Jonge kerel -> Oudere dame ?

25-10-2010 08:16 54 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva lezeressen,

Om een lang verhaal "kort" te houden,

Ik ben een 19 jarige Belgje, net na 2 jaar gedaan met mijn vriendin.

Heb altijd al gehouden van wat oudere dames ~30+

Heb wel eens een paar x gechat met wat vrouwen, maar kwam uiteindelijk niet veel van in huis...

nu vraag ik me af, wat is een goede manier om mijn "fantasietje" aan te pakken?

Ik kan natuurlijk niet stomweg naar een dame op straat wandelen en vragen, "hey! zin in wat jonger??" :/

Hoe pak ik dit subtiel aan?

andere tips?

Heb al wat rondgezocht op een gelijkwaardig onderwerp hier op de site, en ja, ik heb de nodige uithouding en blabla, niet omdat ik 19 ben dat ik niets gewoon ben natuurlijk.
quote:Tanja2000 schreef op 25 oktober 2010 @ 16:40:

[...]

Als je op zoek bent naar een relatie waarom staat dit dan op de sexpijler? Lijkt mij meer dat je juist wel op zoek bent naar sex ipv relatie, anders misschien even laten overzetten naar de relatiepijler.voor mij persoonlijk kan en mag er uiteindelijk wel een 'relatie' van komen, het is enkel naar de buitenwereld een beetje vreemd denkik
Een beetje vreemd maar wel lekker . En wat maakt het nou uit wat de buitenwereld er van denkt. Het gaat toch om jouw leven!
Oh, dan haak ik af hoor
quote:Tanja2000 schreef op 25 oktober 2010 @ 16:44:

Een beetje vreemd maar wel lekker . En wat maakt het nou uit wat de buitenwereld er van denkt. Het gaat toch om jouw leven!Ja is waar, maar ben 'momenteel' niet echt op zoek naar vaste relatie, heb er net een lange en vermoeiende opzitten en heb er even genoeg van, en ben er zeker van dat er wel vrouwen zullen zijn die hetzelfde voorhebben of er ook zo eventjes over denken, niet?
Mijn jongste gast was 24 maar die bakte er niks van.
..
@Zamirah: en dat lag niet aan jou?
quote:lookatme schreef op 25 oktober 2010 @ 16:48:

@Zamirah: en dat lag niet aan jou?Ja, dat lag aan mij.
Zonde.
quote:lookatme schreef op 25 oktober 2010 @ 16:23:

Als je alleen afspraakjes.com hebt gevonden, heb je niet goed gezocht denk ik.

Er zijn genoeg (sex)datingsites waar je op allerlei criteria kan zoeken. En als je dat dan op betaalde sites doet is het risico op dalers ook kleiner.

betaalde sites heb ik geen zin in, als het dan tegenvalt, ben je toch maar je geld kwijt..

Heb jij gratis sites die "goed" zijn?
Het gaat er niet om of ze goed zijn maar de betaalsites hebben een drempel voor fakers. En dat is mensen wat waard.

Ik heb wel wat ervaring met sexdatesites maar ik weet niet meer welke dat waren. "Sdc" uit mijn hoofd was er een.
quote:lookatme schreef op 25 oktober 2010 @ 16:50:

Zonde.Hij kwam binnen 3 stoten klaar ( natuurlijk omdat ik zo onweerstaanbaar lekker ben. )
Niet kwaad bedoelt maarrrrrr.......

1. Wil je dit echt, gewoon parenclub bezoeken en je fantasie is een feit.

2. Afspraakjes.com vol met fakers? Ikzelf heb via deze site het voor vele onmogelijke toch maar even gevonden, namelijk als man een aantrekelijke slanke vrouw van 28j waarmee ik nu al bijna 6maanden als gelegenheids-koppel parenclubs bezoek en de meest waanzinnige avonturen met meemaak!

Er zullen natuurlijk fakers bij zijn zoals op iedere niet betalende sex-dating site maar zeker dus niet allemaal!

3. Ben ook Belgje maar dan van 35j. en herken wat jij nu meemaakt en heb jouw wensen 15j. geleden dan ook in realiteit omgezet...... kan je echter alleen de raad geven dit gewoon als fijne fantasie te houden en echt wel te genieten van al de jonge (18-25) lekkere strakke meiden van uw generatie..... nog een paar jaartjes en je zal alleen nog dertigers en ouder in bed krijgen en zal je een strakke 20 jarige deerne een stuk meer naar waarde schatten maar het als 30 dertiger niet meer kunnen maken om de klok terug te draaien...

Alles stap voor stap is mijn advies en iedere leeftijd zijn charme!
Ik zou me gewoon inschrijven op een "normale" datingsite en daar een profiel maken dat wel duidelijk zinspeelt op wat je zoekt. Velen daar zijn ook niet echt serieus, maar ook weer niet into stuff als BDSM of parenclubs.
quote:belgian19 schreef op 25 oktober 2010 @ 16:47:

[...]

Ja is waar, maar ben 'momenteel' niet echt op zoek naar vaste relatie, heb er net een lange en vermoeiende opzitten en heb er even genoeg van, en ben er zeker van dat er wel vrouwen zullen zijn die hetzelfde voorhebben of er ook zo eventjes over denken, niet?Denk dat er genoeg vrouwen zijn die er zo over denken.
quote:Tanja2000 schreef op 26 oktober 2010 @ 23:33:

[...]

Denk dat er genoeg vrouwen zijn die er zo over denken.

Weet het wel zeker! Mag ik hier namen noemen van sites? Ik weet wel een goede (gratis) chatsite die wel goed werkt. Natuurlijk zijn daar ook fakers, maar daar prik je wel doorheen.

Graag reactie van de moderator.
Reclame mag niet en linken naar 18+ sites mag niet.

Als jij een keer een site tipt en daar verder nooit reclame voor maakt en die site is niet 18+, heb ik daar geen moeite mee. Als je de site in kwestie vaker gaat promoten of mensen hebben nog maar net 1 of 2 posts op hun naam voor ze een link gaan plaatsen, wordt het wat anders. Het gaat om de intentie.
quote:Zamirah schreef op 25 oktober 2010 @ 17:41:

[...]

Hij kwam binnen 3 stoten klaar ( natuurlijk omdat ik zo onweerstaanbaar lekker ben. )Ja, dan lag het duidelijk aan jou, zonde zeg
@Zamirah: maar mijn ervaring (ik ben voor die leeftijdscategorie nl ook onweerstaanbaar lekker) is dat ze dan wel meteen weer kunnen.
Ehhm, de jongste was 17, toen ik 21 was.. Hij had gelogen over zijn leeftijd en ik schrok me een rolberoerte toen hij uiteindelijk uit de school klapte.
quote:Viva Angel3 schreef op 27 oktober 2010 @ 10:46:

Reclame mag niet en linken naar 18+ sites mag niet.

Als jij een keer een site tipt en daar verder nooit reclame voor maakt en die site is niet 18+, heb ik daar geen moeite mee. Als je de site in kwestie vaker gaat promoten of mensen hebben nog maar net 1 of 2 posts op hun naam voor ze een link gaan plaatsen, wordt het wat anders. Het gaat om de intentie.

Mevrouw Angel 3, mag ik daar toch even op reageren, een tijd geleden liep hier een topic dat ging over internetdateingsex, en daar werden alle websites opgesomd. Met tips en trics...ik ging er dus vanuit dat je sexdatingsites wel mag aanprijzen?

Niet dat ik dat wilde doen, maar even in het algemeen.
quote:Mayaelf schreef op 27 oktober 2010 @ 00:03:

[...]

Weet het wel zeker! Mag ik hier namen noemen van sites? Ik weet wel een goede (gratis) chatsite die wel goed werkt. Natuurlijk zijn daar ook fakers, maar daar prik je wel doorheen.

Graag reactie van de moderator.

ghjh

grts
gedaan!
quote:noa schreef op 25 oktober 2010 @ 13:20:

[...]

Hee Schouderklopje, we zijn het eens.
quote:Melpomene schreef op 25 oktober 2010 @ 16:18:

[...]

...en als oudere vrouw snap je natuurlijk ook wel, dat je er niet meer uitziet als een strakke achttienjarige. Sterker nog, ik vind dat ik er beter uitzie dan toen ik 18 was. Misschien minder strak (geen idee hoor), maar wel een stuk lekkerder haha. Met 18 was ik vooral een ontevreden puistenkop ofzo

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven