3000+ deel 72

25-10-2010 20:49 3011 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom bij alweer een nieuw deel van 3000+!



Wegens enome inspiratieloosheid deze keer geen gevatte tekst en geen tranentrekkende OP!



Maar wel......... een afschuwelijk glitterplaatje











Nog even een paar regels:



* S.v.p. niet quoten van gevoelige, persoonlijke informatie.

* Toon respect naar elkaar in elke situatie.

* Verdriet wordt niet vergeleken, leed is leed.



En verder voor iedereen die verder durft te scrollen na het glitterplaatje: je bent welkom om mee te komen schrijven!
Alle reacties Link kopieren
nah, wil ik een heleboel zeggen, krijg ik een wit scherm



"gaat even loepen"
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
BAM, van jou had ik ook niet anders verwacht, je bent zo, kun je verder ook niks aan doen
Alle reacties Link kopieren
Roos pas op hoor!

Hele lange lappen tekst
Alle reacties Link kopieren
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 14:16:

BAM, van jou had ik ook niet anders verwacht, je bent zo, kun je verder ook niks aan doen Is zo, daarom probeer ik het ook maar niet meer.
Alle reacties Link kopieren
tsssk Missy, wat is er mis met kort en bondig?
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Roos

Tsja uuuh niets?
Alle reacties Link kopieren
Ik mag van mezelf even zeuren en klagen



Ik verrek van de pijn in mijn rug, zit onder de pijnstillers, en doe een poging tot boekhouden. Geen goede combi.



Ik ga voor de aanwezigheidpremie de rest van de dag.
Alle reacties Link kopieren
ben ik weer even



Eerst maar even een dikke zoen voor Vilma!
Alle reacties Link kopieren
quote:Sgaaaaaaaaaapie_returns schreef op 27 oktober 2010 @ 14:24:

Ik mag van mezelf even zeuren en klagen



Ik verrek van de pijn in mijn rug, zit onder de pijnstillers, en doe een poging tot boekhouden. Geen goede combi.



Ik ga voor de aanwezigheidpremie de rest van de dag.





Tssssk (ik mag van mezelf even vergelijken) Ik verga van de pijn in mijn alles, heb al dubbele dosis pillen op en doe een poging tot verven en klussen. Geen goede combi.



Ik ga op karakter de rest van de dag.



Hah.



Alle reacties Link kopieren
zet ik muziek aan op random volgorde, de eerste zinnen zijn alsvolgt:



Do you have the time to listen to me whine

About nothing and everything all at once

I am on oh those

Melodramatic fools

Neurotic to the bone no doubt about it



Sometimes i give myself the creeps

Sometimes my mind plays tricks on me

It all keeps adding up

I think I'm cracking up

Am I just paranoid?

I'm just stoned
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Sgaap, lees je post nog s met je motto als integraal onderdeel van je post.



Kut wijffie dat je weer zo'n last van je rug hebt. Let je een beetje op strakkies als je weer op de weg zit? Aanwezigheidspremie zou je ook om kunnen zetten in een daggie ziek he...
Alle reacties Link kopieren
ik vond t wel geinig eigenlijk
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Sgaap



BAM
Alle reacties Link kopieren
ik wil ook even iets kwijt



die jongen die ik leuk vind gaat op date morgen, en dat is niet met mij
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
Aaaaaw marmul dat is kut
quote:spuka schreef op 27 oktober 2010 @ 14:12:

Zeg Vilma, kijk s goed naar mijn avatar.



Geef je één tip: mijn stofzuiger en de garantietermijn.





JA!!!!! We kennen elkaar, wat leuk dat ik je hier tijdens mijn spaarzame internetmomenten nog even tref!



p.s. late reactie maar dat komt door het Viva -repairmentteam :(
Alle reacties Link kopieren
ja best wel...

pff mannen
a docter a day keeps the apple away
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 27 oktober 2010 @ 14:29:

ik wil ook even iets kwijt



die jongen die ik leuk vind gaat op date morgen, en dat is niet met mij Das dan mooi dom van die jongen maar eigenlijk voor hem sneuer dan voor jou want jij bent lekker wel met jij!
Alle reacties Link kopieren
jammer Marmotje :(
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Alle reacties Link kopieren
Marmul Dat is helemaal niet leuk.



Spuuk niet zo wakker doen hoor , ja ik doe voorzichtig, ik rij rustig binnendoor:) Dagje ziek is hier even geen optie. Het is even niet anders. Even doorharken. Volgende week kan ik platliggen. (al staat dan verven op het menu.... hmmmm lastig). Vrijdag zal ik pijnstillerloos moeten want iets meer afstand over snelweg af te leggen:)
@Egel, hoe is het met jou nu? Goed en wel gesetteld en geen schrootje meer aan de wand?



Mijn verhuizing is nu ook klaar, maar heb het verder wel razend druk, dus nu ga ik er ook maar weer van tussen en er niet meer "olifanten"



Kan iemand de felcitiaties doorgeven aan Lunaan en groetjes aan Mocy, Floor en alle anderen natuurlijk?



Dàg
Alle reacties Link kopieren
quote:BadAss schreef op 27 oktober 2010 @ 14:35:

[...]





Das dan mooi dom van die jongen maar eigenlijk voor hem sneuer dan voor jou want jij bent lekker wel met jij!



maar lief dat je dat zegt!
a docter a day keeps the apple away
f-e-l-i-c-i-t-a-t-i-e-s
Alle reacties Link kopieren
Nou zeg... spuuk.... zit hier even met rillingen... wat kan je het helder en goed verwoorden....



Vilma.... nog gefeliciteerd he schat!
Alle reacties Link kopieren
quote:marmul schreef op 27 oktober 2010 @ 14:36:

[...]





maar lief dat je dat zegt!



Spook! Spook! Spook! Zie je? Zie je? Zie je?

Ik kan het wel

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven