3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
mooi bericht mocy



daar kan ik niet aan tippen...



spuka sterkte en als het nodig is gewoon eens bij mensen aan de bel trekken (of op de deur rammen dat is misschien duidelijker) ... want je hebt helemaal gelijk met je bericht hoe je het verwoord...
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
Goedeavond.. Was een beetje rond aant kijken toen ik op dit topic terecht kwam.. Wat een heftige verhalen allemaal..
Alle reacties Link kopieren
CarpeDiem002, we lachen hier ook heel wat af hoor. Het is net het echte leven.



Ff paar dingetjes nog:

Josje. Wat jammer zeg, dat je gaat. Ik ga je zeker missen!

Vera: Jij beroemde forummerT, dierenwinkel in E??? Heb er nog nooit één gezien daar, ook niet in andere MO-landen trouwens. Heb de dieren daar alleen maar aan haken zien hangen .

Appel: Volhouden hoor (Evy). Echt, je gaat zien binnenkort gaat het stukken beter!

Bi, over msn. Je kan gewoon off-line staan hoor en de mensen onzichtbaar aanspreken. Leuk bericht weer van je broer.



Ik ga zakken. Trustuh allemaal (oohhh dat waren jullie al)
Alle reacties Link kopieren
Goedenmorgen!



Eerst dit -> Spuka



Moos, bij mij in de wijk zitten wel een stuk of 5 dierenwinkels en er zullen er vast nog meer zijn. Over het algemeen heel gewone dierenwinkels met aquaria met visjes, kooitjes met hamsters, muizen, konijnen, cavia's, ratten, konijnen enz. Meestal hebben ze ook schildpadden. Soms kleine poesje en hondjes, maar dat is meer een tijdelijk iets, als het echt niet anders kan. Ik koop er kattenvoer en kattenbakvulling. Het is net het normale leven hier.



Zometeen werken, een lange dag voor de boeg.

Veel plezier vandaag!
Alle reacties Link kopieren
goeiemorgen



Pff, Spuka



Ik ga zo ook aan het werk. Kan vandaag iets later beginnen. En ik zal eens bellen of er nog tegels op voorraad zijn.



Fijne dag allemaal
Alle reacties Link kopieren
Ikea Spook Dikke dikke knuffel.



Ik wil graag even algemeen reageren op je post.

Het is voor "gezonde" mensen gewoon verschrikkelijk moeilijk in te schatten wat op welk moment gepast en gewaardeerd wordt. Werkt een geintje, werkt negeren, werkt iemand even heel oprecht erg zielig vinden, op juist een schop onder de kont geven. Het is de dunnen lijn waarop vele dagelijks lopen. We doen allemaal maar wat, want wie heeft in hemelsnaam de beschrijving van "hoe om te gaan met rare en speciale gebeurtenissen" gebleven.



TERUG LEGGEN DAT BOEK. ik heb het soms nodig





.
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen allen



duidelijk verhaal Spuka, en mooie reacties.
Alle reacties Link kopieren
Er moet mij iets van het hart
Alle reacties Link kopieren
Spuuk, mag ik je een geven?



Mooie woorden van Moos!
Alle reacties Link kopieren
quote:egelviva schreef op 27 oktober 2010 @ 09:15:

Er moet mij iets van het hartVertel!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Spuka Ik sluit me aan bij Moos en Sgaap, die hebben het beter verwoord dan ik zou kunnen
Alle reacties Link kopieren
ben bezig een lange post te schrijven, maar ga er eerst nog maar even over nadenke geloof ik.

Ben namelijk wat te boos geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
eerst ff huishouden doen en dan nog eens proberen
Alle reacties Link kopieren
Je kunt het altijd weer weghalen lieve egel
Alle reacties Link kopieren
goedemorgen!
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Je mag hier alles schrijven egel, en anders haal je het gewoon weer weg!
Alle reacties Link kopieren
Goeiemorgen Pop en Marmot!
Alle reacties Link kopieren
quote:poppedotje schreef op 27 oktober 2010 @ 09:44:

Je kunt het altijd weer weghalen lieve egel

klopt pop, maar dit gaat niet mij aan, maar de 3000ers.

ik denk er nog ff over na.

tot later!
Alle reacties Link kopieren
Wat een belabberde nacht zeg, Ukkepop heeft vreselijk liggen huilen, ik snap er niks van, ze is niet ziek en er was op het oog niets aan de hand, misschien een nachtmerrie??

Ze ligt nu nog te slapen, denk ik, ik durf bijna niet te gaan kijken, misschien wordt ze wakker
Alle reacties Link kopieren
Egel: wil je anders even msnen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Appel! lekker geslapen?
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen Marmul! vandaag weer aan de studie?
Alle reacties Link kopieren
Ja, heerlijk geslapen!

Jij niet begrijp ik..



Dat word een dutje doen vanmiddag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven