3000+ deel 72
maandag 25 oktober 2010 om 20:49
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!
Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje
Nog even een paar regels:
* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.
* Toon respect naar elkaar in elke situatie.
* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.
En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
woensdag 27 oktober 2010 om 01:17
woensdag 27 oktober 2010 om 01:48
CarpeDiem002, we lachen hier ook heel wat af hoor. Het is net het echte leven.
Ff paar dingetjes nog:
Josje. Wat jammer zeg, dat je gaat. Ik ga je zeker missen!
Vera: Jij beroemde forummerT, dierenwinkel in E??? Heb er nog nooit één gezien daar, ook niet in andere MO-landen trouwens. Heb de dieren daar alleen maar aan haken zien hangen .
Appel: Volhouden hoor (Evy). Echt, je gaat zien binnenkort gaat het stukken beter!
Bi, over msn. Je kan gewoon off-line staan hoor en de mensen onzichtbaar aanspreken. Leuk bericht weer van je broer.
Ik ga zakken. Trustuh allemaal (oohhh dat waren jullie al)
Ff paar dingetjes nog:
Josje. Wat jammer zeg, dat je gaat. Ik ga je zeker missen!
Vera: Jij beroemde forummerT, dierenwinkel in E??? Heb er nog nooit één gezien daar, ook niet in andere MO-landen trouwens. Heb de dieren daar alleen maar aan haken zien hangen .
Appel: Volhouden hoor (Evy). Echt, je gaat zien binnenkort gaat het stukken beter!
Bi, over msn. Je kan gewoon off-line staan hoor en de mensen onzichtbaar aanspreken. Leuk bericht weer van je broer.
Ik ga zakken. Trustuh allemaal (oohhh dat waren jullie al)
woensdag 27 oktober 2010 om 06:02
Goedenmorgen!
Eerst dit -> Spuka
Moos, bij mij in de wijk zitten wel een stuk of 5 dierenwinkels en er zullen er vast nog meer zijn. Over het algemeen heel gewone dierenwinkels met aquaria met visjes, kooitjes met hamsters, muizen, konijnen, cavia's, ratten, konijnen enz. Meestal hebben ze ook schildpadden. Soms kleine poesje en hondjes, maar dat is meer een tijdelijk iets, als het echt niet anders kan. Ik koop er kattenvoer en kattenbakvulling. Het is net het normale leven hier.
Zometeen werken, een lange dag voor de boeg.
Veel plezier vandaag!
Eerst dit -> Spuka
Moos, bij mij in de wijk zitten wel een stuk of 5 dierenwinkels en er zullen er vast nog meer zijn. Over het algemeen heel gewone dierenwinkels met aquaria met visjes, kooitjes met hamsters, muizen, konijnen, cavia's, ratten, konijnen enz. Meestal hebben ze ook schildpadden. Soms kleine poesje en hondjes, maar dat is meer een tijdelijk iets, als het echt niet anders kan. Ik koop er kattenvoer en kattenbakvulling. Het is net het normale leven hier.
Zometeen werken, een lange dag voor de boeg.
Veel plezier vandaag!
woensdag 27 oktober 2010 om 08:30
Ikea Spook Dikke dikke knuffel.
Ik wil graag even algemeen reageren op je post.
Het is voor "gezonde" mensen gewoon verschrikkelijk moeilijk in te schatten wat op welk moment gepast en gewaardeerd wordt. Werkt een geintje, werkt negeren, werkt iemand even heel oprecht erg zielig vinden, op juist een schop onder de kont geven. Het is de dunnen lijn waarop vele dagelijks lopen. We doen allemaal maar wat, want wie heeft in hemelsnaam de beschrijving van "hoe om te gaan met rare en speciale gebeurtenissen" gebleven.
TERUG LEGGEN DAT BOEK. ik heb het soms nodig
.
Ik wil graag even algemeen reageren op je post.
Het is voor "gezonde" mensen gewoon verschrikkelijk moeilijk in te schatten wat op welk moment gepast en gewaardeerd wordt. Werkt een geintje, werkt negeren, werkt iemand even heel oprecht erg zielig vinden, op juist een schop onder de kont geven. Het is de dunnen lijn waarop vele dagelijks lopen. We doen allemaal maar wat, want wie heeft in hemelsnaam de beschrijving van "hoe om te gaan met rare en speciale gebeurtenissen" gebleven.
TERUG LEGGEN DAT BOEK. ik heb het soms nodig
.
woensdag 27 oktober 2010 om 09:46