3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!






HALLO!



Ik ben er eventjes en een voor Rosanna die me gisteren zo'n lief sms'je stuurde
Alle reacties Link kopieren
Spuka..........................................



Ik wil negeren dat het leven eindig is, wil negeren dat er een houdbaarheidsdatum aan mensen zit. Dus blijf ik ervan uitgaan dat jij gewoon 103 wordt. Waarom, omdat ik dat zo graag zo zou zien.



*zit hier gewoon met tranen in mijn ogen op mijn werk........*
Alle reacties Link kopieren


Shit spuuk, dat wist ik niet.

Verdomme zeg...



Sorry dat ik ff inbreek maar mijn nick is nog actief en wilde gewoon even iets zeggen.

Jammer dat hier nu ook al zo'n onrust is
Alle reacties Link kopieren
Vilma graag gedaan hoor
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Missy, soms moeten dingen uitgesproken worden anders blijft het broeien en dat is niet goed.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Spuka, ik weet niet of we elkaar al kennen maar deze is voor jou.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet het Roos....

Ik kan zelf het niet meer uitspreken, ik ben ruim over mijn grenzen gegaan en dat voelt niet goed.
Roos!
Alle reacties Link kopieren
quote:rosanna08 schreef op 27 oktober 2010 @ 13:47:

Missy, soms moeten dingen uitgesproken worden anders blijft het broeien en dat is niet goed. Mee eens.
Alle reacties Link kopieren
Spook, ik behandel je als ieder ander, ik ben tegen jou net zo onattent als tegen iedereen
Alle reacties Link kopieren
.
Alle reacties Link kopieren
quote:miss_understood schreef op 27 oktober 2010 @ 13:49:

Ik weet het Roos....

Ik kan zelf het niet meer uitspreken, ik ben ruim over mijn grenzen gegaan en dat voelt niet goed.Hier of elders of IRL? In ieder geval,ik vind het jammer dat je hier weggaat en zou het heel leuk/fijn vinden als je op je besluit terug zou komen.
Alle reacties Link kopieren
Missy, what's wrong?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 13:50:

[...]



Gek wijf!Tssssssssssk, wie ik ???
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 13:50:

[...]





Sgaap mijn houdbaarheidsdatum staat achterop en in kei kleine lettertjes, die kan ik dus niet lezen. Nou, als ie niet te lezen is, dan maar gewoon als bij de melk: snuffelen en proberen. Tot nu toe smaak ik nog alsof ik nog wel ff houdbaar ben hoor.

Gek wijf!haha hier moest ik even om lachen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Wat lief gravin

IRL genoeg sores maar dat doet er niet toe.

Ik heb het over mijn andere vaste topic.

Ik kan daar gewoon niet meer schrijven na wat er is gebeurd.

Nick op non actief lijkt mij het beste.

Misschien kom ik nog terug onder een andere maar dat weet ik nog niet zeker.

Als ze er aan toe komen deze ooit op non actief te zetten that is
Alle reacties Link kopieren
Spuuk, nou weet ik nog steeds niet wat ik moet zeggen. Je zet een geweldig heldere post neer, respect daarvoor, voor je openheid en eerlijkheid.



Ik kan me nu vooral in Sgaaapie haar post vinden. Niet willen zien dat het leven eindig en voor jouw zelfs onder handbereik. Ook ik ben er emotioneel van geworden en ik ken je verder niet eens omdat ik hier nog niet zo lang meeschrijf.



Maar ehm, glitterplaatjes dus? Ik weet niet wat je er aan vind maar vooruit. Ik ben ook de lulligste niet.

Alle reacties Link kopieren
Voor spuuk

Alle reacties Link kopieren
MU, ik snap het wel. Kom dan maar terug als MissTake of zo?

Moest jij trouwens niet naar de UK?
Alle reacties Link kopieren
Gravin

Ben al geweest lieve schat, ben sinds zaterdag terug
Alle reacties Link kopieren
Missy, ik heb echt geen idee wat er op het andere topic is gebeurd, maar vind het rot voor je dat je daardoor weg wil.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Missy, ik heb echt geen idee wat er op het andere topic is gebeurd, maar vind het rot voor je dat je daardoor weg wil.
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Thanks Roos.

Is een beetje lastig uitleggen en het is mijn eigen keuze hoor.

Niemand heeft me weggejaagd.

Vind het heel jammer want het gros van de dames gaan me aan het hart.
Alle reacties Link kopieren
Oh en als je onder mijn loepje kijkt wordt er misschien het een en ander duidelijk...
Alle reacties Link kopieren
.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven