb overal gezocht, maar kan het oude parfumtopic nergens meer vinden. Een goede vervanger is er ook niet. Daarom: voor iedereen die dol is op parfum, wil praten over klassiekers of juist nieuwe geuren: een nieuw topic om weer helemaal los te gaan !
@ Taylor

omschrijf Flowerbomb even alsjeblieft .............ben hier na de douglas geweest maar die verkoopt het niet meer helaas .......blijft hij lang hangen want luchtjes vervliegen vaak erg snel bij mij ?

groetjes Plom
Hoi Plom,

VICTOR & ROLF FLOWERBOMB

Sprankelend opent de geur met akkoorden van thee en bergamot. Vrijgevig openen alle bloemen zich in het hart in een zachte en zinnelijke betuiging, op het ritme van de gezamenlijke akkoorden van Sambac jasmijn met oranjebloesem, cattleya orchidee, fresia en centifolia roos. Een rijk, intens en stevig boeket dat het parfum haar oosterse, bloemige, fruitige rijkdom geeft. Gestructureerd wordt de staartnoot verstevigd door patchouli die een geurpijler geeft aan het parfum, zoals millimeterlijntjes op een patroon zorgen voor evenwicht en nauwkeurigheid. Zoals het krijt op de zwarte stof van een smoking, benadrukt en kenmerkt de patchouli het karakter van de geur, en vormt een afspiegeling van de veeleisendheid van een ‘kleermakers' hand. Een patchouli dat gezuiverd is door een herdistillatie van het basisextract, waarvan de onderdrukte ‘aardachtige' kant, de edele kant van de bloem onthult.

Ik vind het echt een heerlijke geur (met dank voor het proefje van Yoie!), dus ben wel van plan om deze aan te schaffen. Het is wel een zware geur maar wel lekker zoet! Enblijft lang hangen! Hier in het dorp waar ik woon verkopen ze deze geur ook niet helaas, dus moet uitwijken naar de stad.

Groetjes, Taylor
Bedankt Taylor,zal ook moeten uitwijken naar een andere stad.Ik laat het je nog weten

Groetjes Plom!
Taylor. Vind jij ze lekker?

Ik heb ze nog niet geprobeerd. en ben nu erg verkouden. dus zal nog even moeten wachten ruik helemaal niks :(
Plom: ben benieuwd wat je ervan vindt! Lekker opsprayen en dan goed in laten werken. Tis een heerlijke geur hoor!!

Daantjuh: ja, ik ken ze, maar vind ze niet lekker! Insolence ruikt bij mij niet lekker (ligt natuurlijk ook aan de zuurgraad van je huid), en Delices Cartier idem. Welke wel heerlijk is van Cartier zijn So Pretty en Must. Als je weer goed kan ruiken (beterschap iig, balen he?)moet je maar 's kijken bij de parfumerie.

Groetjes!! Taylor.
Taylor: ik ga zeker deze geur proberen want las dat er Patchouli inzit en dat het een zware geur is ! Laat het je weten !

groetjes Plom
Mijn reuk is weer voor een groot deel terug.

Dus net even getest. Toen ik hem opspoot vond ik hem lekker ruiken. Maar nu een half uur later echt niet meer. Dus is ook duidelijk geen geur voor mij.

morgen die andere dan maar testen
ik voeg er nog 2 toe:

coco mademoiselle chanel

gucci rush

erg lekker!!!!!!!!
Ja, dat is vaak zo..een geur lijkt vaak in het begin erg lekker, maar na verloop van (iid!) een half uur, blijft de echte geur over.

Daarom heb ik ook wat miskopen gedaan in het verleden omdat ik de geur eerst op een kaartje spoot en als ik'm lekker vond ruiken, de geur gelijk kocht. Daar ben ik dus inmiddels van teruggekomen! Ik spray de geur goed op in de parfumerie, ga boodschappen doen en na ongeveer 3 kwartier kan ik bekijken of het wat is!

Met Flowerbomb is dat net zo Plom! Ik ben reuze benieuwd van je ervan vindt! Ik denk dat je deze geur heerlijk zal vinden (zo aan jou smaak te beoordelen!).

Groetjes!

Taylor.
Later vond ik hem ineens wel weer lekker ruiken op mijn huid. Heel raar.

Maar toch ga ik hem niet halen. Vanwege dat kleine tijdje dat hij dan niet lekker ruikt.

morgen insolence proberen.

De nieuwe geur van tommy hilfinger vond ik ook lekker. (ook op mijn huid).
Flowerbomb ga ik 1 deze dagen ook ff op de huid testen. Vind het een lekker geurtje. Maar ken hem niet op mijn huid....
Ja, ik wil deze geur ook nog eens goed testen voordat ik 'm aanschaf..'s kijken of ik van de week tijd heb om naar de stad te gaan.
Flowerbomb is een geweldige geur. Ik heb deze ook. Het geurtje blijft ook lang hangen en je hebt ook nog de extreme variant die wat zoeter is.

Wat vinden jullie trouwens van Happy Spirit van Chopard?

En heeft iemand nog wat van de Sint gekregen?

Ikzelf heb Ange Ou Demon van Givenchy gehad Ook een lekker geurtje. Dus Taylor je had gelijk, het bleek idd. wel wat voor me te zijn.
Hoi Broodtrommel!

Welke heb jij van V&R? De EDP (die ikzelf erg lekker vind!), of de EDT? En welke variant is wat zoeter?

Ja, toch nog even Happy Spirit in de stad kunnen testen: ik vind 'm erg 'zuur' ruiken. Niks voor mij iig.

Nee, niks van de Sint gekregen....snik....nee hoor, daar doen wij niet aan (we hebben geen kids..).

He, wat goed! Ange Ou Demon! Mooi dat het wat voor je is!!

Groetjes!!!
Hoe ruikt So Pretty van Cartier? Ik heb er namelijk al veel over gehoord.

Mademoiselle vind ik lekker, had hem ook. Maar echt iedereen loopt ermee!

Dan vind ik het niet leuk meer.

Deze is ook erg apart en lekker: Rive Gauche van YSL.
Ha: Rive gauche ! Nu inderdaad apart, in de jaren tachtig één van de meest polulaire geuren. Wel een klassieker ondertussen, en dat zegt ook wel weer wat. Weten jullie trouwens waarom Première van Chanel nog niet in de winkels staat: de hele partij is weer teruggestuurd omdat er problemen waren met de dop ! Chanel schijnt niet vóór januari opnieuw te kunnen leveren en zo missen ze dus precies de feestdagen. Flinke strop !
quote:taylor schreef op 06 december 2007 @ 10:30:

Hoi Broodtrommel!

Welke heb jij van V&R? De EDP (die ikzelf erg lekker vind!), of de EDT? En welke variant is wat zoeter?

Ja, toch nog even Happy Spirit in de stad kunnen testen: ik vind 'm erg 'zuur' ruiken. Niks voor mij iig.

Nee, niks van de Sint gekregen....snik....nee hoor, daar doen wij niet aan (we hebben geen kids..).

He, wat goed! Ange Ou Demon! Mooi dat het wat voor je is!!

Groetjes!!!

Ikzelf heb de eau de parfum. Er is ook een Extreme eau de parfum in een paarse fles.

Happy Spirit vind ik zelf juist zoetig. Wel lekker, maar nog niet op mijn huid getest.
quote:Madiken schreef op 06 december 2007 @ 19:51:

Hoe ruikt So Pretty van Cartier? Ik heb er namelijk al veel over gehoord.

Mademoiselle vind ik lekker, had hem ook. Maar echt iedereen loopt ermee!

Dan vind ik het niet leuk meer.

Deze is ook erg apart en lekker: Rive Gauche van YSL.

Rive Gauce vind ikzelf vre-se-lijk..maarja, smaken verschillen gelukkig

So Pretty van Cartier. Een parfum voor klassieke vrouwen, een heerlijk bloemig parfum met de onmisbare elegantie van Cartier. Een klassieker gebouwd voor een van de meest precieze essenties.
Ik kreeg gister een proefje van dat luchtje van Gwen Stefani. Ruikt best erg lekker.
..en ik heb de nieuwe van Fendi geroken, Palazazzo. Lekkerrrr !
moet zijn Palazzo
rock the rose van valentino zag ik staan. Wat een mooie fles! binnenkort eens snuffelen of het luchtje ook lekker is en bij me past!
Flowerbomb geroken en in eerste instantie niet echt lekker maar na een paar minuten echt onwijs lekker!!!!!!!!!!!!!!

Dus wordt mijn volgende aankoop!
Plom, ben ik benieuwd: blijft hij lang bij jou hangen? Bij mij wel iig! Het is een supergeur he? Tis alleen jammer dat niet iedere parfumerie 'm verkoopt.

Heb je de EDP geroken? Of de EDT?

Zoefie: Palazzo is heel apart he?
Taylor hij blijft echt lekker lang hangen ,ik heb de EDP op gedaan ! Heerlijk

Was wel even zoeken,ben ervoor naar een andere stad gegaan .Tja een echte junk he? [parfum dan] hahah

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven