Entertainment alle pijlers

De Kardashians soap

26-10-2010 10:05 68 berichten
Wie kijkt dit ook?

Op zijn zachtst gezegd ook een ' aparte' familie te noemen!

En van de zussen vind ik Kloe als ik het goed spel, het grootste kreng.
Alle reacties Link kopieren
Nee, echt niet. Eén keer een voorstukje gezien en ik was direct genezen. Wat een waardeloos gedoe zeg!

Net als Oh Oh Cherso, na 1 minuut te hebben gekeken, weet ik dat dit echt pulp is, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken!
Als ik ooit opnieuw geschapen word, dan graag zoals Kim K.
En die vader, wat is dat voor nietszeggende nietsnut. Is hij niet hun echte vader ofzo? Hij heeft daar helemaal niets te vertellen. Zorgt hij alleen voor geld dat binnenkomt?
Inderdaad niet hun echte vader, wél de echte vader van Brody Jenner van The Hills. Brody en Spencer hadden vóór The Hills ook een serie over dat gezin.
Bruce is wel een super-relaxte stiefpa hoor, die heeft het allemaal maar te pikken met die gierende hormonen door dat huis.

Hij heeft wel heeeeel vreemde wenkbrauwtjes, dunner dan die van zijn vrouw... en zijn gezicht staat mega strak.

En Kim ja, ik wil ook als Kim herboren worden, maar als het kan dan zonder haar kont dan liever die van mij!
Bruce is de vader van de 2 jongsten ( Kendall en Kylie )
De vader van de oudste meiden is Robert Kardashian. Een van de advocaten van OJ Simpson tijdens zijn rechtszaak. Hij is een paar jaar geleden overleden.

Van de Kardashians vind ik alleen Kourtney en Scott leuk. Ik geloof er niks van dat Scott in het echt een eikel is waar ze allemaal een hekel aan hebben. Volgens mij is het allemaal voor de show. De rest van het gezin vind ik veel te overdreven!
quote:Nammma schreef op 26 oktober 2010 @ 10:12:

Nee, echt niet. Eén keer een voorstukje gezien en ik was direct genezen. Wat een waardeloos gedoe zeg!

Net als Oh Oh Cherso, na 1 minuut te hebben gekeken, weet ik dat dit echt pulp is, ik kan mijn tijd wel beter gebruiken!

100% Eensch.

Wat een afschuwelijke plastic ordinaire wijven. Yuk!
Scott is echt niet fris hoor.. op E entertainment zijn ze qua seizeoen al een stuk verder.
Ik zap af en toe langs de kardashians, maar ik vraag me af waarom mensen dit toe laten? Natuurlijk voor veel geld, maar is het nodig ik vind de meiden niets ze zijn vrij oppervlakkig en de enige die ik leuk vind is Bruce omdat die nog de normaalste is en de spot met alles drijft.

Maar voor de rest vind ik het jammer dat hij zijn gezicht zo heeft verbouwd dat het er onnatuurlijk en vreemd uitziet.
Ik prefereer de hemel omwille van het klimaat, maar de hel omwille van het gezelschap.
Het is grotendeels in scène gezet en ook nog eens erg slecht geacteerd.

Zat vorige week een stukje te kijken, over een zwerver bij een winkelcentrum die ze dan oppikten en mee naar huis mocht. Hij kreeg ook nog een kunstgebit aangemeten, en dat alles op dezelfde dag. Je kon zien dat er niets spontaans gebeurde, maar er werd (ahum) geacteerd.

Ook moest een van die jonge grietjes een gevatte opmerking maken naar haar vader (?) en dat kwam er ook erg lacherig en gemaakt uit, duidelijk ingefluisterd.

Wat een pulp.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
quote:Boarn schreef op 26 oktober 2010 @ 10:31:

En die vader, wat is dat voor nietszeggende nietsnut. Is hij niet hun echte vader ofzo? Hij heeft daar helemaal niets te vertellen. Zorgt hij alleen voor geld dat binnenkomt?

Bruce was in de jaren 70 een topatleet.

Olympische Spelen etc
Frankly my dear, I don"t give a damn
Ik zal het maar toe geven,ik kijk het ook...en vind het nog leuk ook...Juist omdat het zo overdreven is.

Kijk wel op E! en daar zijn ze idd een stuk verder dan op net5.

Ik vind Khloe juist het leukst,lekker bot af en toe
Bruce lijkt me wel een geschikte kerel,............alleen had hij wat minder naar de plastisch chirurg moeten gaan, hij ziet er griezelig uit.
'If you obey all the rules, you miss all the fun'. (Katherine Hepburn)
Wat een crap. Ik vond die Kim in interviews nog wel oké overkomen (geen idee waarom), maar my gooooooood, wat is zij fucking verwaand. Met die hoerige geshopte kalender. Bah. Sneu zootje. En inderdaad: hoe ingestudeerd wil je het hebben!

Overigens spoort die ma ook echt van geen kant.
Oeehhh hahaha die kalenders hahah hoe nep! "Oh shit, die waren alleen voor Reggie, hoe kunnen ze nu ineens in de kiosk liggen??" Right, bitch, alsof je dat erg vindt. ik zou nog een keer oefenen op je "surprise face"
Ik kijk het -vrijwel- elke dag.

Don't ask why. Ik weet het zelf ook niet.
quote:MadreMia schreef op 26 oktober 2010 @ 10:29:

Als ik ooit opnieuw geschapen word, dan graag zoals Kim K.echt?
Ik volg het al heel erg lang, op E!

Vind het wel een leuke soap. Leedvermaak enzo

Ik vind Khloe de leukste.
Ik kijk het ook....Elke dag....
Als ik op zondag lekker niets wil doen kijk ik het op E

Op E zag ik afgelopen zondag ook dat de ex van Kim die Reggie dus op plek 2 staat van bestverdienenden onder de 25 jaar.Met al die sponsering erbij verdient hij 29 miljoen per jaar.
Ik vond kim een mooie vrouw, nu helaas niet meer. Ze heeft net iets teveel bezoek gebracht aan de plastich chirurg.

Beetje overdreven om te zeggen dat ze nu niet meer mooi is. Ja, ze heeft aan zichzelf gesleuteld. Who cares. Ze is nog steeds mooi, vind ik. Er zijn veel erger gevallen van 'plastificatie'.

Ik kijk er ook naar en ik weet wel waarom. Het is gewoon simpel verstand op nul (leed) vermaak. Je houdt ervan of je houdt er niet van. Ik vind het overdreven (bijna) acting oppervlakkig e.d. gedrag wel grappig. Heerlijk commentaar leveren terwijl je kijkt. Niks mis mee.
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
Precies. En ik hou van pulp tv.

Ik kijk niet via Net5 maar via E! en vind het heerlijk!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven