Het Theehuis

22-08-2007 12:06 12553 berichten
Alle reacties Link kopieren

Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Die Sint is écht eng. Ik hoop dat het een hulpsint is ipv de echt

Leuke jurk Inad!
Ik ga naar het ziekenhuis, denk niet dat ik vanavond hier nog langskom ivm instortingsgevaar. Ga vroeg naar bed, maar eerst aan de drank. Fijne avond!
Welterusten voor straks Eow.

Met 2500 gram mag hij uit de couveuse toch?
Haai,

Haha, Star, jouw Sint is echt beduidend enger Is dat een foto van vorig jaar? Wat is die Ceetje daar nog lekker spekkerig!

Eow, veel plezier bij je mannetje en lekker op tijd slapen straks

Kess, jurkje is wel wat bruiner dat het lijkt op de foto. Zal in daglicht nog eens herkansing maken. Iedereen is er wild van dus die gelegenheid is zo te verkrijgen. Gewoon even buiten blokje om huppelen.

Lief, dat garagekado. Dinsdag binnen of sturen ze em dinsdag? Dan erg kiele kiele. Ik heb nog geen groot kado gekocht voor Tirra. We doen allemaal iets voor elkaars kinderen en oma voor alle kinderen en een groot kado voor eigen kind, maar weet dus nog niet wat. Mini krijgt meezingcdspelertje en dat vindt Chica vast ook wel leuk, maar overal uitverkocht. Ik denk nu aan een Dora-laptop, maar die zijn a. takkeduur en b. wel erg merchandising fout

Luna, teveel speelgoed Ja echt een crime hoor. Was t wel gezellig?? Nu lekker met 2/3 frummel op bed avondje rust?

Pep, heb je de foto al gegeven? Wat vond broer ervan??

Ik ga even wat bankgerelateerds doen. Heb al avonden geen tv gekeken dus tis hoog tijd. Is er nog wat leuks te zien?
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
Eow, juist leuk om te horen hoe het met Juno gaat. Raar idee dat je vanaf vandaag thuis had mogen bevallen, als de omstandigheden anders waren geweest....

Inad, dinsdag verzenden, dus woensdag binnen. Wat een timing!
Loretta is De Mol. Punt.
Eow, raar he, dat hij nu al 7 weken is. Maar hij doet het fantastisch en dat mag/moet je hier iedere dag komen vertellen.

En van dat stel van babyboom met oefenbaby dacht ik dus precies hetzelfde.

Kess, vandaag was Sint bij mijn ouders. Hier thuis doen we donderdagochtend. Lunaman heeft vrij genomen. (Wist je dat... in Belgie het sinterklaasfeest op 6 december gevierd wordt? Pakjesavond kennen ze daar niet. En wij doen dus gewoon zoals het ons best uitkomt. )

Wat hebben ze gekregen vandaag? Oudste: frietpannetje (met geluid ), vrachtwagen en winkeltje. Frummels: grasmaaier van Playskool, woordjesrups en schommelgiraf.

Veel dus, mede dankzij broers en zus die hun neefjes graag verwennen.

Oudste stond eerst vol verbazing te kijken. In Belgie pakken ze de cadeaus niet in, dus hij kon meteen zien wat ze kregen. Hij bleef er heel rustig onder en ging alles 1 voor 1 opendoen. Frietpan bleek uiteindelijk favoriet met het winkeltje als goede tweede.

En wat hebben wij in de kast voor donderdag... oudste een keukentje+kokspak, dokter Ernie, mini electro. Frummels een nieuwe knuffel, kerststal LP, pinguinbadspeelgoed. Samen nog de dvdserie van Tita Tovenaar , nopper.

Lijk ik op mijn moeder wat overdrijven betreft?

Wat krijgt Tony nog meer en Vito? En de anderen?

2/3 kind in bed. Nu even hangen en gratis fles Cava leegdrinken die we vanmiddag kregen toen we in belgie naar de drankenhandel gingen.
Leuk jurkje, Inad.

Enge sinterklazen. Die van Star wint met stip. Wat bezielde die man???
Had je die fles leeggedronken vóór je ging posten Luun? Doe maar even editten in beide postings

Broer was niet blij verrast. Ook niet gewoon verrast. Het enige wat eruit kwam toen ie z`n foto op linnen in ontvangst nam was "kijk es". Stilte... Dus ik vroeg of ie `m mooi vond en dat beaamde ie. Dusssss....

Ik vond het ook niet zo heul gezellig zo met z`n 4-en bij m`n moeder en was daar beetje over toen ik hier terugkwam. Maar toen belde ik m`n vader en hoorde van hem dat zijn vrouw borstkanker heeft . Maandagochtend gesprek met chirurg en dan horen ze of het een borstbesparende operatie wordt of niet (dus borst eraf). Tijdens operatie wordt lymfeklier uit de oksel gehaald om te zien of het al uitgezaaid is. Niet-zo`n -geslaagd-avondje is ook maar betrekkelijk dus....
Thanx Pepsel. Zal nog wat worden als ik de fles leeg heb...

Wat jammer dat je broer zo lauw reageerde. Is ie anders wel heel spontaan in die dingen?

En wat naar van de vrouw van je vader.
Iiiiieeeeeks die Sint van Star!!!!
Gets die sint is echt gruwelijk

Pepske
Inahaaaaahaaddd Wow momma
Oeps reageerde je broer lauw??? IK dacht helemaal onder de indruk....ga beetje bijlezen!
Broer is nooit zo van de superlatieven maar een béétje blij, verrast en onder de indruk had ik wel verwacht ja... Maar volgend jaar dus gewoon weer geld geven .

Vish, how was your day?
Ga even AK checken, teruglezen is teveeeeeeeel....
Liekt mie klare taal, geld it is!
Wat jammer, Pep! Daar heb je zo je best voor gedaan, met zorg een mooie foto uitgekozen en dan zo'n lauwe reactie. En wat en rotnieuws over de vriendin van je vader.

Sint van Star zou verboden moeten worden. Vind Ceetje een heel dapper meisje dat ze zomaar bij hem op schoot durfde. Cool hoor!
Loretta is De Mol. Punt.
Neutje anyone?
Ja doet moar
Yep, doe maar een dubbele.
Loretta is De Mol. Punt.
Dubbele Kess? Toe maar! Wat is het voor neut Vish?
Bailey's
Dan laat maar. Vinnut smerig. Ik moet eigenlijk gewoon gaan slapen. Maar voor mijn gevoel kan dat niet voor 23.00 uur. Dus zit ik hier maar.
Loretta is De Mol. Punt.
Doe je voorzichtig Pep, straks word je wakker met een hoofdpui.
Heb neutje al op maar Baileys klinkt heerlijk, schenk maarin kom er aan....Idols is vals AAAAAAAAAAH

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven